بهترین و بدترین ساعات روز برای خوردن غذاهای مورد علاقه خود – Fast Fit Foods



رژیم سخت است. این ممکن است کاهش ارزش سال باشد. یافتن غذای مناسب برای خوردن بسیار دشوار است ، اما زمانی که شما تغذیه مناسب را در نظر بگیرید بار همچنین ، ممکن است فقط ترسناک به نظر برسد. حقیقت این است که مصرف یک وعده غذایی خاص ، بسته به زمان روز تصمیم به خوردن آن ، تأثیرات بسیار متفاوتی بر بدن و متابولیسم شما خواهد داشت. بیایید نگاهی به برخی از بهترین (و بدترین) زمان ها برای خوردن غذاهای مورد علاقه خود بیندازیم.

صبح های ما بلند است. آنها کل روز را تنظیم می کنند و بیدار شدن آهسته ، آهسته ، بیدار شدن با صبحانه بدون فکر هنگام خروج از درب ، فقط شکست را ایجاد می کند. بدتر از آن ، این است که اصلا غذا نخوردن می تواند شما را تا ناهار گرسنه کند. شما محکوم به سقوط خواهید بود زیرا بدن شما از بیشتر منابع خود برای هضم استفاده خواهد کرد. برای جلوگیری از این مشکلات ، مقداری کربوهیدرات سالم به بدن خود از طریق مقداری بلغور جو دوسر یا شاید مقدار کمی میوه بدهید. این کربوهیدرات ها برای افزایش سوخت و ساز بدن در صبح ضروری هستند. در حالت ایده آل ، شما باید سعی کنید صبحانه خود را در عرض 1-2 ساعت پس از بیدار شدن بخورید تا مطمئن شوید که بدن شما تا حد ممکن از این وعده استفاده می کند. از آنجا که بدن شما در جذب غذا در این دوره بسیار کارآمد است ، می توانید مقداری کالری اضافی برای این وعده غذایی تامین کنید ، بنابراین لذت ببرید!

وعده های بعد از ظهر نیز عالی هستند زیرا بیشتر اوقات باید تقریباً تمام کالری هایی را که مصرف می کنید قبل از وعده غذایی بعدی خود بسوزانید. حتی بهتر است ، اگر قرار است بقیه روز کاری را به پایان برسانید و احتمالاً شبها برای باشگاه ورزشی برنامه ریزی کنید ، زیرا تقریباً از این کالریها استفاده می شود. در حالی که انتخاب گزینه های سالم هنوز مهم است ، نگران محدودیت کربوهیدرات ها نیست. احتمالاً آنها را می سوزانید. در طول روزهای کاری از غذاهای سرخ کرده پرهیز کنید ، زیرا اینها باعث می شود احساس تنبلی کنید و در عوض غذای کم چرب پروتئینی مانند ساندویچ مرغ کبابی با چیپس یا سبزیجات بو داده را امتحان کنید. انجام چنین انتخاب های متفکرانه در هنگام استراحت ناهار ، شما را از نیاز به قهوه اورژانسی برای بیدار ماندن و حفظ سطح انرژی طبیعی بالا باز می دارد.

پس از یک روز کاری طاقت فرسای دیگر ، بهترین چیزی که به نظر می رسد این است که به محض رسیدن به خانه ، یک پیتزای داغ آماده کنید. در حالی که این خوشمزه و راحت است (و گاهی اوقات این کار را انجام دهید) وعده های غذایی عصرانه شما به راحتی مهمترین رفاه کلی شما هستند ، حتی بیشتر از صبحانه. خوردن یک وعده غذایی با کربوهیدرات بالا مانند پیتزا ، ماکارونی یا برنج در عصر به این معنی است که بدن شما بسیار کمتر از این کربوهیدرات ها به طور موثر استفاده می کند. بدن شما کربوهیدرات ها را به قند تبدیل می کند تا از آنها برای انرژی استفاده شود ، بنابراین وقتی از قندها در هنگام آماده سازی استفاده نمی کنید ، بدن آنها را به عنوان چربی ذخیره می کند. به همین دلیل است که حذف کربوهیدرات ها و قندها به راحتی مفیدترین تغییری است که می توانید بلافاصله ایجاد کنید ، به ویژه اگر دیر شب یک شیرینی دارید. مطمئن شوید که از پروتئین بدون چربی مانند ماهی یا مرغ در شب استفاده می کنید. برخی از جایگزین های بدون قند ، مانند آجیل یا سبزیجات کم آب را امتحان کنید.

تغییر زمان روز با خوردن یک وعده غذایی ممکن است بی اهمیت به نظر برسد ، اما این تغییرات منجر به نتایجی می شود که هرگز تصور نمی کردید. یک هفته کربوهیدرات صبح و نیمه شب برای تامین انرژی حیاتی در طول روز کار یا تمرین امتحان کنید ، و سپس پروتئین شبانه مانند مرغ یا ماهی مصرف کنید که یک شب شما را سیر نگه می دارد. از خوردن میان وعده های شیرین مانند بستنی یا آب نبات در شب اجتناب کنید تا از ذخیره این قندها در بدن جلوگیری شود. احساس خود را بعد از 7 روز به ما بگویید!



دیدگاهتان را بنویسید