با برنامه غذایی صحیح، خواب و ورزش در هر سنی قد بلندتر شوید

باور کنید یا نه، در هر سنی امکان افزایش قد وجود دارد. تحقیقات اخیر دانشگاه هاروارد نشان داده است که خوردن اسیدهای آمینه ضروری می تواند منجر به تولید مثل بیشتر هورمون رشد در غده هیپوفیز شود که در نهایت منجر به بلندتر شدن قد می شود.

چند تکنیک استثنایی برای رشد قد طبیعی بدون نیاز به جراحی های گران قیمت و قرص های جادویی یک شبه وجود دارد.

بخواب تا قد بلندتر شوی

شما باید تشک ها و بالش ها را گم کنید، به جای آن، یک ملحفه پارچه ای بگذارید و روی آن بخوابید. زمین صاف و سفت است که استخوان های شما را ده برابر صاف و محکم می کند. وقتی از خواب بیدار می شوید، مطالعات دانشگاه مک گیل نشان داده است که افرادی که از خوابیدن روی تشک و بالش بیدار می شوند در 30 دقیقه اول به طور متوسط ​​1 تا 2 اینچ بلندتر هستند. همان افرادی که فقط روی تشک می‌خوابند و بدون بالش می‌خوابند، نیم اینچ بیشتر از روش قبلی هستند. خوابیدن روی زمین سخت با بالش نیم اینچ به یک و نیم اینچ اضافه می کند. برداشتن بالش و تشک به شما کمک می کند تا 4.4 اینچ قد کلی داشته باشید. با خوابیدن صحیح، می توانید 30 دقیقه اول از زمانی که از خواب طولانی شب بیدار می شوید، 4.4 اینچ قد اضافی غیر دائمی به دست آورید. این مطالعات بر اساس یک درمان 30 روزه بود. تنها پس از سی روز می توانید تا 6 اینچ یا بیشتر از تنها خوابیدن قد خود را افزایش دهید. برای حفظ قد به دست آمده از خواب اصلاح شده باید ورزش کنید و به درستی غذا بخورید.

چگونه قد خود را از خواب حفظ کنیم؟

بخورید و ورزش کنید

برای ترمیم ماهیچه ها، استخوان ها، سلول های عصبی و بافت ها باید روزانه مقدار زیادی ویتامین و مواد معدنی مصرف کرد. کشش روی یک میله آویز بهترین راه برای افزایش دائمی قدتان به علاوه آنهایی است که در خواب به دست می آورید.

چه غذاهایی برای افزایش قد مفید هستند؟

آمینو اسید

به طور خاص L-Arginine، L-Orthinine و L-Methionine مورد نیازترین آمینو اسیدهای بدن برای رشد در تمام نواحی اصلی رشد بدن انسان هستند.

احساس کوتاهی و کوتاهی یک چیز مربوط به گذشته است زیرا تکنیک های زیادی برای افزایش قد وجود دارد. گوشت و تخم مرغ را به عنوان منبع بسیار خوبی از اسیدهای آمینه مصرف کنید تا به شما در جذب پروتئین های لازم از طریق این فرآیند کمک کند. آجیل، دانه ها و شیر نیز در این رژیم غذایی برای رشد قد ضروری هستند، حتی اگر مواد مغذی بسیار کمتری نسبت به گوشت و ماهی داشته باشند. با این وجود، می توانید این عناصر را در فروشگاهی که مکمل های غذایی در آن وجود دارد، پیدا کنید.

کدام انواع دیگر از فعالیت ها می تواند شما را بلندتر کند؟

دویدن، دویدن، دوی سرعت، شنا، ورزش و انواع فعالیت های بدنی باعث می شود که سیستم هورمونی شما کار کند و مواد شیمیایی مورد نیاز برای رشد را تولید کند. تا زمانی که غذاهای مناسب مصرف نکنید، تولید هورمون های رشد فایده ای نخواهد داشت. رژیم غذایی راز، اسیدهای آمینه مناسب (بلوک های سازنده پروتئین ها) است و ورزش عناصر معلق تولید شده (هورمون های رشد) را به میزبان بسیار مورد نیاز خود می رساند. در طول خواب زمان ایده آلی برای تولید هورمون است، بنابراین درست غذا بخورید، تناسب اندام بمانید، سخت بخوابید و منتظر مقاله بعدی در مورد چگونگی رشد طبیعی قد باشید.