با غذا ، تناسب اندام و سرگرمی زندگی تازه ای ببخشید.


آیا می توانید باور کنید که امسال چهار ماه گذشته است؟! با شکوفایی کامل بهار و تابستان در راه ، زمان مناسبی برای تجدید نظر در مورد چیزهایی است که زندگی جدیدی را برای شما به ارمغان می آورد. این می تواند یک کلاس ورزشی جدید باشد یا حتی برای تنفس و کشش قبل و بعد از تمرین زمان ببرد. هر آنچه را که برای ایجاد شادی در زندگی خود انتخاب می کنید ، می خواهیم به شما اطلاع دهیم تیم ما است اینجاست تا شما را راهنمایی کند و به شما کمک کند خوشحال باشید.

حلقه سوپ

دوش آوریل گل های ماه مه را به ارمغان می آورد ، اما به هویج نیز کمک می کند! با فرارسیدن روز جهانی هویج در 4 آوریلου، ما می خواستیم مدتی وقت بگذاریم تا این لذت نارنجی را برجسته کنیم.

هویج علاوه بر تردی ، طعم و تمایل به غذای مورد علاقه خرگوش کارتونی ، سرشار از فیبر ، آنتی اکسیدان ها ، پتاسیم ، ویتامین K1 و بتا کاروتن (رنگدانه ای است که بدن شما به ویتامین A تبدیل می کند). هویج در کنار مواد مغذی بیشماری که دارد فواید سلامتی دیگری نیز دارد مانند:

  • کاهش کلسترول
  • کاهش وزن
  • بهبود سلامت چشم

برای جشن گرفتن این سبزی ریشه ، ما دستور تهیه سوپ هویج فوق العاده ای را آماده کرده ایم که مطمئناً کمی راز روی قدم شما قرار می دهد. در چاپ دستور العمل و استفاده از آن دریغ نکنید.

سوپ هویج فانتزی

اجزاء:

یک سیب زمینی شیرین

4 عدد هویج

نصف پیاز

1 جعبه آب سبزیجات

1 قاشق غذاخوری کره

کمی زعفران

پودر سیر ، نمک و فلفل به مزه

دستورالعمل ها:

  1. پیاز به صورت مکعبی
  2. هویج ها را خرد کرده و خرد کنید
  3. یک قابلمه بزرگ را گرم کرده و کره را اضافه کنید
  4. پیازها را بپزید تا شفاف شوند
  5. هویج ، سیب زمینی شیرین و آب گوشت را اضافه کنید
  6. بپزید تا جوش بیاید
  7. حرارت را کم کرده و بجوشانید تا همه چیز نرم شود
  8. همه چیز را با استفاده از مخلوط کن غوطه ور یا مخلوط کن معمولی مخلوط کنید. (هر کدام که دارید)

زعفران و ادویه را اضافه کنید. هم بزنید و امتحان کنید تا خوشحال باشید. همه چی بخور

اعضای یادگاری ما

87. آموزش

“درد خود را به اشتیاق تبدیل کنید.” این فقط یکی از پیام های الهام بخشی است که یکی از اعضای ما ، @ cious_content87 در IG برای شما آورده است. تغذیه آن سنگ بنای پیامها برای ایجاد انگیزه برای بهتر شدن است. می توانید شرط بندی کنید که او هرگز روز پاها را از دست نمی دهد. یا شانه ها. یا سینه. با مدارهایی که ماهیچه ها را از بین می برند ، کار شگفت انگیزی را برای آسان جلوه دادن تمرین انجام می دهد. در واقع ، این باعث ایجاد قفسه سینه ای شد که در رسانه های اجتماعی مشاهده کردید و فک شما روی زمین بود. نگران نباشید ، او احتمالاً برای این کار نیز ورزش کرده است. 😄 در واقع ، ما واقعاً می خواستیم مرد پشت دسته را بشناسیم و در این ماه چند سوال از او بپرسیم:

  1. ورزش را از کی شروع کردید؟ چرا؛
    من یک سرباز بازنشسته ارتش هستم و داشتن سختی جسمی و روحی در ارتش یک الزام است. وقتی ارتش را ترک می کردم ، یک رهبر نظامی بودم و این بر عهده من بود که بیشتر از خودم باشم و استاندارد را تعیین کنم. می خواستم با این روحیه رهبری ادامه دهم. البته زندگی هم همینطور. من در یک رابطه بدبخت بودم و احساس می کردم جذاب نیست. می خواستم ظاهرم را از افسردگی و عصبانیت تغییر دهم. احساس می کنم بسیاری از مردم نیز سفر خود را آغاز می کنند. احساس می کنید جذاب نیستید و می خواهید برای طرف مقابل خود جذاب باشید. در کنار صدماتی که در دوران سربازی متحمل شدم ، به کارهایی که در فیزیوتراپی انجام می دادم توجه زیادی کردم. من می خواستم از این ایده ها برای تبدیل آن به کاری که هنگام ورزش در باشگاه انجام می دهم استفاده کنم.
  2. چه کسی از شما الهام می گیرد؟
    افرادی که تلاش می کنند ، من دوست دارم افرادی را ببینم که برای ثبات تلاش می کنند. لازم نیست شما برای من بهترین باشید. این واقعیت است که شما به تلاش خود ادامه می دهید اما یکی از افرادی که قبل از شروع همه چیز دنبال می کردم این بود dnicolemonroe؟ واقعا شروع شد در پیوند تناسب اندام او در حال حاضر در تلویزیون است و قراردادهای حمایتی دارد و غیره. من دوست دارم روزی او را ملاقات کنم. تماشای تمرینات او باعث می شود که بخواهم خلاق تر باشم.
  3. درمان شما برای روز تقلب چیست؟
    سفر من به ژیرو است. یک مکان مدیترانه ای وجود دارد که من به آنجا می روم و بهترین ژیروسکوپی را که در مدت طولانی داشته ام دارد یا من به Frezko Taco Spot (فقط سه شنبه) می روم.
  4. به کسی که به تازگی ورزش کرده است چه می گویید؟
    وقت بگذارید. اجازه ندهید ورزشگاه شما را بترساند. به بازگشت خود ادامه دهید نتیجه یک شبه رخ نخواهد داد ، اما وقتی نتایج حاصل شد ، داستانی برای گفتن خواهید داشت.
  5. مکان مورد علاقه شما برای تمرین در Fitness Connection چیست؟
    این یک خانواده شد ، به ویژه در آلن ، TX one. آنها مرا می شناسند و به من اهمیت می دهند. سال گذشته خواهر و خواهرزاده ام فوت کردند و آلیسا برای من چند کلوچه پخت. از مدیران گرفته تا مربیان ، من پذیرفته شده ام و چیزی جز مراقبت و حمایت نشان نداد. علاوه بر این ، چمن کاری که در آنجا وجود دارد. من دوست دارم در زمین چمن بازی کنم ، به من احساس حرفه ای می دهد.
  6. انگیزه شما چیست؟
    می شه انجامش داد. رهبران قهرمان هستند !!! – کرنل لاکت

برای مشاهده کلمات خردمندانه و تمرینات عالی به @ cious_content87 @ در اینستاگرام نگاه کنید.

oh.hey.its.chante

FITCO 4 19 آه. هی. کپی آن

ملکه نیت خودخوانده ، @oh.hey.its.chante تمرینات خود را عمدا انجام می دهد. این به ما الهام می بخشد که هرگز تسلیم نشویم ، به ویژه هنگامی که زمین خورده ایم. تسلیم شدن در زمان شکست بسیار آسان است ، اما به گفته شانته ، “هر روز یک شغل در حال پیشرفت است.” یکی از بهترین ویژگی های او اشتیاق او برای داشتن بهترین نسخه از خود است – حتی در مورد دنبال کردن اهداف تناسب اندام. او به ما اطلاع می دهد که حالش خوب است. فداکاری او به ما انگیزه می دهد و ما را تشویق می کند که همیشه به راه راست بازگردیم. از محبت و شکیبایی شما بسیار سپاسگزارم. این چیزی است که همه ما می توانیم کمی بیشتر از آن استفاده کنیم. دنبال کردن @oh.hey.its.chante در اینستاگرام برای تأیید و الهام بیشتر برای زندگی.

به جلو ادامه دهید

این ماه در شبکه های اجتماعی سوالی در مورد مزایای پیاده روی پرسیدیم. به نظر می رسد برای علاقه مندان به ورزش راه رفتن منطقی نیست. اما برای دیگران ، مزایای پیاده روی روزانه هر روز می تواند پاداش های زیادی برای سلامتی داشته باشد.

تنها 30 دقیقه دویدن می تواند به شما کمک کند:

  • سلامت قلب را افزایش دهید
  • کاهش خطر بیماری های قلبی و سکته مغزی
  • بهبود تعادل
  • استخوان ها را تقویت کنید
  • افزایش قدرت کلی
  • استقامت را تقویت کنید
  • کاهش چربی بدن

در حالی که 30 دقیقه ضروری است ، پیاده روی بیشتر به مزایای سلامتی شما می افزاید. اگر متوجه شدید که نمی توانید هر روز 30 دقیقه پیاده روی انجام دهید ، برخی از گزینه های جایگزین برای اضافه کردن به برنامه شما نیز می تواند مفید باشد.

این شامل:

  • راه رفتن با سگ (یا سگ ، مانند همسایه ها)
  • هرجا که می روید از پله ها بالا بروید
  • پارک کردن دور از محل کار یا پیاده شدن زودتر از اتوبوس
  • به جای 30 دقیقه 10 دقیقه پیاده روی کنید و از آنجا کار کنید

مهم نیست چگونه راه می روید ، نکته این است که آن را به بخشی دائمی از روز خود تبدیل کنید. این کار سلامتی شما را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند تناسب اندام و خوشبختی خود را حفظ کنید.

با دستگاه عصبانی نشوید

در طول سالها ، اختلاف نظر خفیفی وجود دارد که کدام بهتر است: وزن آزاد یا ماشین؟ در اینجا در Fitness Connection ، ما معتقدیم که بهتر از این دو ، آن چیزی است که بیشتر از آن لذت می برید. آیا ما پاسخ را فهمیدیم؟ کمی ، اما مزایای هر دو تمرین بر دیگری بیشتر نیست ، بنابراین ما می گوییم ، دوره خود را انتخاب کنید (یا اجازه دهید مربیان متخصص ما شما را راهنمایی کنند).

وزنه های آزاد

برای استفاده از مزایای فوق العاده وزنه های آزاد ، نیازی به آموزش هیچ Strongman® ندارید. در حقیقت ، هنگامی که توده بدون چربی بیشتری دارید (عضله را ببینید) نسبت به کاردیو به تنهایی کالری بیشتری می سوزانید. اگر به دنبال از دست دادن وزن یا افزایش وزن هستید ، تمرین با وزنه عالی ترین روال تناسب اندام شما است.

شما می توانید از شروع کوچک شروع کنید و ادامه دهید ، اما تمرین با وزنه می تواند به موارد زیر کمک کند:

  • ایجاد قدرت کنید
  • بهبود انعطاف پذیری و تعادل
  • از قلب و استخوان های سالم حمایت کنید
  • متابولیسم را افزایش می دهد
  • بسیاری دیگر!

ماشین های ورزشی

ما می دانیم که ماشین های بدنسازی چقدر می توانند ترسناک باشند. شما نمی خواهید کسی را عقب نگه دارید یا با وارونه رفتن خود را شرمنده کنید. همه ما از جایی که شما هستید شروع کردیم ، بنابراین خجالت نکشید که از یکی از اعضای Fitness Connection بخواهید به شما کمک کند. به هر حال ماشین ها دوستان شما هستند.

علاوه بر مکان یابی ماهیچه های خاص ، دستگاه های ورزشی ما همچنین می توانند به موارد زیر کمک کنند:

  • زمان تمرینات خود را محدود کنید
  • برای حفظ امنیت شما
  • کاهش فشار بر مفاصل
  • بدون آسیب بیشتر از وزن بیشتری استفاده کنید

ما یک نظرسنجی آنلاین انجام دادیم تا ببینیم کدام روش آموزشی را ترجیح می دهید. برنده؟

در هر صورت ، هر دو نوع ورزش راهی عالی برای کمک به سلامتی شما هستند. اگر شخصاً یکدیگر را ترجیح می دهید ، پیش بروید! BEST تمرینی است که از آن لذت می برید.

مراقب آنچه در اطرافتان است باشید

پس از بلعیدن یک سوپ هویج خوشمزه و انجام یک دوره کامل ورزشی با اندام های انتخابی متشکل از وزنه های آزاد و دستگاه های ورزشی ، یک کار را فراموش نکنید: لذت بردن از زندگی. بهار در حال شکوفایی کامل است و بهترین فرصت برای نفس کشیدن هر از گاهی و قدردانی از حومه است. بوها یا گلهای تازه بریده را بو کنید. بارش باران را ببینید یا حیات وحش به حالت قبل برگردد. این زمان از سال زندگی و شادی جدیدی را برای همه چیز در اطراف شما به ارمغان می آورد ، بنابراین تمام وسایل را به کار بگیرید و دنیای خود را دوست داشته باشید.



دیدگاهتان را بنویسید