استفاده از سبزیجات، میوه ها و تمام مواد غذایی طبیعی برای کاهش وزن ایمن

سبزیجات و میوه‌ها مملو از مواد مغذی حیاتی هستند که بر تمام سلول‌های ما در سطح ژنتیکی تأثیر می‌گذارند تا احتمال بروز بیماری‌های متعدد را کاهش دهند و در عین حال کاهش وزن ایمن را تأیید کنند. غذاهای ناسالم اثر کاملاً معکوس دارند، زیرا مواد شیمیایی مصنوعی که اتفاقاً برای تولید این نوع مواد غذایی استفاده می‌شوند، در بدن انسان آزاد می‌شوند و هر بار که فرد غذا می‌خورد، بار سمی ایجاد می‌کند. نگهدارنده های موجود در غذاهای تولید شده توسط سیستم بدن تبدیل می شوند و باید در چربی بدن ذخیره شوند تا از خطر احتمالی بیماری های آنی جلوگیری شود.

در طول مدت طولانی، این نوع ترکیبات شیمیایی به مقادیر خطرناکی افزایش می‌یابند و ممکن است باعث ایجاد مجموعه‌ای از بیماری‌های خطرناک از جمله بیماری عروق کرونر، دیابت و سرطان شوند. اضافه بار شیمیایی ناشی از مصرف بیش از حد مواد غذایی تصفیه شده نیز باعث ایجاد مشکلات متابولیکی می شود که منجر به قند خون غیرقابل کنترل، مقاومت به انسولین خون و وزن اضافی می شود. وعده های غذایی ساخته شده یک خطر بزرگ برای سلامتی مصرف کنندگان نهایی بی شماری است که این نوع غذاها را چندین بار در روز می خورند. آنها یک عنصر جدی در افزایش شدید بیماری عروق کرونر، اختلال متابولیک و مشکلات وزن هستند. فهرست غذایی خود را طوری آماده کنید که روزانه حداقل ده وعده میوه و سبزیجات و سبزیجات مغذی را شامل شود، در حالی که وعده های غذایی بسیار فرآوری شده، قندها و کربوهیدرات های فرآوری شده را از رژیم غذایی خود حذف یا حذف کنید. کاهش وزن طبیعی، سلامتی مطلوب و طول عمر به نفع شما خواهد بود.

صنعت بسته بندی هویج به عنوان غذای ناسالم است
غذاهای فرآوری شده در حال حاضر به قدری در برنامه رژیم غذایی ما گسترده شده است که بخش هویج بچه شروع به بسته بندی و همچنین فروش محصولات خود به عنوان غذاهای ناسالم کرده است تا سهم بازار را افزایش دهد. تمام صنعت میلیون‌ها دلار دلار سرمایه‌گذاری می‌کند تا تصویر خود را به بازار جدیدی تغییر دهد که متأسفانه در غذاهای فرآوری شده رشد می‌کند و اقلام خوراکی میان‌وعده و کل وعده‌های غذایی را از یک دستگاه غذای ناسالم خریداری می‌کند. این صنعت در حال بسته بندی هویج بچه با استفاده از مواد نگهدارنده شیمیایی مصنوعی و همچنین سایر مواد شیمیایی غیرطبیعی است تا در دستگاه های اسنک دانشگاه فروخته شود. در حالی که اطلاعات رژیم غذایی حتی برای هویج های از پیش بسته بندی شده نیز در دسترس نیست، انرژی و محتوای غذایی احتمالاً شبیه لذت بردن از یک آب نبات با همان تأثیر وحشتناک بر سلامت و وزن بدن است.

سطح استفاده از سبزیجات سالم در ده سال قبل
این که یک برنامه غذایی سرشار از میوه و سبزیجات و سبزیجات سبز برگ به سلامتی کمک می کند و به کاهش وزن ایمن کمک می کند، یک راز نیست. هرم غذایی اغلب منسوخ شده توصیه می کند که همه ما روزانه حداقل پنج وعده سبزیجات و میوه می خوریم، و چندین مشاور تغذیه و کاهش وزن اشاره می کنند که این ارقام باید دو برابر شود. سبزیجات و میوه ها همراه با ارائه طیف گسترده ای از ویتامین های تغذیه ای ضروری، مواد معدنی و آنتی اکسیدان ها، به سرعت شما را با فیبر رژیمی فراوان و حداقل کالری دریافتی پر می کنند و این بسیار بهتر از همه غذاهای ناسالم است. همانطور که توسط آزمایش‌های رفتاری مختلف در مورد مصرف سبزیجات و میوه‌ها در 10 سال گذشته مشخص شده است، تنها حدود 1 نفر از هر 4 بزرگسال در کشورهای توسعه‌یافته، 3 بار یا بیشتر در روز سبزیجات مصرف می‌کنند. این عدد در ده سال گذشته تغییری نکرده است، به این معنی که تبلیغات و تلاش‌های بازاریابی برای سبزیجات و میوه‌های سالم‌تر در مقایسه با مقادیر عظیمی که توسط شرکت‌های فست فود و مواد غذایی ناخواسته تولیدی برای بازاریابی غذاهای مضر خود هزینه می‌شود، بی‌اثر است.