انتخاب رژیم – اجازه دهید موفقیت وجود داشته باشد

مسلماً انتخاب رژیم غذایی کار دشواری است و گزینه های زیادی در دسترس است. پس این فلسفه را امتحان کنید. رژیم ها را با ذهن باز بخوانید. به دنبال موارد رژیمی باشید که ویژگی های مطلوبی داشته باشند و بتوانید به آنها پایبند باشید. به یاد داشته باشید ، این مربوط به شما و موفقیت است. اگر نمی توانید به رژیم غذایی انتخابی خود پایبند باشید ، در حال حاضر شکست خورده اید.

بیایید قبل از تصمیم گیری برخی افسانه های رژیم غذایی را بررسی کنیم.

افسانه شماره 1- برخی از قندها از بقیه بدتر هستند. در واقع شکر قند است. کربوهیدرات های موجود در این قندها همچنان باعث افزایش انسولین و افزایش سطح قند خون شما می شوند و در نتیجه اشتها افزایش می یابد.

افسانه شماره 2- چربی بد است. اشتباه. بدن شما برای حفظ متابولیسم و ​​انرژی به چربی نیاز دارد. به سراغ چربی های آووکادو ، آجیل ، ماهی و روغن زیتون بروید. از مصرف گوشت قرمز ، کره و غذاهای فرآوری شده خودداری کنید.

افسانه شماره 3- کربوهیدراتها شما را چاق می کند. این ممکن است کاملاً درست نباشد. اما با شاخص قند خون آشنا شوید و کربوهیدرات ها را از انتهای پایین شاخص انتخاب کنید. به این ترتیب می توانید به راحتی رژیم غذایی انتخابی خود را حفظ کرده و وزن خود را به طور پیوسته کاهش دهید.

افسانه شماره 4- رژیم های کم چرب به کاهش وزن کمک می کند. آنها کالری هستند که به کاهش وزن کمک می کنند. یک کیلوگرم وزن معادل حدود 3500 کالری است. بنابراین در رژیم غذایی شما امکان مانور وجود دارد.

افسانه شماره 5- غذا خوردن در شب به صورت پوند. این همان چیزی است که شما مانند پاپ کورن کره ای ، کیک میان وعده ، چیپس و پیتزای پیتزا می خورید که وزن آنها را بالا می برد. بنابراین از آنچه مصرف می کنید آگاه باشید.

سپس ، در انتخاب رژیم غذایی مناسب برای شما ، کمی کار از شما می گیرد و این کار تحقیقاتی است. این رژیم ها را مقایسه کرده و راهکارهای پشت سر آنها را مرور کنید. هر رژیم غذایی لیستی از بایدها و نبایدها ، لیستی از غذاها و استراتژی ای را که باید رعایت شود ، دارد. این سوپ موجود در آجیل رژیم غذایی سالم است. الزامات جسمانی را که با رژیم همراه است بررسی کنید. صادقانه بگویم ، ورزش به جای عبارت “رژیم و ورزش” مترادف رژیم غذایی است.

به منو نگاه کنید و سه تا چهار رژیم غذایی را تا صفر انتخاب کنید و عمیقاً تحقیق کنید. آیا آنها میان وعده هایی دارند که شما از آنها لذت می برید یا می توانید از آنها لذت ببرید؟ آیا غذای راحتی شما ذکر شده است؟ آیا آنها دستور العمل غذاهای مورد علاقه شما را تغییر می دهند تا آنها را در این رژیم قرار دهند؟ لیستی از رزروهایی که دارید تهیه کنید ، زیرا آنجا رژیم غذایی خود را انتخاب می کنید.

در نهایت ، خود را با مسائلی که رژیم ها به آن نمی پردازند آشنا کنید. مسائلی مانند میزان قند در نوشابه های گازدار ، گندم و تاثیر مضر آن بر رژیم های غذایی. به سیب زمینی ها و افزایش اشتها که ممکن است رخ دهد ، نگاهی قوی بیندازید. بسیاری از افرادی که رژیم می گیرند رژیم را زمانی که وزن خود را کاهش نمی دهند مقصر می دانند ، اما عوامل پنهان دیگری نیز وجود دارد که مسئول این امر هستند.

اکنون نامزدهای خود را محدود کنید ، کابینت های خود را بر اساس آن سفارشی کنید و تاریخ شروع را تعیین کنید. با انجام تحقیقات مناسب و خودآموزی شما باید انتظار یک رژیم غذایی موفق را داشته باشید. در اینجا کاهش وزن برای شما آمده است.

دیدگاهتان را بنویسید