دستور العمل گل کلم در لوئیزیانا اومانیسم سالم است


به دستور غذا بروید

پرورش مرغ سرخ شده چیزی است که ما در طول وعده های غذایی خانواده و حتی در تعطیلات خوردیم. اما اکنون ، به عنوان یک فرد بالغ ، می فهمم که اگر سعی می کنید با داشتن یک رژیم غذایی متعادل ، سالم (و طولانی تر) زندگی کنید ، غذاهای سرخ شده بهترین نیستند. با این حال ، سبزیجات سرخ شده جایگزین فوق العاده و مفیدی برای سایر غذاهای سرخ شده هستند که در دوران کودکی از آنها استفاده می کردیم. گل کلم سرخ شده راهی عالی برای افزودن سبزیجات بیشتر به یک بشقاب است. گل کلم ، مانند بسیاری از سبزیجات دیگر ، می تواند به تنهایی یا در انواع غذاها مصرف شود ، مانند دستور العمل ما از گل کلم سرخ شده در فر.

در کودکی و نوجوانی از من متنفر بودم که از من خواستند سبزیجات بخورم. پدر و مادرم هر روز از من می پرسیدند ، اما من هرگز نمی خواستم. گاهی اوقات آنها فقط پول کافی نداشتند یا نمی توانستند آن را بپردازند ، بنابراین وقتی من سبزیجات نمی خواستم ، هر چقدر هم که از من بخواهند ، از من عصبانی می شوند. در دوران دبیرستان بود که واقعاً متوجه شدم سبزیجات برای من وجود دارد.

من قبلاً متوجه این موضوع نشده بودم ، اما خوردن سبزیجات به من کمک می کند تا احساس بهتری داشته باشم زیرا دارای مواد مغذی بیشتری نسبت به گوشت است و اکنون که من سبزیجات خودم را پرورش می دهم ، طعم آنها بسیار بهتر از سبزیجاتی است که از یک خواربار فروشی خریداری می کنید. فروشگاه تخصصی

یک روز از خواب بیدار شدم و می خواستم سبزیجات بخورم چون بدنم هوس آن را کرده بود ، بنابراین اکنون هر روز آنها را می خورم. این یک احساس شگفت انگیز است که شما می توانید از آنچه در بدن خود سرمایه گذاری می کنید لذت ببرید ، نه اینکه فقط روی چیزهای تصادفی در آن سرمایه گذاری کنید بدون اینکه به عواقب یا مزایای آن انتخاب فکر کنید.

خوردن رژیم غذایی گیاهی ممکن است بهترین راه حل برای سلامتی شما باشد. اگرچه بسیاری از مردم برای کاهش وزن به رژیم گیاهخواری یا گیاهخواری روی می آورند ، اما مزایای سلامتی بسیار دیگری نیز وجود دارد که این نوع شیوه زندگی به همراه دارد. در حالی که برخی از مردم تصور می کنند برای حفظ رژیم غذایی گیاهی سالم باید تمام گوشت و پنیر را رها کنند ، حقیقت این است که گیاهخواران گزینه های غذایی زیادی برای انتخاب دارند.

خواندن توصیه می شود: نحوه انتخاب رژیم غذایی مناسب

به طور کلی ، همه ما باید سعی کنیم گیاهان بیشتری بخوریم. اگرچه گوشت ویتامین ها و مواد مغذی لازم را در اختیار ما می گذارد ، اما راه های زیادی برای به دست آوردن مزایای یکسان بدون افزودن تمام چربی و کلسترول که اغلب با مصرف محصولات حیوانی ایجاد می شود ، وجود دارد. امتناع یا قطع گوشت می تواند یکی از بهترین راه حل ها برای سلامتی شما باشد!

رژیم غذایی گیاهی می تواند به کاهش خطر ابتلا به چندین سرطان از جمله سرطان روده بزرگ کمک کند. پیشگیری از سرطان بسیار مهم است زیرا در حال حاضر میلیون ها نفر مبتلا به نوعی سرطان تشخیص داده شده اند. به گزارش مدلاین پلاس ، “با اتخاذ شیوه زندگی سالم که شامل رژیم متعادل است ، می توانید شانس ابتلا به برخی سرطان ها را کاهش دهید.” یک رژیم غذایی گیاهی قطعاً می تواند این برنامه تغذیه متعادل را در اختیار بدن شما قرار دهد و تمام مواد مغذی مورد نیاز را تأمین کند.

اکثر مردم موافقند که رژیم غذایی گیاهی راهی آسان تر برای حفظ وزن سالم است. حذف برخی از غذاها از رژیم غذایی می تواند برای کاهش وزن مفید باشد ، اما بعداً اغلب منجر به هوس می شود و می تواند اشتیاق بیشتری برای این غذای چرب و ناسالم ایجاد کند. با این حال ، اگر به رژیم غذایی گیاهی روی بیاورید ، به دلیل تمام فیبر موجود در میوه ها و سبزیجات تازه احساس سیری می کنید. بسیاری از مردم بر این باورند که سبک زندگی گیاهی دارای مزایای زیادی نسبت به شیوه های غیر گیاهی است زیرا بدن آنها آنقدر هوس گوشت نمی کند که عادت کند همه ویتامین ها و مواد معدنی لازم را از منابع غذایی غیر از محصولات حیوانی دریافت کند.


گل کلم سبزی است که می توان از آن به روش های مختلف استفاده کرد. یکی از بهترین راه ها برای لذت بردن از گل کلم ، سرخ کردن آن در فر است که از بیرون یک پوسته طلایی خوشمزه و عطر تند سس مایونز ، آب لیمو و سس تند ایجاد می کند. طعم گل کلم سرخ شده عالی است زیرا دارای طعم ملایمی است که همه این طعم ها را بدون غلبه بر آنها مانند برخی سبزیجات به خوبی می گیرد. گل کلم برشته همچنین به عنوان یک غذای جانبی عالی برای هر وعده غذایی یا شام مفید است!

گل کلم – سبزی متعلق به خانواده براسیکا. گل کلم حدود 2500 سال است که رشد می کند و بیشتر در رنگهای سفید ، سبز یا بنفش یافت می شود. گل کلم بسیار مفید است. حاوی ویتامین K و C ، فولات ، فیبر غذایی ، پتاسیم ، فسفر و روی است. همچنین بدن را خنثی می کند زیرا گوگرد زیادی دارد. این ماده به دلیل دارا بودن دی دیدولیل متان می تواند در برابر سرطان محافظت کند. ایندول-3-کاربنول موجود در گل کلم دارای اثر ضدالتهابی است ، در حالی که سولفورافان-آنتی اکسیدان از آن پشتیبانی می کند.

گل کلم سرخ شده یک غذای جانبی عالی است زیرا خوشمزه و مفید است. گل کلم ، مانند بسیاری از سبزیجات دیگر ، می تواند به تنهایی یا در غذاهای مختلف ، مانند دستور العمل گل کلم بو داده ما ، مصرف شود. این غذا سرخ می شود تا بیرون یک پوسته طلایی خوشمزه پیدا کند و سپس با سس سس مایونز سیر ، آب لیمو و یک سس تند برای طعم تند سرو می شود. گل کلم بو داده بسیار عالی است زیرا مصرف سبزیجات را افزایش می دهد بدون این که کالری زیادی از کربوهیدرات ها یا چربی ها دریافت کنید. این نیز یک گزینه بدون گلوتن است که مطمئناً همه را در میز خانواده خوشحال می کند.

گل کلم تفت داده شده از بیرون می تواند ترد و از داخل نرم باشد. گل کلم سرخ شده دارای یک تردی دلچسب است ، که با داخلی نرم آن ، که به راحتی در گل آذین تجزیه می شود ، متضاد است. گل کلم بو داده با سس مایونز سیر ، آب لیمو و سس تند طعم بسیار خوبی دارد. گل کلم بو داده را می توانید به عنوان غذای جانبی سرو کنید یا حتی برای افزودن سبزیجات بیشتر به غذا استفاده کنید. همچنین می توانید از آن در غذاهای دیگر مانند تابه با ماکارونی خامه ای ، کاسه برنج با سس تند برای طعم بیشتر و انواع سس ها استفاده کنید.

افرادی که سعی می کنند غذای سالم تری بخورند ، اغلب نمی دانند به جای نرم و خسته کننده چه چیزی باید بپزند. گل کلم یک سبزی همه کاره است که می توان آن را بخارپز ، پخته ، در مایکروویو ، سرخ کرد یا کباب کرد تا یک غذای عالی ایجاد شود. چربی اشباع و سدیم کمی دارد. همچنین فاقد گلوتن و کلسترول است. آن را برای قلب شما سالم می کند همچنین به حفظ سطح قند خون کمک می کند ، که به افراد مبتلا به دیابت کمک می کند. گل کلم همچنین منبع عالی فیبر ، ویتامین ها و مواد معدنی مانند ویتامین K ، ویتامین B6 ، فولات ، اسید پانتوتنیک ، منیزیم ، فسفر ، پتاسیم ، کلسیم و روی است. این مزایا سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می کند ، که به جلوگیری از بیماری های مکرر کمک می کند.

گل کلم را می توان به روش های مختلف پخت. می توانید آن را خام ، غوطه ور در حمص بخورید و می توانید دست خود را در تهیه تفاله گل کلم امتحان کنید. سرخ کردن گل کلم یک جایگزین خوشمزه و مفید برای سرخ کردن آن است. گل کلم در چند وقت اخیر به یک غذای محبوب تبدیل شده است و از آنجا که مردم روش های جدیدی برای پختن با آن پیدا می کنند ، محبوبیت بیشتری پیدا کرده است.

ممکن است فکر کنید که این سبزی فقط یک غذای مفید برای مرغ سرخ شده شما است ، اما بسیار بیشتر! گل کلم سرشار از ویتامین C و فیبر است و دارای خواص ضد التهابی قابل توجهی است. می توان آن را به صورت خام یا پخته تهیه کرد و برای کسانی که می خواهند سالم و متناسب بمانند بسیار مناسب است!

این دستور گل کلم ، که در فر در لوئیزیانا برشته می شود ، به راحتی آماده می شود ، مفید و خوشمزه است. تکه های پخته گل کلم کمی چاشنی دارند ، بنابراین با سس هایی که به خوبی با آنها سرو می شود کار می کنند. به جای گل کلم می توانید از کلم بروکلی ، رومانسک یا کلم بروکلی استفاده کنید. من از یک لایه خمیر و آرد سوخاری روی گل کلم استفاده می کنم زیرا لقمه های ترد ایجاد می کند و همچنین گل کلم را در داخل مرطوب نگه می دارد. این قطعات پخته شده ساعت ها ترد می مانند و به مرور زمان به دلیل رطوبت موجود در گل کلم نرم می شوند. آنها را قبل از سرو در سس مورد علاقه خود بریزید.

دیدگاهتان را بنویسید