تعادل ، سلامتی و خوشمزه ها! | ارتباط تناسب اندام


هدف ما به عنوان جامعه تناسب اندام پرورش ذهن ، بدن ، روح سالم است – و نه ، منظور ما روحیات ترسناک نیست. در این ماه ، ما قدرت تفکر مثبت را لمس کردیم. همه چیز از پایبندی به رژیم غذایی سالم ، یافتن م mostثرترین روتین و تقویت هر تمرین ، همه از یک ذهنیت قوی و مثبت نشأت می گیرد. پس از همه ، چگونه می توانید به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کنید اگر ابتدا به خود اجازه ندهید که “بزرگ” را به عنوان انتظار خود تعریف کنید؟

مقاله I. سلامت و تغذیه

از مواد خوب تا روال خوب ، همه چیز متعادل است!

مواد تشکیل دهنده ماه

ما! عشق! لوبیا سیاه! سهام جک لوبیا احتمالاً از برخی از آنها افزایش یافته است پسرهای بد چرا آنها از چیزهای واقعاً فوق العاده ای ساخته شده اند به شیرینی گیاهی مورد علاقه خود یا مشروب مورد علاقه خود فکر کنید ، وجه اشتراک آنها چیست؟ شما آن را حدس زدید. این سرشار از پروتئین ، غنی از فیبر، حبوباتی که از سرطان جلوگیری می کنند همه چیز را دارند. علاوه بر کالری کم ، هر فنجان لوبیا سیاه حاوی 15 گرم پروتئین است که برای رتبه بندی آنها در هر دو کافی است سبزیجات و پروتئین! همچنین مزایای بیشتری برای این سطح فیبر وجود دارد ، مانند کاهش کلسترول ، کاهش وزن از طریق هضم قوی و کاهش خطر ابتلا به سرطان!

FC 10 6 BlackBeans

یک درمان ، نه یک ترفند!

هالووین نزدیک است ، به این معنی که هر خانه ، خواربار فروشی و کوله پشتی کودکان تا لبه پر می شود دندان درد مقادیر کارامل چگونه ، پس آیا از رسیدن خود به این شیشه آب نبات جلوگیری می کنید؟ اولین چیزی که باید درک کنیم: اندازه گیری است. اگر نتوانستید در برابر نیش شکلات جشن هالووین مقاومت کنید ، خیلی به خود سخت نگیرید. همه ما این کار را انجام داده ایم ، اما نکته اصلی این است که تعادل را پیدا کنیم ، کنترل رژیم غذایی خود را حفظ کنیم و جایگزین های رضایت بخشی برای شاد نگه داشتن ذهن و بدن خود پیدا کنیم.

آب نبات اپل در مقابل اپل با ماست کارامل

همه عاشق یک سیب خوب هستند ، بنابراین شروع بدی ندارد. بستنی روی کیک احتمالاً حداقل 300 کالری دارد ، شاید حتی 1500 در جای مناسب. در حالی که ماست کارامل حداکثر 270 کالری با نصف قند سیب آب نبات دارد.

آب نبات اپل در مقابل ماست اپل

آب نبات ذرت در مقابل پاپ کورن

برای مردم جذاب است زیرا تقریباً شکر خالص و 100٪ کربوهیدرات است ، بخشی از حدود 20 لقمه ذرت با کارامل بیش از 150 کالری دارد. وقتی پاپ کورن با چاشنی مناسب به هوا برود ، می تواند یک میان وعده سالم باشد و کمتر از 100 کالری در هر وعده دارد.

CandyCorn در مقابل Popcorn

شکلات شیری در مقابل شکلات تلخ

از نظر شکلاتی به شکلات دیگر ، تفاوت کالری زیاد نیست. با این حال ، توجه به این نکته ضروری است که جایگزین های سالم همیشه شامل کاهش کالری نمی شوند. شکلات تلخ معمولاً حدود 70 درصد کاکائو است ، به این معنی که نه تنها قند کمتری دارد ، بلکه وقتی به درستی توزیع شود ، می تواند یک میان وعده سالم با مقدار زیادی آنتی اکسیدان باشد!

شکلات شیری در مقابل شکلات تیره

حقیقت جنسیت

ممکن است پاسخ درست باشد و غلط؟ مطمئن!

FC 10 2 TRUEorFALSE

به عنوان یک انجمن بدنسازی ، وظیفه ما نیست که به شما بگوییم چه کار کنید. وظیفه ما این است که اطلاعات لازم را برای سالم ترین تصمیمات زندگی خود در اختیار شما قرار دهیم. اگرچه هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد ، اما مزایایی برای هر دو وجود دارد که ممکن است در تنظیم برنامه تمرینی مفید واقع شوید.

تمرینات صبحگاهی بدون شک عالی است. اگر هدف شما کاهش وزن است ، ورزش با معده خالی قبل از صبحانه بهترین راه برای سوزاندن چربی ذخیره شده است و ثابت شده است که اشتهای خود را کاهش دهید در طول روز. علاوه بر این ، اولین ضربه به باشگاه بدنسازی متابولیسم شما را آغاز می کند ، به این معنی که در طول روز همانطور که در خواب انجام می دهید کالری بیشتری برای استراحت می سوزانید. مزایای آن حتی ممکن است بیشتر از حد طبیعی باشد و سطح بالایی از اندورفین را در اختیار شما قرار می دهد که می تواند روحیه و انرژی شما را در طول روز بهبود بخشد.

از سوی دیگر ، ممکن است بعد از ظهر یا اوایل شب در بهترین حالت باشید. شما یک یا دو وعده غذا خورده اید ، به این معنی که سطح لازم قند خون را افزایش داده اید که باعث می شود تمرینات شما بیش از حد شود. سایت های Healthline که “بین ساعت 2 بعد از ظهر تا 6 بعد از ظهر دمای بدن شما در بالاترین حد خود است” به این معنی است که این می تواند زمانی باشد که بدن شما می تواند به طور م exerciseثرتری ورزش کند.

بدن شما نیز مشخص شده است که بدن خود را دارد زمان واکنش سریعتر و فشار خون پایین، بهترین محیط را برای تمرین شدید HIIT با کمترین احتمال آسیب به شما ارائه می دهد.

سفر سلامتی شما در مورد شماست و چگونه می توانید زندگی خود را تا آنجا که ممکن است خوب کنید. برنامه هرکسی متفاوت است و هرکس ترجیحات متفاوتی برای نحوه انجام کارهای معمول خود دارد ، بنابراین اجازه ندهید کسی به شما بگوید که شما این کار را اشتباه انجام می دهید. زیرا اگر کاری را انجام دهید ، آن را به درستی انجام می دهید.

ماده دوم چرخه ماه

این سومین ماه از #FCFitCircuit است ، جایی که ما از شما می خواستیم هر هفته ، در حالی که یک تمرین دایره ای با ورزش انجام می دادیم ، آن را دنبال کنید! روز پا ؛ ماه پای را امتحان کنید! این بار ما آن را کم و محکم زدیم.

ما این مدار را با 12 تکرار اسکوات پرش شروع کردیم تا قلب شما را بتپد! برای افزایش قدرت انفجاری خود ، به اندازه عرض شانه از هم فاصله بگیرید. سپس ، پشت خود را صاف نگه دارید ، در حالت اسکوات معمولی بنشینید تا پاهای شما موازی زمین شوند. اطمینان حاصل کنید که زانوها هرگز از انگشتان پا عبور نمی کنند ، در هوا منفجر می شوند ، پاها را هدایت می کنند و به سمت بالای گوی های پایتان فشار می آورند. در نهایت ، پاها را کمی خم کنید و مستقیماً به تکرار بعدی بگویید.

دور دوم چیزی است که می توانیم آن را لب به لب بنامیم! در هر طرف ضربات تک گلوت تک پا ، فضایی برای 20 تکرار اختصاص دهید. چهار دست و پا شوید و دست ها را به عرض شانه باز کرده و زانوها را به عرض لگن باز کنید. یک پا را با خم 90 درجه بالا بیاورید ، سپس بالا و پایین بیاورید. در حالی که باسن خود را محکم نگه داشته اید و پشت خود را صاف نگه داشته اید ، باسن خود را درگیر کنید مثل تو آسانسور

سپس با 20 تکرار بالا در هر زانو صعود کرده و حرکت می کنیم! این تمرین باعث تقویت قلب و افزایش ثبات و انعطاف پذیری شما می شود. در حالی که یک زانو را به سمت قفسه سینه خود بلند می کنید ، بدن خود را مشغول کرده و پشت خود را صاف نگه دارید و تعادل خود را از پهلو به پهلو در پاهای متناوب با سرعت دویدن تغییر دهید. نکته حرفه ای: دستان خود را در مقابل خود قرار دهید و کف دست ها را پایین نگه دارید تا به عنوان یادآوری سعی کنید رانهای خود را هنگام حرکت لمس کنید.

در نهایت ، ما قصد داریم کارها را با 20 تکرار بلند کردن یک پا در پایین بدن تکمیل کنیم. با برگشتن روی زمین ، تمام انرژی باقی مانده را برای سفت شدن هسته می گذاریم و پاها را صاف نگه می داریم و آنها را از روی زمین بلند می کنیم. سعی کنید هنگام تناوب بین تکرارها ، اجازه ندهید پای شما زمین را لمس کند.

در آنجا ما آن را ، یک تمرین کامل مدار! و اگر این کار را دنبال کرده اید ، اکنون سه عدد در جیب پشت خود دارید تا دفعه بعد به کمی فشار اضافی نیاز داشته باشید! مثل همیشه ، مطمئن شوید که مقدار زیادی آب می نوشید و پاها را دراز می کنید تا از گرفتگی یا درد جلوگیری شود. برای کسانی که در مدار این ماه شرکت کردند ، فراموش نکنید که ما را در IG تگ کنید و آن را قرار دهید #FCFitCircuit به ما نشان می دهد که چگونه انجام می شود!

ماده سوم UGC – اعضای منتخب ماه

عضو Quadzillaalizz به ما نشان می دهد که سخت ترین نبرد با شک شما روبرو است. هر تمرین سخت است ، بنابراین می دانید که کار می کند. اما اگر فکر می کنید در آن تنها هستید ، این کار را آسان نمی کند. با برجسته کردن مبارزاتی که همه ما با آن روبرو هستیم و تأکید بر قدرت اعتماد به نفس در تعیین اهداف ، می توانیم به عنوان یک جامعه تناسب اندام متحد شویم. وقتی به اردوی آموزشی می روید در حالی که ارتشی پشت سر شماست و ذهنیت “من می خواهم” – “نمی توانم” به سادگی یک گزینه نیست.

کار خود را ادامه دهید!

FC 10 19 quadzillaalizz

بسته

آیا در مورد ایمنی یا برنامه غذایی سالم س questionsالی دارید؟ برای تمرین در باشگاه یا در خانه به تمرینات بیشتری نیاز دارید؟ امروز در Fitness Connection از ما دیدن کنید و کارکنان متخصصان تناسب اندام ما خوشحال خواهند شد که در سفر تناسب اندام شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید