تنفس چگونه بر تمرین شما تأثیر می گذارد تناسب اندام کندی


هرکسی که به طور منظم ورزش می کند می تواند اهمیت تنفس مناسب را تأیید کند. اما آیا می دانید تکنیک های تنفس مناسب هنگام ورزش چقدر اهمیت دارد؟ ما برخی از بینش ها را در مورد چگونگی بهبود الگوهای تنفسی با کمک به شما در دستیابی به اهداف تناسب اندام و اطمینان از حداکثر استفاده از هر تمرین در باشگاه ، به اشتراک می گذاریم.

هرچه بیشتر کار کنید ، اکسیژن بیشتری نیاز خواهید داشت

ما معتقدیم که غذا سوخت بدن ماست – و اینطور است – اما اکسیژن سوختی برای عضلات هنگام ورزش است. هرچه بیشتر تمرین کنید ، بدن شما به اکسیژن بیشتری نیاز دارد ، بنابراین مطمئن شوید که در حین ورزش به درستی تنفس می کنید تا برخی از آسیب های عضلانی که ممکن است رخ دهد را کاهش دهید و به شما انرژی لازم برای تغذیه خود را از طریق کلاس های کیک بوکسینگ در شهرستان کامدن بدهید.

ماسک بزنم یا نپوشم؟

با افزایش روزافزون عفونت های کووید -19 در سراسر کشور و استفاده از ماسک در تقریباً هر سالن بدنسازی یا مرکز تناسب اندام ، بسیاری از علاقه مندان به تناسب اندام نگران پوشاندن صورت خود شده اند.

کندی تناسب اندام می خواهد به همه اطمینان دهد که ماسک زدن مانع جریان اکسیژن حتی در هنگام ورزش نمی شود. به تازگی ، مطالعه ای در دانشگاه ساسکاچوان انجام شده است که نشان می دهد ماسک ها در طول تمرینات طاقت فرسا با سطح خون و اکسیژن ارتباط ندارند.

تنفس مناسب چیست؟

تنفس صحیح بستگی به نوع ورزش شما دارد. در حالت ایده آل شما از طریق بینی خود تنفس می کنید ، که به مرطوب شدن هوا کمک می کند و میزان باقی مانده های وارد شده به ریه ها را هنگامی که بینی شما گرده ، گرد و غبار و سایر عناصر هوا را تصفیه می کند ، کاهش می دهد.

تکنیک تنفسی تناسب اندام مناسب کندی

تنفس برای بلند کردن

تمرینات قدرتی شامل تنفس است که به شما در تثبیت هسته کمک می کند ، به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت بلند شوید و تنش را در بدن خود افزایش دهید و به شما این امکان را می دهد که حرکت های نرم تری را انجام دهید. بازدم هوا را خارج می کند ، که به شما امکان می دهد فعالتر از ماهیچه های اصلی استفاده کنید. بنابراین ، بازدم هنگام بلند کردن و نفس کشیدن هنگام آزاد شدن به شما قدرت بیشتری را در واقعی ترین بلند کردن ، مهمترین قسمت می دهد.

علاوه بر این ، تنفس ، اگر در زمان مناسب بلند شوید ، می تواند با کاهش سرگیجه ای که برخی افراد تجربه می کنند ، از افت ناگهانی فشار خون جلوگیری کند.

تنفس برای کاردیو

کاردیو ، مانند دویدن یا دوچرخه سواری ، به تنفس مداوم و مستمر نیاز دارد. بسیاری از دونده ها سعی می کنند تنفس خود را مرحله به مرحله تنظیم کنند ، به عنوان یک سرعت قطعی برای کمک به حفظ تنفس ثابت و پایدار. این ماده با گشاد شدن رگ های خونی و افزایش میزان خون غنی از اکسیژن که عضلات شما دریافت می کنند ، به افزایش مقدار نیتریک اکسید کمک می کند. این به سیستم گردش خون شما اجازه می دهد تا کارآمدتر کار کند و خستگی ماهیچه ها را کاهش دهد ، که برای ورزشکاران استقامتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

تنفس برای یوگا

یوگا و سایر روشها ، مانند پیلاتس ، به تنفس بستگی دارد تا به جریان ذهنی کمک کرده و دامنه حرکتی بهتری را به تمرین کنندگان ارائه دهد. این تمرینات به تنفس آرام و عمیق از طریق بینی کمک می کند. اگر با دقت نفس نکشید ، بدن شما می تواند متراکم و بسته شود ، که برعکس هدف یوگا و سایر حرکات کششی است.

تناسب اندام کندی می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند!

ما یک مرکز تناسب اندام جامع با دستگاه های ورزشی فردی و تمرینات متقابل برای تمرینات اجتماعی بیشتر هستیم. با ما تماس بگیرید یا وب سایت ما را مرور کنید تا همه چیزهایی را که ارائه می دهیم بیاموزید و ارزیابی شخصی و گشت و گذار در ورزشگاه را دریافت کنید. ما آماده ایم تا به شما در تحقق رویاهایتان کمک کنیم!



دیدگاهتان را بنویسید