آیا 30 دقیقه تمرین برای کاهش وزن بهتر است؟


در مورد بهترین تمرینات کاهش وزن ، کمتر می تواند بیشتر باشد. بنابراین اگر خودتان را طوری برنامه ریزی کرده اید که فکر می کنید برای کاهش چربی بدن باید بیشتر تلاش کنید ، این می تواند یک شوک باشد-یک تمرین 30 دقیقه ای کاهش وزن ممکن است تنها چیزی باشد که شما نیاز دارید! در حقیقت ، مطالعات نشان می دهد که یک شیشه می تواند به اندازه نیم ساعت در روز دوام بیاورد افزایش چربی سوزی موثرتر از یک تمرین 60 دقیقه ای برای کاهش وزن! هوشمندانه؟ باور کن! این خبر بسیار خوبی برای کسانی است که مطمئن هستند شما زمان کافی برای نظافت و احساس عالی ندارید تنها چیزی که شما نیاز دارید 30 دقیقه است. و ما به شما نشان می دهیم که چگونه تمرینات کوتاه مدت برای شما و برنامه شما مفید باشد.

این علم که چرا یک تمرین 30 دقیقه ای می تواند بهتر از یک ساعت باشد

آ مطالعه در مجله فیزیولوژی آمریکا منتشر شد ، مشخص شد شرکت کنندگانی که فقط 30 دقیقه در روز ورزش می کردند ، حدود 30 درصد بیشتر از کسانی که یک ساعت ورزش می کردند ، وزن خود را از دست دادند. چرا؟ شرکت کنندگانی که به مدت 30 دقیقه ورزش می کردند ، در طول روز علاوه بر تمرین ، انرژی بیشتری نیز مصرف می کنند ، به احتمال زیاد به این دلیل که بعد از تمرین انرژی بیشتری برای آنها باقی می ماند. تمرینات طولانی مدت نیز می تواند باعث احساس گرسنگی در افراد شود. ماشین های ورزشی موقت می توانند بیش از مقدار کالری اضافی سوزانده شده بخورند ، که این امر آنها را از کمبود کالری مورد نیاز برای کاهش وزن حذف می کند. علاوه بر این ، تمرینات 30 دقیقه ای بسیار راحت تر در یک برنامه شلوغ قرار می گیرند ، که احتمال قوام ، یک عامل مهم کاهش وزن را افزایش می دهد.

5 نکته برای استفاده از 30 دقیقه تناسب اندام در روز

اگر تمرینات طولانی تر را در یک روز شلوغ تقریباً غیرممکن می دانید ، زمان آن رسیده است که تمرینات کوتاه مدت را برای برنامه و اهداف تناسب اندام خود انجام دهید! در اینجا پنج نکته وجود دارد که چگونه می توانید این تمرینات سریع و م effectiveثر 30 دقیقه ای را در روز خود قرار دهید.

شماره 1 تمرینات خود را مانند قرار ملاقات برنامه ریزی کنید

اگر قرار ملاقات در تقویم شما وجود داشته باشد ، آن را از دست نخواهید داد. شما زمان را مسدود کرده اید و متعهد هستید. همین امر باید در مورد تمرینات شما نیز صدق کند. قبل از شروع یک هفته شلوغ برنامه خود را بررسی کنید. تصمیم بگیرید که آیا می توانید تمرینات خود را قرار دهید و آنها را در تقویم برنامه ریزی کنید. اگر برنامه شما تغییر کرد ، مهم نیست. فقط یک دوره زمانی دیگر در برنامه خود پیدا کنید! به یاد داشته باشید: وقتی صحبت از تمرینات کاهش وزن می شود ، همه چیز به ترتیب آن بستگی دارد!

شماره 2 تمرینات خود را به استراحت های حتی کوتاه تر تقسیم کنید

علوم پایه نشان داد که وقفه های کوتاه در ورزش می تواند به اندازه تمرینات طولانی مدت مثر باشد. بنابراین 60 دقیقه تمرین کاهش وزن را فراموش کنید! سعی کنید تمرینات خود را به دو جلسه 15 دقیقه ای در روز تقسیم کنید. می توانید روی آن تمرکز کنید قدرت ساخت و ساز به مدت یک جلسه و جلسه خود را افزایش دهید نبض در دیگری. آیا ترفندی برای کارآیی تمرینات فوق العاده کوتاه وجود دارد؟ تمرکز. هر دقیقه همه چیز را بده!

شماره 3 لباس های تمرینی خود را از قبل دراز کنید

نشانه های بصری ، مانند چیدمان لباس های تمرینی شب قبل ، به مغز کمک می کند تا عادات خود را شکل دهد. و یک نکته دیگر که باید قبل از عرق کردن به آن فکر کنید. وقتی وقت دارید ، هر دقیقه مهم است. تهیه لباس برای تمرین باعث صرفه جویی در وقت ارزشمند مورد نیاز برای انتخاب آن می شود.

شماره 4 آن را سرگرم کننده کنید!

اگر هرگز ورزش نکرده اید ، ممکن است این یک مفهوم خارجی باشد. بنابراین در اینجا دعوت شما برای یافتن تمرینی است که حداقل از آن متنفر نیستید. خیلی راههای مختلف وجود دارد کالری بسوزانید،، عضله سازی کنید،، تنش را برطرف کند، و انعطاف پذیری خود را افزایش دهیدبه شما واقعاً نیازی به تمریناتی ندارید که باعث می شود بگویید “اوه!”

شماره 5 به خودتان پاداش دهید

شما در طول تمرینات خود سروتونین ، اندورفین و دوپامین آزاد می کنید که این حس شگفت انگیز را پس از تمرین به شما می دهد. اگر تا به حال دونده سطح بالا را تجربه کرده اید ، می دانید! برای برخی ، فقط پیش بینی این احساس انگیزه کافی برای حرکت است. با این حال ، این برای همه صدق نمی کند.

برای کسانی که متقاعد کردن آنها سخت تر است ، سعی کنید با تعیین پاداش برای رسیدن به اهداف تناسب اندام ، مغز خود را تقویت کنید. شاید پس از تمرین با قهوه مورد علاقه خود با محتوای کم قند پذیرایی شوید. یا از غذای سالم ، لباس های ورزشی جدید یا آن سرخ کن که در آخر هفته به دنبال آن بوده اید ، استفاده کنید تا تمام تمرینات خود را تکمیل کنید.

اگر وقتتان تمام شود چه؟

برخی از روزهای تمرین 30 دقیقه ای کاهش وزن اتفاق نمی افتد. جلسات لحظه آخری وجود دارد ، بچه ها هیستریک هستند و برنامه ها بسته بندی شده است. ما مردم هستیم! این روزها تمام تلاش خود را بکنید تا راههای دیگری برای فعال ماندن پیدا کنید. می توانید از پله ها بالا بروید ، پیاده روی ها و جلسات را برنامه ریزی کنید ، در حالی که دندان های خود را مسواک می زنید ، حرکت اسکوات انجام دهید ، یا حتی یک تایمر برای هر ساعت بیدار شدن و انجام تمرینات تعیین کنید. ما عاشق 10-20 تکرار حرکت پرتاب ، لانگ ، اسکات ، لگد ، ارتعاش و تخته هستیم آنها را در طول روز بچرخانید!

قدر زمان و بدن خود را بدانید

زمان و بدن شما دو مورد از ارزشمندترین چیزهایی است که دارید. بسیاری از مردم تمایل بیشتری به زمان دارند زیرا نمی دانند که می توانند هر دو را ترجیح دهند. یک تمرین 30 دقیقه ای نه تنها از تلاش برای کاهش وزن پشتیبانی می کند ، بلکه ذهن شما را نیز تحریک می کند ، خلاقیت و بهره وری را افزایش می دهد و به شما این امکان را می دهد که یک شیوه زندگی فعال و سالم داشته باشید.

این زمان اضافی به شما زمان بیشتری می دهد تا سرعت خود را کاهش داده و به سایر موارد موجود در لیست کارهای خود برسید!

آماده اید تا ببینید تمرینات سریع چقدر جالب و م effectiveثر است؟ اگر هنوز به انجمن ما ملحق نشده اید ، به صورت رایگان ثبت نام کنید و تمرینات نامحدود رایگان دریافت کنید گزینه های زیادی برای یک برنامه شلوغبه

دیدگاهتان را بنویسید