بیشتر بخورید ، رژیم غذایی کم وزن داشته باشید – مزایا و معایب این رژیم را بیاموزید

مزایا و معایب خوردن بیشتر ، وزن کمتر چیست؟ این روال نتیجه مطالعاتی است که با هدف یافتن راه هایی برای از بین بردن بیماری های قلبی انجام شده است. با استفاده از این برنامه ، شما باید غذاهای کم چرب و غنی از فیبر و سبزیجات بخورید. مصرف غذاهای لبنی نیز باید کاهش یابد. شما باید عمدتاً کربوهیدراتهای پیچیده مانند غلات ، میوه ها و سبزیجات و غذاهای غنی از اسیدهای چرب ضروری مانند امگا 3 بخورید. همچنین باید غذاهای کم چربی اشباع و قند بخورید. این برنامه بر تمایز بین استرس خوب و بد و فعالیت بدنی منظم تأکید می کند.

مزایای خوردن بیشتر، رژیم غذایی با وزن کمتر به شرح زیر است:

1. از دست دادن وزن اضافی برای شما مزایای سالمی دارد.

2. شما را در نحوه ایجاد وعده های غذایی خود ، از تهیه غذا تا پخت ، راهنمایی می کند تا آنها را سالم تر و مغذی تر از غذای معمول خانگی خود کنید.

3. تغذیه در غذا حفظ می شود زیرا توصیه می کند مراحل و مراحل سالم در تهیه غذای شما رعایت شود.

4. به شما در مدیریت استرس خوب و بد کمک می کند.

5. یک شیوه زندگی فعال و سالم را از طریق ورزش ، ورزش و سایر فعالیت های بدنی ترویج می دهد.

معایب این روال چیست؟

1. می تواند دشوار و بسیار محدود باشد. گوشت خارج از تصویر است ، بنابراین افرادی که به خوردن گوشت عادت دارند ، کار سختی خواهند داشت. نکته در اینجا این است که 6 درصد از کل کالری چربی برای مصرف وجود دارد ، بسیار کم در مقایسه با توصیه 25 تا 35 درصد.

2. برخی از مردم فکر می کنند این برای یک پروژه بلند مدت بسیار زیاد است. کاری که آنها انجام می دهند این است که این رژیم غذایی را متناسب با سبک زندگی ، علایق و شخصیت آنها تغییر دهند.

3. ممکن است در ابتدا دریافت فیبر برای برخی افراد دشوار باشد. نکته اصلی در اینجا این است که فیبر را به آرامی شروع کنید و در نهایت سرعت آن را افزایش دهید تا بدن به آن عادت کند.

دیدگاهتان را بنویسید