آیا باید آب میوه بگیرید یا باید مخلوط کنید؟ مورد برای میوه ها و سبزیجات کامل

آبمیوه گرفتن یا ننوشیدن…

من پایین جاده آب میوه گیری بوده ام. آبمیوه گیری را بارگیری کنید و مقدار کمی آب به نظر می رسد برای مقدار میوه ای که استفاده کرده ام. بعد یک روز داشتم به تمام پالپی که مانده بود نگاه می کردم و به من برخورد کرد! آن پالپ پر از ویتامین و فیبر است و من فقط آن را دور می اندازم! خوب که روزهای آب میوه گیری من متوقف شد و روزهای ترکیبی من شروع شد. میوه ها تقریباً به طور کامل قند (فروکتوز) هستند، اما یک میوه کامل همچنین حاوی مقدار زیادی فیبر و ویتامین است که وقتی فقط از آن برای آبمیوه استفاده کنید از بین می رود.

هنگامی که آب میوه را متوقف کردم و شروع به مخلوط کردن کردم، متوجه شدم که می توانم میوه ها و سبزیجات را با اسموتی های فوق العاده ترکیب و ترکیب کنم که می تواند نیازهای غذایی من را در یک نوشیدنی عالی برآورده کند! اسفناج مخصوصاً برای نوشیدنی مخلوط کن میوه مناسب است. طعم لطیفی است که دقیقاً با هم ترکیب می شود و واقعاً نمی توانید بگویید که آنجاست. اسفناج که با انواع توت ها، هویج و موز مخلوط می شود، دوز خوبی از سبزیجاتی که واقعاً به آن نیاز دارید را اضافه می کند، اما همیشه برای خوردن وقت بگذارید. اگر اسفناج را در بسته بندی های بزرگ خریداری می کنید، قیمت کمتری دارد و می توانید آن را مستقیماً در فریزر قرار دهید و در صورت نیاز در نوشیدنی های مخلوط کن خود استفاده کنید. کاملاً به شکل چیپس اسفناج کوچک منجمد می‌شود و می‌توانید مستقیماً در نوشیدنی‌هایتان بریزید. همچنین می توانید از کلم بروکلی، رب گوجه فرنگی، کدو تنبل، فلفل دلمه ای، جعفری، کلم و چغندر استفاده کنید. تقریباً هر میوه یا سبزی ارزش امتحان کردن را دارد. به سراغ انواع مختلف بروید و بیشترین ارزش غذایی را به ازای پول خود دریافت کنید.

آب میوه یکی از آن نوشیدنی‌هایی است که بسیاری از مردم آن را سالم می‌دانند، به خصوص وقتی برچسب طبیعی یا ارگانیک داشته باشد و گفته شود از تمام مواد طبیعی ساخته شده است. بیایید در مورد این موضوع در حال حاضر شفاف باشیم، آب میوه بخشی از یک برنامه غذایی سالم نیست. استفاده از میوه یا سبزی کامل ایده بسیار بهتری است. آیا همه ما سعی نمی کنیم فیبر کافی در رژیم غذایی خود دریافت کنیم؟ چرا آن ویتامین ها را دور می اندازیم؟

بنابراین در اینجا نحوه انجام آن است. میوه خود را انتخاب کنید زغال اخته فوق العاده است و دانه های موجود در تمشک یا شاه توت را نخواهید داشت. موز به اسموتی بافت کرمی می بخشد. هلو، توت فرنگی، خربزه، همه خوب هستند. میوه ای که استفاده می کنید یک انتخاب شخصی است. توصیه می کنم میوه را در فصل بخرید و آن را خرد کرده و برای نوشیدنی های خود فریز کنید. با اسفناج شروع کنید و سپس با سبزیجات دیگر آزمایش کنید. تصمیم بگیرید چه چیزی را دوست دارید، می توانید به اندازه دلخواه خود اضافه کنید یا کم. همه را در مخلوط کن بریزید و از مایع دلخواهتان برای مخلوط کردن آن استفاده کنید. اینجا جایی است که ممکن است بخواهید کمی آب انگور بخورید. برخی از مردم دوست دارند آن را فقط با آب مخلوط کنند. برخی دیگر از استفاده از شیر سویا یا برنج و افزودن دارچین لذت می برند. ماست نیز یک افزودنی عالی است. از مایع به اندازه کافی برای مخلوط کردن و لذت بردن استفاده کنید! استفاده از مواد منجمد یک نوشیدنی یخ زده خوشمزه مانند میلک شیک میوه ای ایجاد می کند. چه راهی عالی برای به دست آوردن تمام میوه ها و سبزیجات مورد نیاز، و بچه های شما نیز آن را دوست خواهند داشت!