آیا از رژیم غذایی کاندیدا کلسیم کافی دریافت می کنید؟

درست است که داروهای ضد بارداری خوراکی خطر رشد بیش از حد کاندیدا را افزایش می دهند ، اما رژیم غذایی شما نیز همینطور است. به عنوان مثال ، غذاهایی که عمدتا از کاندیدا آلبیکنس تغذیه می کنند شامل غذاهای غنی از نشاسته و قند است. با این وجود ، غذاهای دیگر ، از جمله محصولات لبنی (به استثنای کره و تخم مرغ) ، نیز باعث رشد بیش از حد کاندیدا می شوند. به همین دلیل ، بسیاری از مردم سعی می کنند با کنترل رژیم غذایی خود با رعایت رژیم ضد کاندیدا ، کاندیدای خود را تحت کنترل نگه دارند.

متأسفانه ، به دلیل این واقعیت که محصولات لبنی باعث توسعه کاندیدا می شوند ، به ویژه در افرادی که به شیر حساسیت دارند ، اغلب محصولات لبنی (شیر ، پنیر ، بستنی ، خامه ترش و غیره) اغلب از رژیم غذایی حذف می شوند. این واقعیت باعث می شود کسانی که رژیم غذایی کاندیدا دارند تعجب کنند که چگونه می توانند بدون تحریک رشد کاندیدا آلبیکنس ، کلسیم مورد نیاز بدن خود را تامین کنند.

چگونه می توانید کلسیم مورد نیاز خود را بدون کمک دفتر خاطرات دریافت کنید؟

اگر نگران کلسیم هستید ، خوشحال می شوید که بدانید منابع دیگری از غذاهای حاوی کلسیم وجود دارد ، مانند:

– سبزیجات سبز تیره (بوک چوی ، کلم ، کلم)

– کلم بروکلی خام

– جلبک دریایی

– میوه خشک شده

– بادام ها

– کنجد

– لوبیا چیتی

– ارده

– کنسرو ماهی قزل آلا

– کنسرو تن

– ساردین با استخوان های خوراکی

– محصولات غنی شده با کلسیم (شیر سویا ، توفو ، آب پرتقال و غیره)

با این وجود ، باید به خاطر داشته باشید که برخی از غذاهای سرشار از کلسیم مانند اسفناج و ریواس نیز حاوی اگزالات هستند. اگزالات ها در واقع جذب کلسیم را مهار می کنند و بنابراین ضد تولید هستند. بنابراین قبل از اینکه مطمئن شوید که کلسیم مورد نیاز بدن شما را تامین می کند ، در مورد غذاهای غنی شده با کلسیم تحقیق کنید. همچنین اگر می خواهید از غذاهای غیر لبنی برای منابع کلسیم استفاده کنید ، بهتر است به متخصص تغذیه یا متخصص تغذیه مراجعه کنید.

علاوه بر این ، برای کمک به بدن برای حفظ سطح سالم کلسیم ، باید کافئین و الکل را کاهش داده یا حذف کنید. این محصولات سطح کلسیم را کاهش می دهند. علاوه بر این ، مطمئن شوید که به طور منظم ورزش می کنید. عدم ورزش یکی دیگر از راه های کاهش سطح کلسیم است.

اگر در مصرف غذاهای غنی از کلسیم مشکل دارید یا نگران هستید که نیازهای روزانه بدن خود را برآورده نمی کنید ، باید در مورد مصرف مکمل های کلسیم با پزشک خود مشورت کنید.

توصیه می شود قبل از شروع مصرف مکمل های کلسیم با پزشک خود مشورت کنید. این امر به این دلیل است که نمی توان میزان مناسب کلسیم مورد نیاز بدن خود را بدون اطلاع از شیمی بدن خود به طور دقیق تعیین کرد. مکمل های مختلف کلسیم مختلف در بازار وجود دارد و به احتمال زیاد شما یکی را انتخاب می کنید که pH بدن شما را بدتر از آن بهتر کند.

می بینید ، اکثریت قریب به اتفاق گران ترین مکمل های کلسیم دارای کربنات کلسیم به عنوان عنصر اصلی آنها هستند. کربنات کلسیم معمولاً از پوسته صدف یا سنگ آهک آسیاب شده تشکیل می شود. کلسیم از صدف صدف کمترین مکمل است. از طرف دیگر سنگ آهک آسیاب شده ، مکمل کلسیم بهتری نسبت به صدف صدف (بسته به میزان خوب آسیاب شدن آن) است ، اما هنوز با بهترین فرم ها مقایسه نمی شود.

بهترین فرم های مکمل کلسیم عبارتند از:

– گلوکونات کلسیم خالص

– سیترات کلسیم

– لاکتات کلسیم

علاوه بر این ، از خرید مکمل های کلسیم حاوی منیزیم در ترکیبات خود اجتناب کنید. دلیل آن این است که نیاز بدن به منیزیم باید جدا از کلسیم در نظر گرفته شود. بنابراین ، کلسیم لازم باید جدا از سایر مواد معدنی به دست آید. علاوه بر این ، نباید مکمل های ترکیبی را فقط به دلیل محتوای کلسیم آنها خریداری کنید.

به یاد داشته باشید که برای اینکه کلسیم به طور م toثر به بدن برای حفظ تعادل پاسخ دهد ، باید فرمول مناسبی را بدست آورید. بنابراین ، قبل از شروع مکمل رژیم غذایی ضد کاندیدا ، ابتدا به پزشک خود مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید