آب سیب ابری: انتخاب سالم تر

ظاهر همه چیز نیست و این در مورد آب سیب نیز صدق می کند! فقط به این دلیل که واضح ممکن است “زیباتر” باشد به این معنی نیست که برای شما بهتر است.

بیایید به واقعیت ها نگاه کنیم.

آب سیب واضح است که از سیب تهیه می شود. این کار بیهوده ای است. اما آنچه مهم است نحوه تولید آن است که در فواید سلامتی آن تفاوت ایجاد می کند.

سیب مملو از آنتی اکسیدان ها و ویتامین C است. ترفند استفاده از فرآیندی در تولید آب میوه است که این فواید تغذیه ای را حفظ می کند.

آب سیب از له کردن یا فشار دادن سیب به دست می آید. سپس آن را فیلتر می کنند تا پکتین و سایر مواد جامد خارج شود. پس از انجام این کار معمولا پاستوریزه می شود. در حالی که این ممکن است آبمیوه را جذاب تر به نظر برساند، در واقع ارزش فواید سلامتی آن را به طور قابل توجهی کاهش می دهد.

آب سیب ابری یا شفاف نشده حاوی چهار برابر پلی فنول نسبت به رقیب واضح خود است. ممکن است بپرسید پلی فنول ها چیست؟ پلی فنول ها نوع خاصی از آنتی اکسیدان ها هستند که از مواد غذایی خاصی به دست می آیند.

اگر در غار زندگی نکرده‌اید، احتمالاً می‌دانید که وجود آنتی‌اکسیدان‌ها در رژیم غذایی ما مهم است، زیرا به طور قابل توجهی به کاهش خطر بیماری‌های قلبی و سرطان کمک می‌کنند. این سوال پیش می‌آید که اگر آن‌ها فوق‌العاده هستند، چرا هنگام پردازش آب سیب حذف می‌شوند.

در اینجا چیز دیگری وجود دارد که ممکن است از آن آگاه نباشید. اگر از یبوست رنج می برید، آب سیب، نوعی کدر، می تواند کمک کند! اگر از یبوست رنج می برید، برای چند روز حداقل 3-4 لیوان آب سیب کدر در روز بنوشید تا مشکل از توالت خارج شود!

اگر فکر می کنید سرسخت است و چند روزی است که یبوست دارید، سعی کنید آن را با آب آلو مخلوط کنید. سپس بایستید. ایده خوبی است که این کار را زمانی که در خانه هستید و نه در دفتر کار انجام دهید! اگر آب آلو دوست ندارید، به جای آن آب گلابی را امتحان کنید. برای نتیجه فقط باید دو بار در روز این نوشیدنی را بنوشید.

هنگام خرید آب سیب در فروشگاه، به یاد داشته باشید که زیباتر لزوماً به معنای سالم تر نیست. مسلماً وقتی آبمیوه فیلتر می شود ماندگاری طولانی تری دارد که این واقعیتی است که ممکن است برای مصرف کننده جذاب باشد، اما اگر هدف شما سلامتی است، برای بهترین فواید آب سیب از آب سیب استفاده کنید.

برخی از با ارزش ترین مواد مغذی و فیتونوترینت ها با فرآوری از بین می روند. هرچه غذا کمتر دستکاری شود برای شما بهتر است.