به دنیای قارچ خوش آمدید: یک غذای خوشمزه و سالم!

قارچ، قارچ همه جا! قارچ ها هزاران سال است که به عنوان غذا و دارو استفاده می شود. بسیاری از مردم از خوردن انواع قارچ ها به صورت خام و پخته لذت می برند. بیشتر آنها در شهرستان چستر، PA، در شهر Kennett Square و منطقه اطراف آن، که به عنوان “پایتخت قارچ جهان” نیز شناخته می شود، رشد می کنند. با مزایای سلامتی فراوان و روش‌های متنوع برای تهیه آنها، به راحتی می‌توان فهمید که چرا بسیاری از سرآشپزها دوست دارند آنها را در غذاهای خوشمزه خود بگنجانند.

قارچ ها بین 80 تا 90 درصد آب دارند، سدیم، چربی و کالری کمی دارند، مواد مغذی فوق العاده ای دارند و برای افرادی که از وزن آگاه هستند یک مکمل عالی است. علاوه بر این، آنها فاقد گلوتن، چربی و کلسترول هستند. آنها سرشار از پتاسیم هستند که به کاهش فشار خون و بروز سکته کمک می کند. در واقع، یک قارچ پورتابلا با اندازه متوسط ​​نسبت به یک موز معمولی پتاسیم بیشتری دارد. همچنین سرشار از ویتامین B (مفید برای سیستم عصبی و گوارشی)، آهن (مفید برای کم خونی و گلبول‌های قرمز خون)، مس (به ساخت گلبول‌های قرمز خون) و سلنیوم (مفید برای عملکرد غده پروستات و کمک به کاهش پروستات است). سرطان).

قارچ تنها غذای پرورش یافته ای است که حاوی ویتامین D طبیعی است که به تقویت استخوان ها کمک می کند. همراه با کلسیم که در قارچ ها نیز یافت می شود، می تواند به درمان درد مفاصل و پوکی استخوان کمک کند. آنها همچنین حاوی بتا گلوکان هستند که به تحریک سیستم ایمنی و افزایش مقاومت در برابر آلرژی کمک می کند و در بسیاری از قارچ های شیتاکه و صدف یافت می شود. قارچ همچنین به دلیل داشتن ارگوتیونئین، یک آنتی اکسیدان قوی که سیستم ایمنی را تقویت می کند، شناخته شده است. ارگوتیونئین یک اسید آمینه حاوی گوگرد است که بسیاری از افراد در رژیم غذایی خود فاقد آن هستند. دیابتی ها به دلیل انسولین طبیعی و آنزیم های موجود در آنها، در خوردن انواع مختلف قارچ ها بهبود یافته اند. بسیاری از گونه‌های قارچ نیز به دیابتی‌ها کمک می‌کنند تا از عفونت به اندام‌هایشان کمک کنند، زیرا یک آنتی‌بیوتیک طبیعی هستند.

در زیر خلاصه ای از برخی از قارچ های رایج تر آورده شده است:

  • دکمه های سفید: رایج ترین قارچ در ایالات متحده، تحقیقات نشان می دهد که آنها به سرطان سینه و پروستات کمک می کنند، در حالی که تقریباً 3.5 اونس در روز مصرف می کنند. برای کاهش وزن خوب است.
  • Crimini (پیش ساز پورتابلا): این قارچ های قهوه ای از نظر اندازه شبیه به دکمه های سفید هستند و سفت تر هستند و طعم خاکی تری دارند. آنها همچنین به سرطان سینه و پروستات کمک می کنند. برای کاهش وزن عالی است.
  • پورتابلا: این قارچ‌های بزرگ قهوه‌ای و چتری شکل (نسخه بالغ قارچ Crimini) طعم گوشتی‌تری دارند. برای کباب کردن و پر کردن با کنگر فرنگی، اسفناج، گوشت خرچنگ، و یک دستور “ایتالیایی” از گوشت چرخ کرده، سس گوجه فرنگی، پیاز، فلفل و سبزیجات عالی است. همچنین به کاهش وزن کمک می کند.
  • شیتاکه: توسط بسیاری از فرهنگ های آسیایی برای مراقبت از سرماخوردگی و آنفولانزا استفاده شده است. تحقیقات نشان می دهد که عصاره این قارچ به مبارزه با عفونت ها، تقویت سیستم ایمنی و مبارزه با رشد تومور و سرطان سینه کمک می کند. 4-5 اونس در روز بخورید. منبع عالی ویتامین D
  • Reishi: شبیه گل های قهوه ای و سفید چوبی است: برای مبارزه با عفونت های باکتریایی و ویروسی، کاهش کلسترول و فشار خون مفید است.
  • Maitake: به پاکسازی بدن و تحریک سیستم ایمنی کمک می کند.
  • Oyster: تحقیقات در حال انجام نوید کمک به دفاع در برابر HIV را نشان می دهد. آنتی اکسیدان بالایی دارد
  • گوشت خوک: قارچ گوشتی که شبیه به قارچ پورتابلا است، همچنین دارای خواص ضد التهابی است.

قارچ یک غذای همه کاره است که می‌توان از آن در بسیاری از سوپ‌ها، سالادها، ساندویچ‌ها، پیش‌غذاها، خورش‌ها، مواد مغذی، مکمل‌ها و حتی در نوشیدنی‌های ورزشی استفاده کرد! قارچ ها را فقط از فروشندگان معتبر خریداری کنید، زیرا بسیاری از قارچ های پرورش یافته در طبیعت می توانند سمی بوده و حاوی فلزات سنگین سمی باشند.

قارچ افزودنی خوشمزه به رژیم غذایی افراد است و فواید سلامتی شگفت انگیزی دارد. تحقیقات نشان داده است که آنها می توانند به کاهش سطح کلسترول، محافظت از دیابتی ها در برابر عفونت ها، کمک به پیشگیری از سرطان سینه و پروستات، کمک به کاهش وزن، بهبود سلامت استخوان ها، تحریک سیستم ایمنی، کاهش فشار خون، افزایش جذب آهن کمک کنند و تامین کننده خوبی هستند. پتاسیم، کلسیم، ریبوفلاوین، فسفر، ویتامین D و سلنیوم. سعی کنید از آنها در انواع دستور العمل های امروز استفاده کنید!