در صورت مشکل در بیدار شدن از خواب 13 نکته عالی • بازیابی کاپیتان


با خوشحالی بیدار می شود

عکس توسط Nattakorn_Maneerat از Shutterstock

برخی از افراد برای صبح زود آماده نیستند. اگر می دانید که باید در کمتر از 30 دقیقه بیدار شوید و برای کار عجله کنید ، خستگی ای که با آن از خواب بیدار می شوید حتی می تواند شدیدتر باشد. در حالت ایده آل ، بهترین راه برای جلوگیری از خستگی این است که قبل از استراحت شبانه از آن جلوگیری کنید.

متخصصان بنیاد ملی خواب توصیه می کنند هفت تا نه ساعت در روز بخوابید ، اما داشتن الگوی خواب خوب نیز مهم است.

برای انجام این کار ، چندین عامل تصمیم گیرنده وجود دارد ، مانند خوابیدن در یک اتاق تاریک ، داشتن دمای خنک روی یک تخت راحت و اجتناب از زمان زیاد جلوی صفحه.

اما اگر همچنان در بیدار شدن از خواب بدون توجه به آیین خواب خود مشکل دارید ، ما 13 نکته در مورد چگونگی بیدار شدن از خواب در صورتی که فرد صبح نیستید به شما می دهیم.

با بیدار شدن مشکل دارید؟ این نکات را امتحان کنید:

  1. زنگ خطر را در سراسر اتاق تنظیم کنید – این یکی از م tipsثرترین نکاتی است که ما تا به حال شناخته ایم: قرار دادن زنگ هشدار در طرف دیگر اتاق به شما کمک می کند تا با فشردن دکمه چرت زدن در حالی که هنوز در خواب هستید بلافاصله بدون جنایت بیدار شوید. و در حالی که یک رابطه عاشقانه و نفرت صبحگاهی دارید ، ما این ساعت زنگ دار را توصیه می کنیم ، که تماس صبح نرم تری را برای شما تضمین می کند.
  2. تخت را مرتب کنید –این اقدام ساده به شما این احساس را می دهد که قبلاً به چیزی دست یافته اید ، و شما را پرانرژی تر و آماده مدیریت این روز می کند.
  3. هنگام بیدار شدن بنشینید – با نشستن در رختخواب ، مطمئن خواهید بود که دیگر در ملحفه های شیرین و راحت نخواهید افتاد.
  4. بگذار خورشید وارد شود – با باز کردن پرده ها و در آغوش گرفتن نور خورشید ، ریتم های شبانه روزی خود را همزمان کرده و به مغز خود می گویید که زمان بیدار شدن فرا رسیده است.
  5. موهای خود را بکشید – در ابتدا ممکن است عجیب به نظر برسد ، اما اثبات شده است که کار می کند: صبح موهای خود را به آرامی بکشید و بیدارتر و هوشیارتر خواهید شد.
  6. نعناع سوپر نعنا بگیرید – جویدن آدامس یا میان وعده با نعناع به لطف بوی نعناع که به شما کمک می کند کمتر خسته شوید ، می تواند به شما کمک کند سریعتر از خواب بیدار شوید.
  7. سعی کنید داستان بخوانید – گاهی اوقات ما برای خوابیدن بیش از حد خواب آلود هستیم ، بنابراین متخصصان توصیه می کنند برای خلاق شدن مغز ما کاری خلاقانه انجام دهید.
  8. صورت خود را با آب اسپری کنید – استفاده از آب سرد تازه روی صورت در صبح می تواند به سیگنال بیدار شدن کمک کند.
  9. سعی کنید روغنهای ضروری را بو کنید – سعی کنید وقتی در محل کار احساس خستگی می کنید بوهای روشن و شادی مانند نعناع ، رزماری و روغن لیمو را احساس کنید. آنها تأثیر انرژی خواهند داشت.
  10. از خودت پذیرایی کن – اگر هر روز چیزی دلپذیر برای خود برنامه ریزی کنید ، از شروع روز بیش از حد خوشحال خواهید شد. برنامه ریزی برای یک قهوه خوب یا برنامه ریزی صبحانه با یک دوست می تواند به شما انگیزه دهد تا بهتر از رختخواب خارج شوید.
  11. شب قبل آماده شوید – سعی کنید لباس و صبحانه را از شب قبل تهیه کنید ، به خصوص اگر می دانید که در بیدار شدن از خواب در صبح مشکل دارید.
  12. به خود استراحت دهید – گاهی اوقات فقط به خود اجازه دهید احساس خستگی کنید و با آرامش به دنبال کار خود باشید. سعی کنید فشار اضافی و بیهوده را برطرف کنید تا بتوانید به فعالیتهای روزانه خود ادامه دهید.
  13. برنامه استراحت – داشتن کار زیاد ، اگر احساس خستگی کامل می کنید ، می تواند شما را به فرسودگی سوق دهد. برای جلوگیری از این امر ، سعی کنید استراحت های منظم را از قبل برنامه ریزی کنید.

اگر از خواندن این مقاله لذت بردید ، ما همچنین به شما توصیه می کنیم: 7 عادت خواب که می تواند مشکلات بهداشتی نگران کننده را تشخیص دهد



دیدگاهتان را بنویسید