بهترین منابع غذایی شرط بندی برای مواد معدنی

در اینجا لیستی از رایج ترین کمبودهای مواد معدنی و برخی از بهترین مواد غذایی برای خوردن برای جبران آنها آورده شده است:

یاد آوردن: خوردن غذاهای خام برای تامین مواد مغذی یک چیز است. ما به راحتی می توانیم با مصرف مکمل ها بیش از حد مصرف کنیم و تعادل بدن خود را بر هم بزنیم، اما نه با غذاها. من علائم مصرف بیش از حد را با مصرف بیش از حد مکمل درج نکرده ام، اما این علائم در زیر هر ماده معدنی خاص در وب سایت من ذکر شده است.

منابع غذایی به ترتیب غذاهای مورد نیاز فهرست شده اند آزمایش شده و توصیه می شود اول و کمتر رایج آخرین. منابع غذایی دیگری نیز برای این مواد معدنی وجود دارد، اما به ندرت به نظر می رسد که آنها به عنوان بهترین جایگزین در طول مشاوره مطرح شوند، بنابراین در اینجا ذکر نشده است.

بور (B): بهترین منابع غذایی شرط بندی– سیب، هویج، انگور، سایر میوه های خام (به جز مرکبات)، آجیل، حبوبات، سبزیجات به طور کلی. اغلب برای: آرتروز

کلسیم (Ca): بهترین منابع غذایی– ملاس سیاه، ماهی قزل آلا، سبزیجات برگ سبز، بادام، دانه های کنجد، پنیر، ماست و سایر محصولات لبنی، کلم بروکلی، گزنه، ریشه بیدمشک، جعفری، برگ تمشک، بومادران، ریشه گل ختمی و حوض زرد. اغلب برای: پوکی استخوان، گرفتگی عضلات، تپش قلب، آرتریت، شکنندگی ناخن ها، حمایت از بارداری، اگزما و فشار خون بالا.

توجه داشته باشید: انواع مختلفی از مکمل های کلسیم در بازار وجود دارد. شما فقط به ماده مناسب برای بدن خود نیاز دارید یا بیش از حد ممکن است باعث فشار خون بالا، تصلب شرایین، آرتریت و سنگ کلیه شود. به همین دلیل است که منابع غذایی طبیعی بهترین هستند – زیرا آنها مانند مکمل ها به سیستم شما آسیب نمی رسانند.

بسیاری از مردم می پرسند: بهترین نوع کلسیم برای مصرف چیست؟ من به آنها می گویم: “هر چیزی که در آن قوی ترین آزمایش را انجام دهید. در اینجا لیستی از تمام انواع کلسیم موجود است:

o کلسیم پودر استخوان

o کلرید کلسیم

o سیترات کلسیم

o دی کلسیم فسفات

o کلسیم گلوکونات

o هیدروکسی آپاتیت کلسیم

o لاکتات کلسیم

o Oyster Shell Calcium

o استئارات کلسیم

o کلسیم با بور

o کلسیم با ویتامین D 3 (بسیاری از افراد اخیراً در حال آزمایش هستند که به این فرم نیاز دارند)

کربن (C): بهترین منابع غذایی– زغال چوب فعال بیشترین استفاده برای: سم زدایی

کروم (کروم): بهترین منابع غذایی شرط بندی— New Vision Ionic Minerals (به بالا مراجعه کنید)، ملاس blackstrap، گوشت گاو و سایر گوشت ها/مرغ/ماهی، برنج قهوه ای، میوه ها و سبزیجات تازه، تخم مرغ، دول (جلبک دریایی) و قارچ. اغلب برای: اضطراب و عصبی بودن و سایر چالش های جدی ذهنی، ADD، افسردگی، دیابت نوع دوم، هیپوگلیسمی، بیماری های قلبی مرتبط با مشکلات عروق کرونر و ناباروری.

مس (مس): بهترین منابع غذایی– ملاس بلک استرپ، جعفری، مواد معدنی نیو ویژن یونی، آزمایشگاه های استاندارد فرآیند با نام تجاری چزین، بادام، کلم بروکلی، هویج، قارچ، جو دوسر و سایر غلات کامل و حبوبات، آجیل، غذاهای دریایی، روغن آفتابگردان و گندم کامل. اغلب برای موارد زیر استفاده می شود: کم خونی، طاسی، مشکلات مفصلی، نسبت نامناسب کلسترول، آنوریسم، و تحلیل شبکیه.

ژرمانیوم (Ge): بهترین منابع غذایی شرط بندی– مواد معدنی یونی نیو ویژن، قارچ ها، دانه ها، سبزیجات (به ویژه سیر و پیاز) و سبوس. اغلب برای: سرطان، آسم، آرتریت، فشار خون بالا و پوکی استخوان.

آهن (آهن): بهترین منابع غذایی– حتماً ملاس (حداکثر بیش از دو قاشق چایخوری در روز!)، جعفری، سبزیجات سبز برگ، سبزیجات دریایی مانند دمنوش، کلپ و نوری، آلو، گیلاس سیاه، گوشت و غذاهای دریایی، آجیل، غلات کامل و حبوبات، بیدمشک، حوض زرد، گزنه و برگ تمشک. اغلب برای: کم خونی فقر آهن، کاهش استقامت و انرژی، ضعف سیستم ایمنی، اختلالات گوارشی (کرون، سلیاک، مشکل در بلع) و اعصاب تحریک پذیر.

توجه داشته باشید: اشاره کرده ام که مکمل های آهن تجویزی برای سیستم بسیار سخت هستند و بدن این منابع طبیعی را بسیار راحت تر جذب می کند. دو علامتی که ممکن است به مکمل‌های آهن طبیعی نیاز داشته باشید، جویدن یخ و برنزه شدن ناحیه چانه و گونه‌ها در صورتی که بقیه قسمت‌های صورت رنگ روشن‌تری دارند، هستند. همچنین ممکن است بخواهید به دنبال یک برنامه انگل باشید تا علت اصلی کم خونی را پیدا کنید.

ید (I): بهترین منابع غذایی– سبزیجات دریایی (کلپ، دولس، لفاف نوری)، کنجد، اسفناج خام، کدو سبز، مارچوبه، نمک دریای سلتیک، سویا و محصولات سویا، سیر. اغلب برای: مشکلات تیروئید، خستگی و مشکلات وزن. نکته جالب: برخی از غذاها وقتی به صورت خام و به مقدار زیاد مصرف شوند مانع از بروز رسانی ید به غده تیروئید می شوند. غذاهای مسدودکننده ید عبارتند از – همه اینها به شکل خام هستند – پختن عوامل مسدودکننده تیروئید را غیرفعال می کند: کلم بروکسل، کلم، گل کلم، کلم پیچ، هلو، گلابی، اسفناج پخته شده و شلغم. اگر تیروئید کم‌کاری دارید، مصرف این مواد را به 4 فنجان در هفته از هر یک از این غذاها به صورت ترکیبی محدود کنید.

منیزیم (Mg): بهترین منابع غذایی– ملاس بلک استرپ (حداکثر 2 قاشق چایخوری در روز)، سبزیجات سبز تیره، سیب زمینی (به خصوص پوست)، لوبیا و سایر حبوبات، غلات کامل، بادام و سایر مغزها، گوشت و ماهی، محصولات سویا، زردآلو، موز ، نارگیل (نوع ارگانیک سولفیت نشده) خرما، انجیر و آووکادو. اغلب برای: یبوست، تحریک پذیری بیش از حد، عصبی بودن، آسم، خستگی مزمن، گلوکوم و مشکلات شبکیه، فشار خون بالا، مشکلات قلبی (نارسایی احتقانی قلب، مشکلات دریچه، آریتمی)، بی خوابی، گرفتگی عضلات و ام اس.

توجه داشته باشید: سیب زمینی هایی که در خاک های دارای کمبود منیزیم (مانند واشنگتن) رشد می کنند، مستعد ابتلا به ویروس پوسته پوسته سیب زمینی هستند. تصور می شود که این ویروس با همان ویروسی مرتبط است که باعث مولتیپل اسکلروزیس در انسان می شود. اگر علائم عصبی از هر نوعی دارید، پوست سیب زمینی را که گال است نخورید.

در حال حاضر، در صورت خرید مکمل، گزینه های زیادی برای منیزیم در قفسه ها وجود دارد. کدام یک برای شما بهتر است؟ هر کدام قوی‌ترین را امتحان کند.

لیست انواع مختلف منیزیم:

o آسپارتات منیزیم

o کلات منیزیم

o سیترات منیزیم

o منیزیم گلیسینات

o لاکتات منیزیم

o Mag. مالات (اسید مالیک)

o اکسید منیزیم

منگنز (Mn): بهترین منابع غذایی– حتماً جعفری (1-2 قاشق غذاخوری در روز خرد شده و خام)، سبزیجات برگ سبز، جو، آناناس، آجیل، اسفناج، نعناع فلفلی، سیب، زردآلو، زغال اخته، کرفس، زرده تخم مرغ و غلات کامل. اغلب برای: مشکلات تاندون و رباط (اینها مشکلاتی هستند که من اغلب در ارتباط با کمبود منگنز پیدا می کنم.)، وزوز گوش، بثورات پوستی، کلسترول بالا، فشار خون بالا، مشکلات حافظه، دیابت و مشکلات پستان.

مولیبدن (Mo): بهترین منابع غذایی شرط بندی– لوبیا و سایر حبوبات، سبزیجات با برگ سبز تیره، تخم مرغ، غلات کامل و جوانه گندم. اغلب برای: آسم و نقرس.

اکسیژن (O): بهترین منابع غذایی– رژیم غذایی حاوی حداقل 1/2 فنجان میوه خام و 1/2 فنجان سبزیجات خام در روز باعث می شود بدن شما گلبول های قرمز خوب و سالم و سرشار از هموگلوبین تولید کند. ورزش یا تمرینات تنفس عمیق برای حفظ اکسیژن ضروری است.

خودآزمایی: وقتی به قمرهای سفید کوچک در انتهای ناخن‌هایتان نگاه می‌کنید، باید ماه‌ها را روی هر ناخنی به جز انگشت کوچک ببینید. اگر اینها را نمی بینید، بدن شما اکسیژن کافی را به تمام اندام های مختلف بدن شما نمی رساند. اکسیژن با سرطان مبارزه می کند زیرا سرطان نمی تواند در بافت های اکسیژن دار رشد کند.

فسفر (P): بهترین منابع غذایی– تخم مرغ، لوبیا و سایر حبوبات، بادام، تخمه کدو تنبل (برای پروستات و عملکرد طبیعی هورمون در مردان و زنان عالی)، کنجد (برای اختلالات عاطفی فصلی و سایر اشکال افسردگی عالی)، سبوس و غلات کامل. اغلب برای: درد استخوان، خونریزی بینی و لرزش.

توجه داشته باشید: افرادی که اغلب نوشابه پاپ می نوشند (بیش از 4 نوشابه در هفته)، می توانند به راحتی سیستم را دچار اختلال کنند به طوری که فسفر بیش از حد و کلسیم و منیزیم کافی وجود ندارد. این یک علت شایع و مکرر (در عمل من) سنگ کلیه و پوکی استخوان/استئوپنی است.

پتاسیم (K): بهترین منابع غذایی– انواع میوه ها و سبزیجات تازه، ملاس سیاه، ماهی، خرما، موز، لوبیا، سیب زمینی شیرین، سیب زمینی سفید، برنج قهوه ای و گزنه. اغلب برای: بیماری های قلبی، خستگی و ضعف عضلانی، خشکی پوست، افسردگی، ادم، بی خوابی و مقابله با اجسام اسیدی و تامین مجدد ذخیره قلیایی.

سلنیوم (Se): بهترین منابع غذایی– جعفری، ملاس سیاه بند، قارچ، آجیل، ماهی قزل آلا و سایر غذاهای دریایی، دانه های کنجد، سبزیجات، جوانه گندم، مرغ، گزنه، بومادران، برگ تمشک، سیر و غلات کامل. اغلب برای: تحریک سیستم ایمنی، آسم، بیماری تیروئید، بیماری قلبی، کلسترول بالا، دژنراسیون ماکولا (با نام تجاری Chezyn® Process (TM) یک محصول عالی برای این محصول حاوی روی، مس و سلنیوم کلات در فرمول غذایی طبیعی است)، غیر طبیعی است. پاپ اسمیر، سرطان و بیماری های کبدی.

سیلیکون (Si): بهترین منابع غذایی شرط بندی— دم اسب، تربچه و سایر سبزیجات ریشه ای، مواد معدنی نیو ویژن یونی، غلات کامل، برنج قهوه ای، سویا و محصولات سویا، آب ترینیتی و فلفل سبز. اغلب برای: ناخن های ضعیف که به راحتی می شکنند و پاره می شوند، پوست و موی سالم، رگ های خونی انعطاف پذیر، بیماری آلزایمر و پوکی استخوان.

سدیم (Na): بهترین منابع غذایی– کرفس، کلم پیچ، دانه های کنجد، نمک دریای سلتیک، سیب، هویج و فلفل تند همگی منابع خوبی از سدیم آلی هستند که جایگزین مولکول های معدنی که از غذاهای شور و آماده به دست می آوریم می شود. اغلب برای: فشار خون بالا، گلوکوم، کم آبی بدن و اختلالات عملکرد مغز مانند حافظه، افسردگی، گیجی، توهم، تشنج و هماهنگی ضعیف. توجه داشته باشید که سدیم طبیعی متفاوت از سدیم موجود در نمک خوراکی عمل می کند.

گوگرد (S): بهترین منابع غذایی– تخم مرغ، سیر، پیاز، لوبیا خشک، چلیپایی (کلم، گل کلم، کلم بروکسل، کلم پیچ) و سویا. اغلب برای: آرتریت، آسم، کمردرد و مفاصل و بیماری های پوستی.

وانادیوم (V): بهترین منابع غذایی شرط بندی– جعفری، لوبیا، قارچ، تربچه، مواد معدنی نیو ویژن یونی، سویا و محصولات سویا، زیتون، غلات کامل، غذاهای دریایی، ذرت و ژلاتین. اغلب برای: دیابت، رشد استخوان و دندان و سلامت دندان.

روی (روی): — این شایع ترین کمبود مواد معدنی است که در تمرین خود می بینم. بهترین منابع غذایی شرط بندی: دانه کدو تنبل و سایر مغزها، بلغور جو دوسر، تخم مرغ، جعفری، جوانه گندم و با نام تجاری Chezyn® Process (TM). اغلب برای: سلامت پروستات، عملکرد سیستم ایمنی سالم، ناتوانی جنسی، سلامت یائسگی و قبل از یائسگی، حافظه، بیماری های پوستی، سلامت پانکراس و تیروئید، دژنراسیون ماکولا و سایر اختلالات چشمی، و اختلال عملکرد روده.

توجه داشته باشید: مقدار قابل توجهی روی از طریق تعریق از بین می رود.

اکنون، ترفند این است که هر روز ۱ و نیم تا ۲ فنجان از سبزیجات پخته و خام را در رژیم غذایی خود بگنجانید و در سطح بسیار بالاتری از سلامت خواهید بود. میوه ها و سبزیجات مانند آب هستند. شما نمی توانید کمبود را به یکباره جبران کنید، و مصرف باید ثابت باشد.