ایده های میان وعده های کم کالری

افرادی که سعی در کاهش وزن دارند نیازی نیست خود را از غذاهای خوش طعم و خوش طعم محروم کنند. برنامه های کاهش وزن بیشتر به جای سه وعده غذایی سنگین در روز، چندین وعده غذایی کوچک و میان وعده را توصیه می کنند. برخی از لذیذترین میان وعده های کم کالری به راحتی از سوپرمارکت محلی شما در دسترس هستند. حتی می توانید برای رفع هوس خود در آشپزخانه خود تنقلاتی تهیه کنید.

1. مخلوط و سالاد تریل خانگی

ترکیب چیپس های کوچک شکلاتی، کشمش و گردو، یک میان وعده خوشمزه و کم کالری می سازد. برای کنترل میزان چربی از مقادیر متوسطی استفاده کنید. شیرینی مواد باعث می شود بدون مصرف بیش از 250 کالری احساس سیری کنید.

برای دوستداران سالاد، فقط سس مورد علاقه خود را روی کاهو، انگور، و تکه های کوچک ژامبون بمالید و یک میان وعده کم کالری فوری خود را میل کنید. سالاد تخم مرغ خانگی نیز یکی از میان وعده های کم کالری شماست. یک تخم مرغ کامل را با یک سفیده مخلوط کنید و یک سس مایونز کم چرب اضافه کنید. این ترکیب حاوی پروتئین است که به شما کمک می کند تا انرژی مورد نیاز خود را تامین کنید.

2. سوپ گوجه فرنگی و هویج

اگر ساعت ها قبل از شام احساس گرسنگی می کنید، هویج خرد شده را با سوپ گوجه فرنگی مخلوط کنید. نه تنها طعم خوبی دارد، بلکه بسیار مغذی است. سوپ گوجه فرنگی با هویج حاوی پتاسیم، بتاکاروتن و لیکوپن است. سوپ گوجه فرنگی را ذخیره کنید، که وقتی احساس نیاز به خوردن کردید می توانید آن را در مایکروویو قرار دهید.

3. سیب و پنیر

یک سیب متوسط ​​همراه با پنیر یک میان وعده رژیمی مناسب است. اگر از میان وعده های کم کالری معمولی خود با موز/هویج و مزرعه خسته شده اید، این ترکیب یک جایگزین با طراوت و سالم خواهد بود. زیاد نگران چربی پنیر نباشید زیرا چربی غذای خوبی برای بدن است. در صورت تمایل می توانید از پنیر کم چرب استفاده کنید.

4. کراکر گراهام و کره بادام زمینی

کراکرهای گراهام به جای چیپس های معمولی آهوی یا اورئو تضمینی برای رضایت شیرینی شما هستند. کراکر گراهام که با کره بادام زمینی سبک پخش شده است، ترکیب مناسبی از شیرینی و شوری را برای کسانی که رژیم دارند ارائه می دهد.

5. ماست

ماست یک میان وعده محبوب برای افرادی است که سعی در کاهش وزن دارند. اکنون تولید کنندگان انواع کم چرب موجود در طعم های مختلف را ارائه می دهند. یک کارتن برای رفع گرسنگی شما کافی است. حتما ظرف دو ساعت پس از باز شدن مصرف شود.

6. فینگر فود پاف

پفک های فینگر فود فقط برای نوزادان نیست. همچنین افرادی که رژیم دارند می توانند از آنها لذت ببرند. آنها دارای طعم های جالبی مانند دارچین سیب، توت فرنگی، موز، گیلاس، سیب زمینی شیرین و غیره هستند.

7. پای تاماله منجمد

همچنین می‌توان از وعده‌های غذایی منجمد بدون کالری لذت برد. به عنوان مثال، پای مکزیکی Amy’s Tamale حاوی کربوهیدرات کافی است زیرا حاوی پولنتا و لوبیا است. پای انرژی، ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها را تامین می کند. کالری بیشتر از 150 نخواهد بود.

8. پرتقال و تاپینگ های زده شده

پرتقال ماندارین که روی آن رویه هم زده شده روشن است، نیاز بدن شما به آنتی اکسیدان ها و ویتامین C را برآورده می کند. خامه فرم گرفته سبک جایگزین خوبی به جای بستنی است. کنسرو پرتقال ماندارین با آب خود در سوپرمارکت های محلی موجود است.