بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن – چگونه می توان رژیم مناسب را پیدا کرد؟

پیدا کردن بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن ، به شیوه ای سالم و موفق ، هنگامی که برای اولین بار به کاهش یا تمایل به کاهش وزن فکر می کنید ، کاری دلهره آور به نظر می رسد. در این عصر اطلاعات ، بسیاری از کتاب ها ، مجلات ، وب سایت ها و غیره را خواهید یافت که روش های رژیم غذایی بسیاری را با نکات تغذیه ای در مورد این روش ها ارائه می دهند. پس از کجا شروع میکنی؟ از خودتان شروع کنید. شما باید بدانید که چقدر اضافه وزن دارید ، اگر دارید و چقدر و سپس چگونه با این وزن اضافی کنار بیایید. دانستن نحوه عملکرد غذا و یادگیری در مورد آن به شما کمک می کند تا بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن را برای خود کشف کنید.

برای اینکه بدانید آیا اضافه وزن دارید ، شاخص توده بدنی خود را با تقسیم وزن بر مربع قد محاسبه کنید. به عنوان مثال ، اگر قد شما 5 فوت و 5 اینچ است ، با توجه به دستورالعمل های رژیم غذایی منتشر شده توسط کمیته مشاوره رژیم غذایی آمریکا ، 2000 ، حتی دارای وزن متوسط ​​150 کیلوگرم نخواهید بود. شما کامپیوترهایی را در اینترنت پیدا خواهید کرد که می توانید از آنها استفاده کنید دریابید که آیا نیاز به کاهش وزن دارید یا خیر. اگر طبق محاسبات خود نیاز به کاهش وزن دارید ، اگر کمی غذا بخوانید یافتن تنها بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن آسان تر خواهد بود. کالری ها وزن بدن شما را کنترل می کنند.

70 درصد از انرژی / کالری دریافتی شما به عنوان غذا برای بدن مورد نیاز است. تنها 30 درصد از غذایی که می خورید برای فعالیت بدنی به انرژی خارجی تبدیل می شود. به طور متوسط ​​، زنان سالم به 2000 کالری و مردان به 2500 کالری در روز نیاز دارند. اگر بسیار فعال هستید ، 500 کالری به شکل اضافه کنید و اگر غیر فعال هستید ، 100 کالری را کم کنید. برای تولید 500 گرم یا 17.6 اونس چربی بدن ، به حدود 3500 کالری نیاز دارید. بنابراین ، بهترین رژیم غذایی برای کاهش وزن ، یک غذای تغذیه ای خوب است که فقط با کالری مورد نیاز بدن شما مطابقت دارد. اگر در روز بیش از نیاز غذا می خورید ، آنها را هنگام راه رفتن یا ورزش بسوزانید. خوردن کالری کمتر در روز ، انجام هر روز کمی ورزش ، به شما کمک می کند تا یک یا دو پوند از اضافه وزن خود را به طور پیوسته در هفته کاهش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید