آیا زنان باید از رژیم کتو اجتناب کنند؟

رژیم کتو به یک موضوع بسیار محبوب در جامعه تناسب اندام تبدیل شده است. مشخص شده است که به کاهش وزن و کاهش التهاب در روده کمک می کند. تحقیقات جدید نتایج مثبتی را برای مردان و زنانی که از رژیم کتو استفاده می کنند نشان داده است.

رژیم کتو چیست؟

ابتدا ، رژیم کتوژنیز یا رژیم کتوژنیک برای حفظ کتوتیک بیشتر بدن طراحی شده است. کتوز غیر طبیعی نیست. این شرایطی است که بدن شما سوخت کربوهیدرات کمی دارد. هنگامی که این اتفاق می افتد ، چربی با وجود کربوهیدرات ها شروع به سوزاندن می کند. این فرایند کتون تولید می کند. یک فرد معمولی فقط در حین ورزش های سنگین مانند کراس فیت یا در دوران بارداری در حالت کتوژنیک باقی می ماند.

رژیم کتوژنیک کربوهیدرات بسیار کم و مصرف چربی بیشتری را ترویج می کند. بدن به نوبه خود از چربی برای تولید انرژی استفاده می کند. همچنین ثابت شده است که این رژیم باعث کاهش بیماری های خود ایمنی ، بیماری های غدد درون ریز می شود و همچنین دارای خواص ضد سرطانی است.

کتوز می تواند برای بیماران دیابتی مشکل ساز باشد. اگر از انسولین کافی استفاده نکنید ، این اتفاق می افتد.

Keto چگونه برای ورزشکاران CrossFit مفید است؟

همانطور که قبلاً ذکر شد ، رژیم کتوژنیک به سوزاندن چربی کمک می کند ، بنابراین وزن شما کاهش می یابد. این رژیم کم کربوهیدرات شبیه رژیم پالئو است. ما از طرفداران سرسخت Paleo هستیم زیرا پروتئین بیشتری را برای سوخت به جای کربوهیدراتها ترویج می کند. همانطور که قبلاً ذکر شد ، رژیم کتو بیشتر از چربی به جای پروتئین برای سوخت استفاده می کند. رژیم کتو و هر دو با حفظ عضله چربی سوزی می کنند.

ورزشکاری که در سطح بالایی مانند کراس فیت تمرین می کند ، بدون از دست دادن توده عضلانی ، از دست دادن انرژی و چربی خود را افزایش می دهد.

چرا رژیم کتو برای زنان مفید است؟

مزایای زن بودن در این رژیم بسیار شگفت انگیز است. رژیم کتو علاوه بر کاهش وزن و رشد ماهیچه ها ، راهی شگفت انگیز برای کمک به سیستم غدد درون ریز دارد. همه ما از تأثیر هورمون ها بر ورزشکار زن آگاه هستیم.

نوسان هورمون ها می تواند باعث درد ، خستگی و حتی افسردگی شود. ارتباط بین هورمون ها و سرطان قابل بحث نیست. نشان داده شده است که رژیم کتو سیستم غدد درون ریز را بهتر تنظیم می کند. به این ترتیب ، بروز برخی سرطان ها ، بیماری های تیروئید و دیابت را کاهش می دهد.

چگونه زنان رژیم کتو را شروع می کنند؟

به آرامی و با دقت. رژیم غذایی حاوی سیتوژنز نباید از 100 درصد شروع شود. شما باید میزان کربوهیدرات مصرفی خود را به تدریج کاهش دهید. کاهش سریع کربوهیدرات ها می تواند اثرات منفی داشته باشد. این می تواند بدن را تحت فشار قرار دهد و آن را گیج کند و باعث عدم تعادل وحشی شود.

همچنین ، در صورت بارداری یا شیردهی ، نباید از رژیم کتو استفاده کنید. در این دوره ، از رژیم غذایی مناسب با میوه ، سبزیجات ، لبنیات و غلات پیروی کنید.

بهترین توصیه من این است که بدن خود را تا آنجا که ممکن است ثابت نگه دارید و سپس به آرامی رژیم کتوژنیک را وارد کنید.

برای تناسب اندام شما ،

تیم کراس فیت

CrossFitDietTips.com

دیدگاهتان را بنویسید