در عرض 2 ماه 7 کیلو وزن کم کردم [Here’s what I did differently] – کیک هویج “N”


من در عرض 2 ماه حدود 7 پوند وزن کم کردم ، بنابراین می خواستم روش جدیدی را که سعی می کنم به اشتراک بگذارم.

اگر مدتی است مرا دنبال می کنید ، می دانید که من در مورد “آزمایشات بدن” و امتحان کردن چیزهای جدید هستم. و اگر نتایج برای شما مفید باشد ، خوشحال می شوم تجربه خود را به اشتراک بگذارم.

من در 60 روز گذشته کار جدیدی انجام داده ام و کار می کند !!

اما ، می دانید ، این یک قرص رژیم غذایی جادویی یا یک برنامه کلان ویژه نیست.

در عوض ، این رویکرد دیدگاه متفاوتی در مورد نحوه عملکرد بدن زن و نحوه تغییر رژیم غذایی و ورزش بر اساس چرخه قاعدگی به من داد. می دانم که کمی به نظر می رسد وای ، اما به حرف من گوش دهید…

خوب ، بیایید با اصول اولیه شروع کنیم. این رویکرد 5 ستونی همیشه پایه و اساس من و مشتریان ما است.

لباس غیرقابل مذاکره:

  • هیiet: 80 درصد مواقع غذاهای مغذی و کامل و 20 درصد غذاهای سرگرم کننده بخورید
  • Rتخمین: اولویت بندی خواب (هدف حداقل 8 ساعت در شب)
  • میورزش: بدن من را روزانه با تأکید بر عضله سازی حرکت دهید
  • کم اهمیتکاهش استرس: از الکل بیش از حد ، کافئین و سایر غذاهای ملتهب خودداری کنید در حالی که بر کاهش سرعت و مراقبت بیشتر در زندگی روزمره تمرکز می کنید.
  • کم اهمیتمکمل: استفاده از مکمل های اساسی برای حمایت و تقویت بافت ها ، اندام ها و سایر عملکردهای بدن

سپس توجه بیشتری به چرخه قاعدگی خود کردم. من قبلاً در مورد آن اطلاع داشتم همگام سازی چرخه، اما * در واقع * من این ایده ها را اجرا کردم. (اگر می خواهید به تنهایی بیشتر بیاموزید ، من کتاب را به شدت توصیه می کنم ، در Flo.)

در مورد رژیم غذایی و تناسب اندام ، از رعایت “قوانین” استاندارد رژیم منصرف شدم. من آنچه را که در آن لحظه برایم بهترین به نظر می رسید (اشتیاق ، حرکت و …) دو برابر کردم بدون اینکه حدس بزنم چه کار می کردم. صادقانه بگویم ، این بسیار دشوار بود زیرا من کارها را متفاوت شروع کردم. به عنوان مثال ، من فقط یک بار در طول هفته قبل از قاعدگی ورزش کردم ، زیرا فقط آن را دوست نداشتم. اما من فکر می کردم این بدن من به جای اجبار تمرین به آن نیاز دارد.

پس از 2 ماه تماشای چرخه من و تأثیر آن بر علائم ، تمرین ، هوس ، خلق و خو و سطح انرژی ، وزن شروع به کاهش کرد بدون انجام هر کاری شدید

من صادقانه شوکه شدم.

احساس فوق العاده ای داشتم و برای کاهش وزن کالری کم نکردم و بیشتر ورزش نکردم.

در اینجا چیزی است که من از زمان شروع بهینه سازی رژیم غذایی و تناسب اندام برای هورمون هایم توجه کرده ام:

  • من در حال کاهش وزن هستم
  • پریودهای من خیلی آسان بود
  • سطح انرژی من سازگارتر است
  • من بسیار خوشحال تر هستم
  • من فشار کمتری برای تمرین مداوم احساس می کنم
  • من بهتر می خوابم
  • به طور کلی احساس می کنم تعادل بیشتری دارم

کار با هورمون های من به جای آنها (یا صرف نظر نکردن از همه آنها با هم) واقعاً تفاوت ایجاد کرده است.

من در مورد همگام سازی چرخه که در یک ایمیل واحد قرار نمی گیرد ، چیزهای زیادی برای گفتن دارم ، اما من آن را در مراحل فعال 1: 1 برای مشتریانمان سازماندهی کردم و قصد دارم بیشتر آنها را در برنامه خود ادغام کنم.

کنجکاو برای یادگیری بیشتر؟

برنامه های کاربردی برای تمرین 1: 1 باز است و ما می خواهیم به شما در یادگیری نحوه غذا خوردن و ورزش برای افزایش انرژی ، کاهش چربی و تعادل هورمونی کمک کنیم.

درباره برنامه ما بیشتر بدانید ، درخواست کشف خود را اعمال و رزرو کنید اینجاΕ

PS من یک قسمت پادکست ضبط کردم همه چیز در مورد تمرین 1 و 1 و تست های عملکردیس اگر می خواهید جزئیات بیشتری قبل از خود داشته باشید تماس کشف را قطع کنید، در گوش دادن تردید نکنید!

دیدگاهتان را بنویسید