بزرگ شدن آلت تناسلی – چگونه با وزنه های آویزان مردانگی خود را افزایش دهیم

اگرچه وزنه زدن در دنیای بزرگ شدن آلت تناسلی بیشتر شبیه یک عارضه جانبی به نظر می رسد ، اما در صورت ترکیب با تمرینات آلت تناسلی می تواند بسیار مفید باشد. در حقیقت ، وقتی صحبت از بزرگ شدن آلت تناسلی می شود ، می توانید با استفاده از وزنه ها و تمرینات به طور همزمان بیشترین مزایا را بدست آورید.

البته ، شما باید از این روش های بزرگ کردن آلت تناسلی با نهایت دقت استفاده کنید. با انجام صحیح و ایمن ، با استفاده از کشش در مردانگی با وزنه ها و تمرینات می توانید طول و دور آلت تناسلی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهید ، بنابراین در کوتاه ترین زمان آلت تناسلی بزرگتری خواهید داشت.

در مورد چگونگی استفاده از این وزنه های آلت تناسلی با تمرینات آلت تناسلی خود و تفاوت آنها با برنامه های بزرگ کننده آلت بیشتر بدانید. همچنین ، دریابید که آیا واقعاً باید این سیستم های وزنی را در نظر بگیرید و آیا روال ورزشی خوبی وجود دارد که می توانید به طور کلی آنها را دنبال کنید.

بنابراین وزن آلت تناسلی در دنیای بزرگ شدن آلت چگونه کار می کند؟ خوب ، باور کنید یا نه ، مردان قرن ها وزنه هایی را از بدن خود آویزان کرده اند تا بزرگتر شود. قبایل سراسر جهان برای انجام این کار ، سنگهای واقعی را به سازهای خود می بستند. آنها اساساً این کار را به همان دلیلی انجام می دهند که بدنسازان برای افزایش عضله از وزنه استفاده می کنند.

می بینید ، اگر وزنه هایی را روی بدن خود وارد کنید ، به مردانگی شما وارد می شود ، منجر به پارگی های ریز بافت آلت تناسلی می شود. ترمیم این سلول ها منجر به رشد سلول های جدید و در نتیجه ، بزرگ شدن آلت تناسلی می شود. برخلاف زمانی که مواد کششی آن را نازک می کند ، رشد سلول های جدید آلت تناسلی شما را طولانی تر و ضخیم تر می کند – باور کنید.

اگرچه هر نوع وزن آلت تناسلی به همان شیوه عمل می کند ، اما تفاوت هایی بین هر مدل نیز وجود دارد ، به ویژه از نظر طراحی و روشهای اتصال آنها. طرح های مختلف همچنین تمایل به ارائه سطوح مختلف راحتی دارند ، بنابراین مطمئن شوید که چیزی را انتخاب می کنید که برای استفاده طولانی مدت راحت باشد.

به نظر می رسد برخی از مردان معتقدند که وزن آلت تناسلی و اکستنشن آلت تناسلی در دنیای بزرگ شدن آلت تناسلی یکسان است. هر دو این محصولات در ارائه نتایج لازم م effectiveثر هستند ، اما از نظر معمول و طراحی کاملاً متفاوت هستند.

وزنه های آلت تناسلی عمدتا بر استفاده از وزن و شدت زیاد در مدت زمان کوتاه برای انجام کار متمرکز است ، در حالی که اکستنشن آلت تناسلی بر استفاده تا حد امکان از شدت کم در مدت زمان طولانی تر تمرکز می کند.

اگر به دنبال یک روتین خوب برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود هستید ، زیاد نگران نباشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مطمئن شوید کارها را به آرامی شروع کرده و سپس به تدریج شدت آن را افزایش می دهید. به این ترتیب ، هنگام انجام تمرینات آلت تناسلی خود با وزنه ، می توانید از آسیب ها جلوگیری کنید. به طور کلی ، استفاده از وزنه ها در طول تمرینات آلت تناسلی خود به تنهایی یک روش بزرگ بزرگنمایی محسوب می شود ، بنابراین در مورد این امر واقعاً نیازی به تلاش زیاد ندارید.

همچنین بسیار مهم است که به خاطر داشته باشید که ممکن است مدتی طول بکشد تا نتایج هنگام انجام تمرینات آلت تناسلی با وزنه ظاهر شود. همچنین فداکاری زیادی نیاز خواهد داشت. البته مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که به بدن خود گوش دهید و همیشه مراقب باشید. از این گذشته ، مهم نیست که چقدر می خواهید طول و دور آلت تناسلی خود را افزایش دهید ، مهم است که ایمنی شما در اولویت قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید