اطلاعات عمومی در مورد کاهش طبیعی کلسترول

راه هایی برای کاهش طبیعی کلسترول وجود دارد. در حال حاضر، علت شماره یک مرگ و میر در ایالات متحده، بیماری های قلبی عروقی است.

سطح کلسترول بالا می تواند باعث این شود. باور کنید یا نه، میلیون ها آمریکایی با مشکل کلسترول بالا روبرو هستند. از این رو، بررسی منظم سطح کلسترول بسیار مهم است. مؤسسه ملی قلب، ریه و خون مؤسسه ملی هیث توصیه می کند که هر فردی که بالای 20 سال سن دارد، حداقل هر 5 سال یک بار سطح کلسترول خود را بررسی کند.

در مورد کسانی که از بیماری های قلبی یا سایر بیماری های مرتبط با کلسترول رنج می برند، ممکن است بررسی های مکرر لازم باشد. دو نوع به نام های LDL یا کلسترول بد و HDL یا کلسترول خوب وجود دارد. به طور کلی، پزشکان سطح کلسترول کل کمتر از 200 میلی گرم در هر دسی لیتر یا دسی لیتر را توصیه می کنند. توصیه برای LDL زیر 130 دسی لیتر است در حالی که HDL بیش از 40 توصیه می شود.

از این رو، اگر با مشکل کلسترول بالا مواجه هستید، راه های کاهش طبیعی کلسترول را امتحان کنید. اضافه وزن یکی از دلایل بروز چنین مشکلی است. افراد دارای اضافه وزن معمولا چربی زیادی دارند. بنابراین، سعی کنید مقدار غذای دریافتی را بدون به خطر انداختن نیازهای ضروری ویتامین ها و مواد معدنی، پروتئین و غیره کاهش دهید.

در حالی که غذا را کم می کنید، می توانید میزان نوشیدن آب ساده را افزایش دهید. نوشیدن مقدار زیادی آب ساده گرسنگی شما را جبران می کند و به کاهش وزن کمک می کند. آب ساده همچنین نقش حیاتی در دفع سموم بدن برای سلامتی بهتر دارد. رژیم غذایی متعادل از سبزیجات، میوه‌ها، پروتئین، کربوهیدرات‌ها و چربی‌ها برای سلامتی ضروری است.

همانطور که ممکن است متوجه شده باشید، برخی از افرادی که به نظر وزن متوسط ​​یا کمتر از متوسط ​​دارند، با مشکل کلسترول نیز مواجه هستند. از این رو، یک رژیم غذایی متعادل مهم است. به طور کلی، پزشکان به بیماران خود توصیه می کنند که مصرف غذاهای چرب را به عنوان وسیله ای برای کاهش سطح کلسترول کاهش دهند. زیاده روی در خوردن غذاهایی که سرشار از کلسترول هستند مانند زرده تخم مرغ و جگر، ایده خوبی نیست.

مصرف بیش از حد غذاهای روغنی نیز چیز خوبی نیست. به غیر از غذا، ورزش نقش حیاتی در کاهش مشکل کلسترول دارد. چربی ها و کالری های اضافی در طول ورزش سوزانده شده و به شکل انرژی تبدیل می شوند. اگر پول یا تمایلی برای بازدید از باشگاه ندارید، به سادگی پیاده روی، دویدن یا آهسته دویدن را تمرین کنید.

در واقع می توان از راه های طبیعی برای کاهش کلسترول بالا استفاده کرد.