دو اشتباه بزرگ زنان هنگام تلاش برای کاهش وزن

وقتی صحبت از کاهش وزن می شود ، هیچ کمبود اطلاعاتی در اینترنت وجود ندارد.

و در حالی که برخی از اطلاعات واقعاً خوب است ، اما اکثریت خوبی جمع آوری نشده است. به خصوص وقتی نوبت به چربی سوزی و رژیم غذایی زنان می رسد.

با این اوصاف ، در اینجا دو اشتباه بزرگ زنان هنگام تلاش برای کاهش وزن وجود دارد.

اشتباه شماره 1 – کالری را به شدت کاهش دهید

زنان اغلب تصور می کنند که برای کاهش وزن به 1000 کالری یا کمتر در روز نیاز دارند.

برای انجام این کار ، آنها کربوهیدرات ها را کاهش می دهند ، چربی ها را از رژیم غذایی خود حذف کرده و به غذاهایی مانند غلات و لبنیات سوگند یاد می کنند.

آیا این صدا آشنا است؟

بله ، اگر کالری را به شدت کاهش دهید ، وزن کم خواهید کرد.

اما کاهش وزن زیاد طول نخواهد کشید.

پس از چند هفته شما با دیواری روبرو می شوید و نتایج شما ناگهان متوقف می شود.

این به این دلیل است که شما به بدن خود غذای کافی برای زنده ماندن نمی دهید.

بله ، برای کاهش وزن باید کالری دریافتی خود را کاهش دهید.

اما نیازی نیست که این کار را با چنین روشی شدید انجام دهید.

در واقع می توانید خیلی بیشتر از آنچه فکر می کنید غذا بخورید و وزن خود را کاهش دهید.

در هفته بعد ، مراقب همه چیزهایی باشید که می خورید. شما می توانید از یک نوت بوک یا MyFitnessPal استفاده کنید.

این به شما این ایده را می دهد که کجا می روید.

هفته آینده میزان کالری دریافتی خود را به 300 کالری کاهش دهید. این امر شما را دچار کمبود می کند و شروع به کاهش وزن می کنید.

و بهترین قسمت این است که شما مجبور نخواهید بود از گرسنگی بمیرید یا غذاهای مورد علاقه خود را رها کنید.

اشتباه شماره 2 – انجام بیش از حد کاردیو

زنان تمایل دارند به باشگاه بدنسازی بروند و ساعت ها روی تردمیل بگذرانند. ایده این است که هرچه بیشتر ورزش کنند ، کالری بیشتری می سوزانند.

و هرچه کالری بیشتری بسوزانند ، چربی بیشتری از دست می دهند.

انجام کاردیو برای ساعت های بیشمار در ابتدا منجر به کاهش وزن می شود.

اما یک بار دیگر ، این کاهش وزن طولانی نخواهد ماند.

حتی بدتر این واقعیت است که شما شروع به از دست دادن توده عضلانی می کنید. هنگامی که این اتفاق می افتد ، شما هیچ تعریف و هیچ شکلی نخواهید داشت.

در واقع شما به نظر می رسد لاغر و کشیده به جای لاغر و سکسی به نظر برسید.

بنابراین آن را با تمام ضربان قلب قطع کنید.

در عوض ، باید وزنه بزنید و تمرینات HIIT را انجام دهید.

نکته فوق العاده در مورد آموزش HIIT این است که کوتاه است اما بسیار م effectiveثر است.

با این نوع تمرین می توانید فقط در 10 دقیقه یک تمرین عالی انجام دهید. و باور کنید ، کالری های زیادی را می سوزانید و عرق می کنید ، مانند قبل.

دیدگاهتان را بنویسید