در رژیم کتو؟ هنوز می توانید فست فود بخورید


اگر رژیم کتو برای شما بسیار خوب عمل می کند ، این یک خبر عالی است! تبریک می گویم به آن دسته از افرادی که مشغول تهیه غذا هستند ، برنامه ریزی می کنند و دستورهای کتو را آماده می کنند که هر هفته از آنها لذت می برند. اما ، بیایید قبول کنیم – همه ما گاهی مشغول هستیم و زمانی که آشپزی یک گزینه نیست ، به یک وعده غذایی سریع و راحت نیاز داریم. گاهی اوقات ، ما فقط فست فود می خواهیم. و ، گاهی اوقات ، این تنها انتخاب ما در زندگی شلوغ ما است. شما همیشه نمی خواهید آشپزی کنید ، همیشه وقت آشپزی ندارید و بنابراین غذا خوردن بیرون می تواند بخشی از شیوه زندگی شما باشد.

خبر خوب! وقتی رژیم کتو را دنبال می کنید می توانید فست فود و غذا بخورید. فقط باید بدانید چه چیزی را سفارش دهید و کجا بروید. اکثر رستوران ها با رژیم کتو آشنایی دارند و از ایجاد تغییرات و تبادل کربوهیدرات ها خوشحال هستند.

نان را کنار بگذارید (یا بپیچید)

بزرگترین منبع کربوهیدرات در فست فود نان یا بسته بندی است. یک بوریتو می تواند بیش از 50 گرم کربوهیدرات داشته باشد. اکثر رستوران های فست فود به شما یک برگر مرغ یا ساندویچ می دهند که هر چیز دیگری را که می خواهید در خود دارد. بله ، حتی اگر در منو اینگونه نباشد. فقط بپرسید. Chipotle و مکانهای مشابه به سبک Tex Mex اغلب یک کاسه را به عنوان جایگزین بوریتو ارائه می دهند. کاسه های Burrito به طور کلی بسته بندی را با کاهو یا موارد مشابه جایگزین می کنند. Moe Southwest Bowls نیز انتخاب خوبی است.

اگر مترو را دوست دارید ، آنها در حال حاضر کاسه های پروتئینی را برای افرادی که رژیم کم کربوهیدرات دارند می فروشند. سس را در کنار آن بخواهید و مواد آن را بررسی کنید. Jersey Mike “Sub in a Tub” مفهومی مشابه است.

مراقب پانسمان (یا پانسمان) باشید

بسیاری از سس های فست فود در اصل شربت طعم دار هستند. آنها مقدار زیادی شکر دارند. بدتر از آن ، عموماً شربت ذرت با فروکتوز بالا است. یک گزینه خوب این است که ادویه جات ترشی جات خود را از خانه بیاورید. سس سالاد نیز یک مشکل بزرگ برای کربوهیدرات های اضافی است و ممکن است بخواهید خودتان آن را بیاورید. اگر نه ، یک مزرعه پرچرب ، پنیر آبی یا سزارین را انتخاب کنید تا کربوهیدرات کمی داشته باشید.

مطمئن ترین شرط شما در مورد چاشنی ها سس مایونز یا خردل است. سس باربیکیو اغلب بدترین و پر از شکر است. همیشه می توانید برچسب روی سس ها را بررسی کنید. گاهی اوقات می تواند خوب باشد.

از سرخ کن فاصله بگیرید

حقیقت تلخ این است که سرخ کردن در فست فود اغلب به معنی نان است و نان به معنی کربوهیدرات زیاد است. خوشبختانه اکثر مکان ها گزینه ای برای کباب کردن ارائه می دهند. شما همچنین باید از سیب زمینی سرخ کرده اجتناب کنید … در حقیقت ، بیشتر طرف ها مشکل ساز هستند ، اما یک سالاد کوچک که در آن وجود دارد یک جایگزین عالی است. فقط از کرونتون ها بگذرید.

باتری نیز یک مشکل است. به طور کلی ، فقط سعی کنید چیزی را کوبیده یا سرخ کرده سفارش ندهید ، بلکه گزینه های کبابی را انتخاب کنید.

برنج و لوبیا را کنار بگذارید

در مکان های سبک مکزیکی ، بزرگترین سفر برنج و لوبیا است. آنها در بسیاری از موارد وجود دارند و کربوهیدرات زیادی دارند. اطمینان حاصل کنید که سفارش شما بدون آنها است. اکثر کاسه های بوریتو و غذاهای مشابه به اندازه برنج و حبوبات حذف شده خوب هستند. و در حالی که چیپس و تورتیلا سابق ممکن است سخت باشند ، هنگام پیروی از رژیم کتوژنیک ضروری است.

اگر برنج و / یا لوبیا برای غذا بسیار مهم هستند ، در منو به دنبال جایگزین باشید. یک غذای مطمئن تر برای سفارش ، فجیتاهای کبابی است. همچنین بهتر است از ذرت اجتناب شود و اغلب در کاسه های مکزیکی یافت می شود. اما در بسیاری از موارد آنها متوجه می شوند که اگر یک کاسه یا چیز دیگری بدون پوسته سفارش دهید ، به دنبال کاهش کربوهیدرات های دیگر نیز هستید. اطلاع رسانی به رستوران هنگام سفارش نیز ضرری ندارد. گاهی اوقات ، آنها می توانند توصیه های بیشتری را ارائه دهند.

گوشت بهتره

گوشت بخش مهمی از رژیم غذایی شما است. از جایگزین های گوشت خودداری کنید. اکثر آنها با پرکننده هایی مانند سویا یا گندم ساخته می شوند که دارای یک بسیار کربوهیدرات بیشتر بله ، حتی آنهایی که قرار است طعم گوشت داشته باشند.

اگر می توانید آن را پیدا کنید ، گوشت گاو با علف بهتر است ، اما مکانهای کمی این انتخاب را ارائه می دهند.

چند انتخاب بسیار خوب

بنابراین ، با توضیح برخی از قوانین کلی عمومی ، اجازه دهید در مورد گزینه های بسیار خوب صحبت کنیم … اگرچه شایان ذکر است که حتی مک دونالد سالاد دارد و همبرگر شما را بدون نان به شما می دهد.

در اینجا چند چیز عالی برای امتحان وجود دارد:

  • Low Carb It Charbroiled Chicken Club Sandwich در کارلز جونیور یا هاردی بیشتر مرغ آنها نان است ، اما ساندویچ اینطور نیست.
  • پرهای استخوانی. سس را بررسی کنید ، اما به طور کلی پرها بسیار امن هستند ، مخصوصاً اگر فقط سفارش می دهید. شما همیشه می توانید سس غلیظی دوستدار کتو را با خود بیاورید یا پنیر رنچ یا آبی پر از چربی را انتخاب کنید.
  • کاسه چیپوتل بوریتو. برنج و لوبیا را نگه دارید و این را با مرغ ، پنیر ، خامه ترش و سالسای چیلی سبز امتحان کنید.
  • پنج فرزند. پنج بچه در واقع فوق العاده است. همه چیز قابل تنظیم است و همبرگر و هات داگ را می توان بدون نان یا کاهو پیچید. از آنجا که آنها بیشتر از مواد اولیه استفاده می کنند ، تمیز کردن آنها راحت تر است.
  • فرشیی Freshii عمدتا بر رژیم های کم چرب و کربوهیدرات بالا تمرکز می کند ، اما اگر به دنبال یک کاسه مدیترانه ای بدون کینوا و سبزیجات اضافی هستید ، این یک انتخاب عالی است.
  • Unwich توسط Jimmy John’s. یک “unwich” سفارش دهید و یک زیرزمین پیچیده کاهو دریافت خواهید کرد. Jimmy Cubano Unwich و Ultimate Porker عالی هستند. همه آنها 10 گرم کربوهیدرات یا کمتر هستند.
  • جام سبک زندگی قدوبا. Qdoba یکی دیگر از فست فودهای مکزیکی است و همه چیز در اینجا قابل تنظیم است ، اما کاسه سبک زندگی آنها شامل کاسه کیتی دودی است.
  • نیش تخم مرغ استارباکس استارباکس به طور سنتی در قهوه و شیرینی ها مشغول بوده است. اما این اواخر تغییر کرده است. نیش تخم مرغ در اصل املت های کوچکی است. اگر قهوه طعم دار می خواهید در مورد شربت بدون قند بپرسید.
  • زیر وان مایک جرسی. بدون محدودیت. به شما خواهند داد هر کدام زیر امضا بدون نان ، در یک کاسه مستطیلی. این کار را بسیار آسان می کند و اجازه نمی دهد احساس کنید نیازهای شما دیرتر شده است.
  • کاسه قدرت Taco Bell. Taco Bell به طور کلی کربوهیدرات نسبتاً بالایی دارد ، اما Power Bowl ، بدون برنج و لوبیا ، با کتو سازگار است و این طعم تقریباً اعتیادآور Taco Bell را دارد.

حلقه های بسته باشگاه مرغ Keto

درست است نه که خوردن آن در رستوران های فست فود ، حتی در رستوران های معروف ، دشوار است و به رژیم غذایی خود پایبند هستید. در حالی که ممکن است متوجه نشوید که همه چیز کاملاً “تمیز” است ، هر روز این کار را انجام نمی دهید (درست است؟) ، و اگر از نان و سرخ کن دور بمانید ، می توانید بدون نقض قوانین خوب غذا بخورید. همه ما وقت نداریم هر روز و گاهی فقط برای آشپزی وقت بگذاریم من می خواهم آن کاسه بوریتو

شما می توان هنوز در رژیم کتو فست فود دارید. فقط باید بدانید چه چیزی را سفارش دهید و کجا بروید.

دیدگاهتان را بنویسید