ارتقاء کوچک هر کسی می تواند همین امروز شروع به کار کند – غذاهای سریع مناسب



گم شدن در دنیای اطلاعات بسیار آسان است. همه ما آنقدر متفاوت هستیم که رژیم های “یک اندازه مناسب همه” واقعاً م effectiveثر نیستند ، اما افشای اطلاعات خاص تقریباً غیرممکن است. این امر به ویژه در صورتی صادق است که مطمئن نیستید از ابتدا به دنبال چه چیزی هستید. فقط تایپ کلمه “رژیم غذایی” در موتور جستجو منجر به هزاران و هزاران نتیجه می شود ، که تصور می شود همه مرتبط هستند. ما نکاتی را برای کاهش نویز ارائه کرده ایم. آنها می توانند به هر کسی کمک کنند احساس بهتری در مورد رژیم غذایی خود داشته باشد. به یاد داشته باشید ، گاهی اوقات اطلاعات خاصی که می دانید مهم نیستند ، بلکه تأثیر ذهنیت کلی شما بر تصمیمات شما است.

“برای زندگی بخور ، برای غذا خوردن زندگی نکن” یک عبارت ساده با پیامدهای قوی است. به ویژه در جامعه امروز ، بسیار آسان است که اجازه دهید طعم به جای خوردن عمدی ، رژیم غذایی شما را تعیین کند. هر چند وقت یکبار اشکالی ندارد – مانند روز تعیین شده تقلب – اما زندگی مداوم به این شکل خطرناک است. مطمئناً کودک درون ما دوست دارد رژیم غذایی متشکل از بستنی و پیتزا داشته باشد. طعم آنها عالی است. اما مانند بسیاری از چیزهایی که خیلی خوب به نظر می رسند ، ما به سرعت متوجه می شویم که بدن نمی تواند با این نوع غذاها بدون معایب جدی زنده بماند. طرز فکر سالم به معنی یافتن تعادل بین طعم و عملکرد است. این بدان معناست که بپرسید در غذای خود چه می گذارید و در نظر بگیرید که بدن شما چگونه آن را پردازش می کند. اینها اولین گام های اساسی در ایجاد درک سالم تری از سوختی است که مصرف می کنید.

تصورات غلط رایج در مورد برخی غذاها همچنین می تواند منجر به درک ناسالم از آنچه غذاهای مختلف با بدن شما می کنند ، شود. یک مثال از تصور غلط این ایده است که کربوهیدرات ها و چربی ها “بد” هستند و باید از آنها اجتناب کرد. در حالی که مطمئناً این واقعیت وجود دارد که مصرف بیش از حد این مواد مغذی دارای اشکالاتی است ، اما هر کدام از آنها هدف مهمی در بدن ما دارند. اگر چیز دیگری نیست ، فقط به یاد داشته باشید که کربوهیدرات ها به قند تبدیل می شوند. این قندها در صورت عدم استفاده از انرژی به چربی تبدیل می شوند ، به این معنی که می توانید تعدیل کوچکی را انجام دهید ، مانند اجتناب از کربوهیدرات ها بعد از ساعت 5 بعد از ظهر ، زمانی که احتمال استفاده از آنها کمتر است. اجتناب از پیتزا ، ماکارونی و نوشیدنی های شیرین در شب می تواند به کاهش وزن اضافی کمک کند زیرا بدن شما قند اضافی را که باید ذخیره شود تولید نکرده است.

تنها نکته مهم در مورد طرز فکر شما در مورد غذایی که در بدن خود قرار می دهید این است که مطمئن شوید آب کافی می نوشید. بسیاری از ما زندگی خود را کاملاً بی آب می گذرانیم. ما آن را درک نمی کنیم مگر اینکه بدن ما فریاد بزند که تشنه ایم. آیا خواندن یک لیوان سرد و بلند یخ باعث می شود احساس کنید که باید چیزی بنوشید؟ ممکن است کمی کم آب شده باشید. این می تواند تعدادی از عوارض جانبی از جمله گرسنگی را در پی داشته باشد. سعی کنید همیشه آب را نزدیک خود نگه دارید. دفعه بعد که اشتها برای یک میان وعده سریع دارید ، مقداری بنوشید. ممکن است کاملاً شگفت زده شوید که چگونه می تواند برای گرسنگی شما تسکین دهنده باشد ، زیرا در عین کاهش کالری های بیهوده به بدن شما هیدراته نگاه می دارد.

یک صبحانه بد می تواند تأثیر شدیدی داشته باشد و باعث بقیه روز شما شود. ایجاد یک برنامه صبحگاهی می تواند به شما کمک کند تا تمرکز و انرژی خود را در طول روز حفظ کرده و ذهنیت مثبتی داشته باشید. همانطور که گفته شد ، حفظ هیدراتاسیون کلید است و ورود آب به سیستم شما در اولین صبح می تواند به شما در بیدار شدن کمک کند. سعی کنید دو لیوان بزرگ آب را در مدت 1 ساعت پس از بلند شدن از رختخواب بنوشید. اگر قهوه معده شما را اذیت می کند ، نوشیدن آب اول نیز مفید خواهد بود. ترکیب این مقدار حتی با مقدار کمی غذا می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. افزودن مقداری سوخت در صبح می تواند بدن شما را فعال کرده و به شما انرژی طبیعی دهد. متابولیسم بدن خود را یک آتش کوچک در نظر بگیرید که تمام شب می سوزد – فقط مقدار کمی از مواد مغذی در واقع می تواند شعله را شعله ور کند.

در حالی که به راحتی می توانید در دنیایی از اضافه بار اطلاعات گم شوید و کاملاً غرق شده اید ، خبر خوب این است که فقط نگاه کردن به مسائل از منظر متفاوت می تواند تأثیر عمیقی بر زندگی شما داشته باشد. به ویژه صبح مقدار زیادی آب بنوشید یا اگر کمی احساس گرسنگی کردید ، صبحانه چیزی سالم بخورید و با کنترل آنچه در بدن خود قرار می دهید احساس راحتی کنید. اگر طعم غذاهایی را که بیشتر اوقات می خورید تعیین می کند ، درک آن اولین قدم برای ایجاد تغییر است. چیزهای خوب را جایگزین غذاهای بد کنید ، مانند گردوی شور به جای ترد یا تنقلات پمپ بنزین. حداقل ، آنها ترکیبات فرآوری شده بسیار کمتری دارند که بدن شما از آنها استفاده نمی کند. تغییرات کوچک منجر به نتایج بیشتر می شود!



دیدگاهتان را بنویسید