آنچه باید در مورد پیاده روی برای تناسب اندام بدانید


اگر از فعالیت بدنی اجتناب کردید زیرا معتقد بودید که باید شدید باشد ، اجازه دهید ما به شما یک بمب حقیقتی که دوست خواهید داشت تقدیم کنیم – ورزش برای م beثر بودن نیازی به شدت ندارد! وارد کنید: تناسب اندام دویدن. بله ، پیاده روی برای تناسب اندام نه تنها قابل قبول است بلکه بسیار مفید است و می تواند بخشی جدایی ناپذیر از یک تمرین م effectiveثر باشد.

این که آیا شما برای اولین بار سفر تناسب اندام خود را آغاز کرده اید یا نمی توانید در تمرینات خفه کننده ، عرق ریز مداخله کنید ، پیاده روی می تواند با سرمایه گذاری اندک به یک روش ارزان ورزش تبدیل شود که به شما در رسیدن به اهداف تناسب اندام شما کمک می کند.

به خواندن ادامه دهید تا با مزایای پیاده روی برای تناسب اندام آشنا شوید و بدانید چرا این ورزش به جایگزینی موثر برای تمرینات شدید تبدیل می شود!

مرتبط: صبح را با 15 دقیقه پیاده روی آغاز کردم: در اینجا آنچه برای سلامتی من اتفاق افتاده است

فواید پیاده روی

پیاده روی برای سلامت جسمی و روحی شما مزایای جدی به همراه دارد.

برای شروع ، پیاده روی برای تناسب اندام می تواند کمک کننده باشد کاهش وزن را حفظ کنید،، افزایش دوام ، بهبود سلامت قلب ، کاهش خطر دیابت قندی،، و حتی می تواند به شما کمک کند خلاق تر شدن

بردن؟ این فقط به شما کمک می کند تا شروع کنید احساس بهتری به طور کلی! و ، بیشتر وجود دارد. این تمرین با شدت کم همچنین خطر ابتلا به فشار مفاصل را کاهش می دهد و شما را مجبور می کند که بعد از هر تمرین مالیات بگیرید و همچنین با کنار گذاشتن عضویت گران قیمت در باشگاه ، پول اضافی را پس انداز کنید.

بهترین قسمت؟ تناسب اندام یکی از ساده ترین کارها برای حرکت است. برای اکثر شما تنها کاری که باید انجام دهید این است که کفش های ورزشی خود را ببندید و از خانه خارج شوید! و هیچ راهی بهتر برای گام برداشتن وجود ندارد. طبق تحقیقات انجام شده ، پیاده روی می تواند به همان اندازه م effectiveثر باشد لitlet می ترکد در طول روز یا تشنج های طولانی تر بلافاصله. این مربوط به کارکردن آن برای شما و برنامه شماست!

بنابراین اگر روی میز کار می کنید ، اجازه دهید این انگیزه را برای حرکت ایجاد کند! این مراحل را انجام دهید و از بسیاری از آنها اجتناب کنید خطر سبک زندگی بی تحرکبه

مطالب مرتبط: مزایای شگفت انگیز پیاده روی

پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

قبل از این که جلوتر برویم ، پیاده روی برای تناسب اندام چیست؟

پیاده روی برای تناسب اندام فقط یک برنامه کاربردی از قصد شما برای پیاده روی است. یعنی مال خود را بگیرید اهداف، سطح تربیت بدنی ، توصیه های عملکرد CDCو برنامه ای که هنگام ایجاد یک برنامه پیاده روی تناسب اندام باید در نظر بگیرید.

به جای قدم زدن آرام در محله ، می خواهید بر افزایش ضربان قلب خود ، دستیابی به تعداد معینی دقیقه پیاده روی در روز و حفظ شکل صحیح راه رفتن

چگونه پیاده روی را شروع کنیم؟

خبر خوب این است که اگر یک جفت کفش کتانی دارید ، آماده هستید که وارد تناسب اندام شوید. با این حال ، مهم است که خود را برای موفقیت آماده کنید. مانند هر برنامه تمرینی جدید ، داشتن اهداف بهتر اما در عین حال از دست دادن تمرکز آسان است. این پنج مرحله به شما کمک می کند تا در هنگام پیاده روی به اهداف تناسب اندام خود برسید.

شماره 1 یک هدف هفتگی تعیین کنید

راه رفتن شما بخش مهمی از دستیابی به اهداف تناسب اندام شما خواهد بود ، اما تنها آن نخواهد بود! وقتی صحبت از سالم ماندن ، قوی و تناسب اندام می شود برنامه روزانه متعادل این تمرین سیستم قلبی عروقی ، قدرت ، انعطاف پذیری و تحرک است.

به خاطر داشته باشید که رژیم پیاده روی شما باید در طول روزهای تمرینات قدرتی برنامه ریزی شود. می توانید قبل یا بعد از تمرین مقاومتی ، در زمان های مختلف روز یا حتی در روزهای مختلف پیاده روی کنید ، فقط مطمئن شوید که به هدف هفتگی 150 دقیقه ای خود رسیده اید.

شماره 2 پیاده روی خود را برنامه ریزی کنید

برای اطمینان از رسیدن به هدف هفتگی خود ، پیاده روی های خود را به عنوان قرار ملاقات برنامه ریزی کنید. گذشته از همه اینها، پژوهش عاداتی را که به طور مرتب (و همزمان هر روز / هفته) دنبال می کنید نشان دهید.

فرض کنید می خواهید روزی 30 دقیقه ، پنج روز در هفته پیاده روی کنید. می توانید یک پیاده روی طولانی 30 دقیقه ای داشته باشید و می توانید آن را بشکند. شاید شما دو پیاده روی 15 دقیقه ای یا شاید حتی سه پیاده روی 10 دقیقه ای انجام دهید! فقط مطمئن شوید که برنامه خود را دنبال می کنید.

شماره 3 همیشه “دلیل” خود را بدانید

وقتی بخشی از فواید پیاده روی را چند دقیقه قبل می خوانید به خاطر دارید؟ جالب بود ، درست است؟ شما شروع به تصور نسخه شادتر و سالم تری از خود کرده اید. احساس خوبی داشتید و احساس انگیزه می کردید. اما انگیزه زودگذر است. ممکن است در برخی از روزها احساس الهام کنید و در برخی دیگر کاملاً برعکس. به همین دلیل دانستن دلیل آن بسیار مهم است.

آن را بنویسید و خود را به عنوان نسخه ای آرام تر ، با انگیزه تر و الهام گرفته از خود تصور کنید. کسی که به روال پیاده روی خود پایبند است!

و در روزهایی که انگیزه وجود ندارد ، به “چرا” خود بازگردید. برخی روزها می توانند سخت تر از روزهای دیگر باشند ، اما بدانید که در راه رسیدن به اهدافتان هستید. تسلیم نشو!

شماره 4 یک گزارش در حال اجرا را شروع کنید

در حالی که تغییرات جسمی به تدریج رخ می دهد ، فواید ذهنی ورزش هنگام راه رفتن می تواند کاملاً آنی باشد. با نوشتن احساسی که بعد از هر پیاده روی (یا در پایان روز) دارید ، واقعاً این سرگرمی را تقویت کنید. این به شما کمک می کند عادت جدید خود را در راه رفتن ناخودآگاه تقویت کنید ، که پیروی از آن را بسیار ساده تر می کند. وقتی مغز شما بعد از هر پیاده روی بفهمد چه احساسی دارد ، در واقع به شما می گوید که باید در سطح ناخودآگاه راه بروید!

شماره 5 راه رفتن خود را بهبود ببخشید

افزودن عطر و طعم به پیاده روی های شما آنها را بیشتر سرگرم کننده می کند و احتمال ادامه استفاده از آنها را افزایش می دهد. ما عاشق گوش دادن به آهنگ های مورد علاقه خود ، گوش دادن به پادکست یا کتاب صوتی یا حتی درخواست از یک دوست برای پیوستن به پیاده روی های ما هستیم. وقتی سریع منفجر می شوید ، از سرعت سریع شگفت زده خواهید شد!

این تمرین خانگی “Walking for Fitness” را امتحان کنید

اگر نتوانید برای پیاده روی بیرون بروید چه اتفاقی می افتد؟ بدون استرس! فقط دکمه پخش را در خانه 17 دقیقه ای مورد علاقه خود بزنید تناسب اندام دویدن روتین با مربی FitOn بری کگل. شما در نهایت یک مایل کامل را زیر موسیقی پرانرژی طی خواهید کرد که گامی در گام شما (به معنای واقعی کلمه) بر می دارد.

یک برنامه پشتیبان تهیه کنید و موانعی را برای شروع آنها پیش بینی کنید (آب و هوای بد ، روزهای غم انگیز و شاید فقط کسالت!) هنگامی که زندگی فرا می رسد (و به ما اعتماد کنید ، اینطور باشد) ، برای انگیزه و آموزش به برنامه FitOn بروید که به شما کمک می کند به اهداف خود پیشرفت کنید!

دیدگاهتان را بنویسید