بهترین محصولات پاییزی برای کاهش وزن


وقتی هوا سرد می شود و برگها شروع به تغییر می کنند ، می دانیم که فصل پاییز فرا رسیده است. این بدان معناست که برخی از موارد مورد علاقه ما در پاییز مانند فوتبال و هالووین – و بنابراین بسیاری از غذاهای خوشمزه! در حالی که ماه های سرد ممکن است به عنوان یک میان وعده به نظر برسد ، اما اهداف سلامتی و تناسب اندام شما نباید آسیب ببیند. در واقع ، بسیاری از محصولات کاهش وزن پاییزی خوشمزه وجود دارد که حتی می توانید در طول تعطیلات از آنها لذت ببرید!

از همه بهتر ، بدون محرومیت و رژیم!

محصولات خارج از فصل پاییز

وقتی زمان تابستان شروع به کاهش می کند ، طبیعت ما را با بسیاری از غذاهای سالم تزئین می کند ، از جمله پاییز برای کاهش وزن! در حالی که این فصل بیشتر برای کدو تنبل مورد علاقه شما شناخته می شود ، غذاهای مفید پاییزی فراتر از این کدو محبوب است.

از کدو سبز تا سبزی – مقدار زیادی توسط تحقیقات پشتیبانی می شود غذاهای فصلی سالم که اهداف شما را پشتیبانی می کند.

برخی از غذاهای سالم پاییزی مورد علاقه ما:

  • سیب
  • گلابی ها
  • کدو سبز
  • سبزیجات چلیپایی مانند کلم بروکلی ، گل کلم و کلم پیچ
  • هویج
  • جوانه بروکسل

در مورد محصولات کاهش وزن ، گزینه های پاییز فصلی فراوان (و خوشمزه تر از همیشه) هستند!

مزایای تغذیه فصلی

چند سال پیش خوردن گوجه فرنگی در فوریه یا زردآلو در دسامبر بی سابقه بود. مردم تازه غذا خوردند-بسیاری از گزینه ها در طول سال در دسترس نبود!

اما امروزه به لطف تکنولوژی و حمل و نقل ، اکثر غذاها در تمام طول سال در دسترس هستند. در حالی که دسترسی نامحدود می تواند راحت باشد ، به خاطر داشته باشید: غذای فصلی می تواند بسیار مفیدتر باشد.

خوشمزه تر در فصل

برای شروع ، خوردن محصولات خارج از فصل رشد طبیعی به اندازه غذاهایی که در باغ یا مزرعه شکوفا می شوند ، خوشمزه نیست. به گوجه فرنگی شیرین تابستانی که از انگور می چینید فکر کنید ، در مقایسه با گوجه فرنگی تابستانی که در اواسط زمستان در خواربارفروشی تهیه می کنید. به احتمال زیاد ، گوجه فرنگی های تابستانی بسیار آبدارتر و خوشمزه تر از درجه زمستان خواهند بود.

رد پای کربن کوچکتر

غذای فصلی نیز برای محیط زیست بهتر است. اگر غذا محلی رشد نمی کند ، باید به نحوی به شما برسد! و این ممکن است به یک کامیون ، هواپیما و قایق نیاز داشته باشد. این به معنی سوخت و انرژی اضافی و رد پای بزرگ کربن است. همه به منظور حمایت از هوس های خارج از فصل شما! علاوه بر این ، غذای فصلی به حمایت از کشاورزان و مشاغل محلی کمک می کند! یک موقعیت برد-برد.

مغذی تر

اگر می خواهید از رژیم غذایی خود بیشترین بهره را ببرید ، خوردن فصلی عاقلانه است. وقتی غذاهای خارج از فصل به فروشگاه منتقل می شوند ، زمان بیشتری برای تخلیه مواد مغذی در حین حمل و نقل دارند. ماندن بیش از حد در معرض نور خورشید (که می تواند مواد مغذی را نیز از بین ببرد) به مخلوط اضافه کنید ، و اگر گزینه محلی فصلی را انتخاب کنید ، کمتر از مواد مغذی مطلوبی که دریافت می کنید باقی می ماند.

5 غذای برتر پاییزی برای کاهش وزن

با آگاهی از مزایای فوق ، به راحتی می توان دریافت که چگونه رژیم فصلی می تواند اهداف کاهش وزن را پشتیبانی کند. پس از همه ، اگر محصولات مغذی تر و خوشمزه تر هستند ، گنجاندن آنها در رژیم غذایی شما آسان خواهد بود!

در میان سخاوتمندی غذاهای فصل پاییز ، برخی از آنها هنگام حمایت از اهداف شما بهتر از دیگران هستند. با این وجود ، در اینجا بهترین محصولات کاهش وزن پاییزی وجود دارد که باید در این فصل به بشقاب شما راه پیدا کنند!

کدو تنبل

جای تعجب نیست که کدو تنبل در بالای لیست محصولات ما برای کاهش وزن قرار دارد. در حالی که نمی توان خوشمزه بودن همه کدوها را انکار کرد ، آیا می دانستید که به همان اندازه خوشمزه و مغذی است؟

کدو تنبل سرشار از فیبر است ، یک ماده مغذی مفید است کاهش وزن را حفظ کنید باعث می شود برای مدت طولانی احساس سیری کنیم. برای بسیاری ، افزایش سیری به معنی کاهش میل به قند و دریافت کالری کمتر در طول روز است.

و از آن به بعد کدو تنبل بیشتر از آب (در واقع بیش از 90) ساخته شده است ، همچنین به طور طبیعی کالری کمی دارد!

برای لذت بردن از کدو تنبل به عنوان غذای پاییزی برای کاهش وزن ، آن را به اسموتی یا غذاهای پخته شده اضافه کنید یا سعی کنید آن را در غذاهای خوش طعم سرخ کنید تا یک مشت مقوی و خوشمزه تولید کنید.

گل کلم

گل کلم یک غذای شناخته شده برای کاهش وزن است ، بنابراین طبیعتاً در لیست ما قرار دارد. در حالی که این سبزی چلیپایی را می توان در اوایل ماه ژوئن یافت ، فصل اوج آن معمولاً از سپتامبر تا نوامبر ادامه دارد. گل کلم احتمالاً یکی از همه کاره ترین سبزیجات است ، همچنین عامل قدرتمندی در تغذیه و کاهش وزن است.

احتمالاً گل کلم را به عنوان یک ماده مهم برای پیتزا ، غذاهای برنج و حتی نان میان وعده به عنوان جایگزین غلات و سایر غذاهای پرکالری دیده اید. و به دلایل خوب! این متابولیسم سالم مملو از مواد مغذی مفید برای شما مانند فیبر است ، علاوه بر این ، کالری کمی دارد و تقریباً بی مزه است.

این سبزی پاییزی – یک غذای عالی است که می تواند در دستور العمل های کاهش وزن گنجانده شود. فکر کنید: میان وعده ها در روز بازی ، برنامه های تعطیلات و شام های سبک اما دلپذیر!

در اینجا چند ایده خوشمزه وجود دارد:

  • گل کلم را به پوسته پیتزا تبدیل کنید
  • آن را در تکه های گل کلم بوفالو بپزید
  • آن را حتی به صورت میوه ای در یک کوکتل ضخیم کننده کم قند اضافه کنید!

به اطلاعات نیاز دارید؟ اینها را امتحان کنید پنج روش استفاده از گل کلم که احتمالاً هنوز امتحان نکرده اید!

شکل

اگر در حین تلاش برای کاهش وزن خود میل به یک غذای دلپذیر دارید ، از انجیر استراحت کنید تا لذت شما را برآورده کند. این میوه های پاییزی سرشار از فیبر دلچسب و کم کالری هستند.

آنها را روی سالادی با مرغ و کلم بریزید ، به اسموتی اضافه کنید یا فقط به تنهایی بخورید تا یک میان وعده خوشمزه و ساده پاییزی داشته باشید.

قارچ

هوای سرد به این معنی است که بسیاری از دستور العمل های آرامش بخش پاییز امسال با غذاهای دوستانه پر شده است. با انتخاب انواع مختلف ، مطمئناً راههای خوشمزه ای برای افزودن قارچ به بشقاب خود پیدا خواهید کرد!

قارچ مانند گل کلم ، سبزی همه کاره ای است که می توان آن را به راحتی در بسیاری از غذاها ترکیب کرد. و از آنجا که به صورت گوشتی پخته می شوند ، این سبزیجات می توانند مبدل پروتئین گیاهی کم چرب و کم کالری برای غذاهایی مانند کوفته و همبرگر باشند.

از آنجا که قارچ سرشار از فیبر و ویتامین است ، غذای مناسب پاییزی است که به برنامه غذایی سالم می افزاید!

کنگر فرنگی اورشلیم / لباس های آفتابی

احتمالاً در مورد پروبیوتیک ها شنیده اید – باکتری های کوچک اما قوی که فواید زیادی برای سلامتی به همراه دارند! در حالی که استفاده از پروبیوتیک ها برای حفظ میکروبیوتای سالم بسیار مهم است ، ما نمی توانیم از اهمیت خوردن فیبرهای پری بیوتیک غافل شویم! پری بیوتیک ها فیبرهای هضم نشده ای هستند که به عنوان سوخت برای باکتری های زنده در بدن ما عمل می کنند.

ما پروبیوتیک های خود را از غذاهایی که می خوریم دریافت می کنیم و یکی از منابع عالی کنگر فرنگی اورشلیم است. مطالعات نشان می دهد که یک میکروبیوتای سالم می تواند به اهداف کاهش وزن کمک کند و حفظ یک میکروبیوتای سالم با مصرف کافی فیبر پری بیوتیک امکان پذیر است. بنابراین ، کنگر فرنگی اورشلیم – یکی از محصولات پاییزی مورد علاقه ما برای کاهش وزن!

علاوه بر این ، آنها با داشتن مقدار زیادی آهن به حفظ سطح انرژی ما کمک می کنند. در حقیقت ، فقط یک فنجان تقریباً 30 درصد از نیاز روزانه شما به آهن را تأمین می کند!

سعی کنید آنها را با روغن زیتون و سیر سرخ کنید ، در یک کباب سبزیجات پخته شده یا در یک کاسه سالاد گرم مخلوط کنید.

محبوب ترین غذاهای پاییز برای حمایت از سفرهای کاهش وزن

استفاده از غذاهای پاییزی به بازیابی روحیه پاییزی و در عین حال حمایت از اهداف شما کمک می کند. گنجاندن غذاهای مورد علاقه پاییزی مانند کدو تنبل ، انجیر و قارچ در وعده های غذایی می تواند رژیم غذایی شما را با غذاهای کم کالری ، پر فیبر و خوشمزه بهبود بخشد. تغذیه فصلی با دانش کمی ساده است و استفاده از این تمرین در عادات سالم شما مزایای شگفت انگیزی را برای شما به همراه خواهد داشت.

پاییز خوب و غذای شاد داشته باشید!

دیدگاهتان را بنویسید