برنامه رژیم غذایی برای بیماران مبتلا به فشار خون بالا – این دستورالعمل های رژیم غذایی را برای فشار خون بالا دنبال کنید

فشار خون بالا میلیون ها نفر را تحت تاثیر قرار می دهد. طبق گزارش CDC ، یک سوم کسانی که آن را دارند نمی دانند. هنگامی که با مشکل آشنا شدید ، ممکن است نیاز به تغییراتی در آن داشته باشید.

مسائل مربوط به وزن: طبق Heart.org ، این قطره کوچک است زیرا پنج تا ده پوند می تواند فشار خون را کاهش دهد. این بسیار عالی است ، اما کاهش وزن بدون دانش و تغییر آسان نیست.

بهترین روشی که پیدا کردم استفاده از ماشین حساب کالری است. Caleriesperhour.com بهترینهایی را که تا به حال دیده ام دارد. به پیگیری آنچه می خورید (از جمله فست فود) و آنچه انجام می دهید کمک می کند. در پایان اگر بیش از آنچه خورده اید سوزانده اید ، در راه کاهش وزن هستید.

از چه چیزی باید اجتناب کرد: مواردی وجود دارد که باعث می شود فشار خون شما بدون توجه به وزن شما افزایش یابد. سدیم و کافئین دو نفر از بدترین افراد هستند. کاهش مصرف سدیم به 1200 میلی گرم یا کمتر می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند. همچنین عاقلانه است که کافئین را به طور کامل حذف کنید. اگر زیاد مصرف می کنید ، از بوقلمون سرد استفاده نکنید. سردرد ترک ناخوشایند است.

لذت بردن از غذادر نه سال گذشته من روی روش هایی برای داشتن غذای خوب که سطح فشار خون را تهدید نمی کند کار کرده ام. افزایش استفاده از گیاهان و ادویه جات یک راه است. استفاده از سهام بدون نمک (یا بهتر است خودتان تهیه کنید) خوب است. حتی اگر مجبور باشم از ابتدا شروع کنم (برچسب روی سس گوجه فرنگی کنسرو شده یا سس ماکارونی کنسرو شده را بخوانید و دلیل آن را خواهید دید) ، می تواند خوشمزه و سالم باشد.

متخصصان تغذیه: همه زمان یا تمایل ندارند کارهای زیادی را از ابتدا انجام دهند. یک متخصص تغذیه می تواند از طریق میدان مین غذاهای از پیش بسته بندی شده و آماده سازی آسان وعده های غذایی که در بودجه تغذیه شما باقی مانده است ، به شما کمک کند. پزشک شما می تواند شما را ارجاع دهد و برخی برنامه های بیمه ای آن را پوشش می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید