بررسی رژیم غذایی Fat Smash

رژیم Fat Smash چیست؟

به طور خلاصه ، رژیم غذایی سر و صدا یک برنامه رژیم غذایی 90 روزه است که توسط متخصص تغذیه ، Ian K. Smith ، MD تدوین شده است و این برنامه را برای افرادی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند تهیه کرده است. این یک کتاب تغذیه است که خوانندگان خود را در چهار مرحله مهم آموزش می دهد ، که هر مرحله با لیست غذاهای مجاز و ممنوع همراه است.

همه چیز از آنجا شروع شد که یک برنامه تلویزیونی داغ واقع گرایانه تصمیم گرفت به کمک سلبریتی های دارای اضافه وزن هالیوود در یک سری چالش ها وزن خود را کاهش دهد. دکتر اسمیت یک برنامه رژیم غذایی چهار فاز برای آنها تهیه و تنظیم کرد و اکنون این برنامه رژیم غذایی انقلابی را به عنوان یک کتاب در دسترس ارائه می دهد.

فلسفه

رژیم Fat Smash در مورد چگونگی مبارزه با عادات بد گذشته و نحوه بهبود در مواجهه با چالش ها و اشتیاق های جدید است ، در حالی که واقعاً می توانید از زندگی روزمره خود لذت ببرید. این برنامه اصول تغذیه سالم را به شما نشان می دهد ، اما لازم نیست هر از گاهی نگران داشتن غذاهای ناسالم باشید. نکته این است که در زندگی خود تعادل پیدا کنید و کارها را در حد اعتدال انجام دهید. اینها پایه های خاموش برنامه رژیم غذایی سر و صدا هستند.

مراحل:

رژیم Fat Smash به طور خاص برای یک برنامه 90 روزه و چهار فاز طراحی شده است که به متخصصان تغذیه کمک می کند بدن خود را با رابطه بین غذا و فعالیت بدنی تنظیم کنند. شما در نهایت قادر خواهید بود نه تنها مصرف غذای خود ، بلکه درک و نگرش خود را نسبت به غذا و حتی نحوه اهمیت فعالیت بدنی برای دستیابی به یک زندگی سالم تصحیح کنید. هر مرحله باید توسط مراحل قبلی دنبال شود زیرا همه آنها مانند سطوح هرم از یکدیگر پشتیبانی می کنند.

1) مرحله سم زدایی نه روز طول می کشد تا به شما کمک کند بدن و ذهن خود را از آلودگی ها پاک کنید. شما باید غذای خود را عمدتا به میوه ها و سبزیجات محدود کنید. به گفته دکتر اسمیت ، در این مرحله می توانید بین 6 تا 10 پوند وزن کم کنید.

2) مرحله پایه سه هفته پس از مرحله 1 به طول می انجامد و سعی می کند به شما در تعیین اصول رژیم غذایی سالم کمک کند. کنترل بخش ، نه شمارش کالری ، بخش اصلی این مرحله است.

3) مرحله تولید چهار هفته با تمرکز بر برنامه رژیم غذایی که شامل غذاهای مورد علاقه شما ، از جمله ماکارونی ، دسر ، نان و غیره می شود.

4) مرحله معبد مربوط به نگهداری و کنترل خود است. این روش شماست که وزن خود را با عادات غذایی خوب خود به عنوان یک معبد مقدس حفظ کنید. شما باید با نخوردن غذای غیرقابل کنترل به معبد خود احترام بگذارید و به آن احترام بگذارید.

مزایا و معایب:

این کتاب کوتاه است و خواندن آن آسان است. ساده و به موقع است.

شما می توانید هر روز چندین مینی وعده کوچکتر بخورید ، بنابراین دائماً گرسنه نخواهید بود.

شما می توانید از بین انواع غذاها ، در صورتی که هیچ یک از وعده های غذایی پیشنهادی را دوست ندارید ، انتخاب کنید.

دستورالعمل های آسان و خوشمزه ای برای هر مرحله از رژیم وجود دارد که در کتاب ذکر شده است.

به شما امکان می دهد میوه ها و سبزیجاتی را که دوست دارید با محدودیت های کمی در انواع آن انتخاب کنید.

اگرچه اطلاعات حیاتی زیادی در کتاب وجود دارد ، اما می توانید موارد بی دلیل را پیدا کنید که باید در مورد آنها بیشتر بدانید. به عبارت دیگر ، با جزئیات گم شده است.

به طور کلی ، برنامه رژیم غذایی Fat Smash در مورد کنترل بخش شما و نحوه انتخاب غذاهای مناسب است. بنابراین درک و نگرش شما نسبت به غذا و حتی فعالیت بدنی در این برنامه رژیم غذایی واقعا مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید