بهترین محصولات برای سالم و سالم تناسب اندام کندی


شکل گرفتن به رغم آنچه ممکن است شنیده باشید به اندازه محتوای کالری ، میزان کالری دریافتی آسان نیست. نوع کالری دریافتی اهمیت دارد ، به این معنی که غذاهایی که می خورید تأثیر زیادی بر توانایی شما در کاهش وزن و عضله سازی ، و همچنین بر سلامت قلب ، هضم مناسب و سایر جنبه های آنچه ما “سلامت عمومی” می نامیم ، دارد.

اگر علاقه مند به عضویت در برنامه سلامتی شرکت هستید یا فقط به دنبال چند راه برای بهبود سلامت و تناسب اندام شخصی خود هستید ، در اینجا برخی از بهترین غذاها برای افزودن به رژیم غذایی شما آورده شده است:

1. زغال اخته ، زغال اخته و توت سیاه (در میان دیگران)

مطالعات نشان داده است که آنتی اکسیدان ها ، ترکیبات پیشگیرانه که به محافظت در برابر سرطان ، بیماری های قلبی و سایر بیماری هایی که به مرور زمان شایع تر می شوند ، کمک می کنند تا بدن سالم بماند.

توت ها سرشار از آنتی اکسیدان هستند ، بنابراین باید مقدار زیادی از آنها در رژیم غذایی شما وجود داشته باشد.

2. نان های سبوس دار و غلات

اگر قصد دارید تمرین کنید ، طولانی بدوید یا کاری را انجام دهید که کالری زیادی می سوزاند ، باید مطمئن شوید که قدرت انجام این کار را دارید. این به معنی مصرف کربوهیدرات است ، اما نوع کربوهیدرات هایی که مصرف می کنید اهمیت دارد.

غذاهایی مانند نان گندم سبوس دار و سبوس حاوی کربوهیدرات هایی هستند که با گذشت زمان از توانایی شما برای ورزش پشتیبانی می کنند و به عنوان یک مزیت حاوی فیبر برای حفظ سلامت دستگاه گوارش هستند!

3. ماهی قزل آلا و ماهی

با جستجوی منبع پروتئین ، نمی توانید بسیار بهتر از ماهی قزل آلا باشید. با داشتن امگا 3 که از سلامت قلب حمایت می کند و دوز آمینو اسید بیشتر از حد متوسط ​​برای رشد ماهیچه ها ، عادت خوردن ماهی قزل آلا می تواند بر سلامت کلی و تناسب اندام تأثیر مثبت بگذارد.

4. لوبیا و آجیل

چه از رژیم گیاهخواری پیروی کنید و چه بخواهید منابع پروتئین را با هم مخلوط کنید ، لوبیا و آجیل گزینه های زیادی را برای انواع غذاهای غنی از پروتئین ارائه می دهد.

لوبیا سیاه همه کاره است ، در برگر ، پرکننده و به تنهایی استفاده می شود. از نخود می توان برای تهیه حمص ، سالاد و سایر غذاها استفاده کرد.

5. آووکادو

اگر باید از غذاهای چرب اجتناب می شد ، از آن زمان متوجه شدیم که غذاهای سرشار از چربی های اشباع نشده در رژیم غذایی ما ضروری است.

آووکادو بی نظیر است زیرا متوسط ​​77 درصد چربی دارد – این همان چیزی است که مسئول بافت خامه ای میوه است.

6. سبزیجات برگ دار

اسفناج ، کلم و سایر سبزیجات سرشار از ویتامین C ، کلسیم ، آهن و سایر مواد معدنی و ویتامین ها هستند که از بسیاری از سیستم های بدن پشتیبانی می کنند. اگر سالاد نمی خورید ، می توانید از سبزیجات برگ دار در اسموتی ها یا آب میوه های آنها استفاده کنید تا روزانه ویتامین را افزایش دهید ، که باعث می شود احساس خوبی داشته باشید!

از غذا برای تناسب اندام به یک شیوه زندگی استفاده کنید

حالا که می دانید تناسب اندام و سلامتی چیزی بیشتر از ورزش و کاهش وزن نیست ، آیا شما را مجبور می کند در مورد نحوه بهبود سبک زندگی خود متفاوت فکر کنید؟

مشاوره تغذیه Kennedy Fitness که ما ارائه می دهیم تنها دلیلی نیست که ما یکی از معتبرترین برنامه های سلامتی شرکتی را در South Jersey داریم ، اما مهم است که بدانیم برای رفاه سلامت خود باید چه چیزی را در بدن خود قرار دهید.



دیدگاهتان را بنویسید