دیابت نوع 2 – فعالیت بدنی ترکیبی کنترل قند خون را آسان تر می کند

دو نوع اصلی ورزش ، ایروبیک و تمرینات عضلانی یا مقاومتی ، به عنوان درمانی برای دیابت نوع 2 به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته است. محققان دانشگاه لانژو در لانژو ، چین ، سی و هفت مطالعه در مورد هر دو نوع ورزش تهیه کرده و آنها را به عنوان اگر آنها یک مطالعه گسترده بودند آنها دریافتند که ترکیب دو نوع ورزش بهترین راه برای کنترل سطح قند خون است. نتایج آنها در جولای 2018 در منتشر شد مجله بین المللی تغذیه رفتاری و فعالیت بدنی.

این مطالعات شامل 2208 شرکت کننده بود که مبتلا به دیابت نوع 2 بودند. هر دو نوع فعالیت بدنی کنترل سطح قند خون را در مقایسه با عدم انجام ورزش نشان دادند ، اما تمرینات ترکیبی سطح HbA1c را بیش از هر نوع ورزش دیگری به تنهایی کاهش می دهد.

  • نظارت بر فعالیت هوازی سطح HbA1c را 0.6 درصد بیشتر از تمرینات هوازی بدون نظارت بهبود می بخشد و کاهش وزن را بیش از 5 کیلوگرم بهبود می بخشد.
  • تمرینات عضلانی تحت نظارت بیش از هر ورزش در کاهش فشار خون سیستولیک (بالا) و سطح کلسترول کل نشان داده است.

HbA1c اندازه گیری قند خون قرمز است که حدود 120 روز در بدن زندگی می کند. اندازه گیری قند یا سطح گلوکز آنها کنترل دقیق قند خون را برای سه ماه قبل از نمونه گیری خون نشان می دهد. معمولاً به افراد مبتلا به دیابت نوع 2 توصیه می شود سطح HbA1c خود را زیر 7.0 درصد نگه دارند.

فشار خون سیستولیک اندازه گیری قدرت خون در دیواره عروق در هر بار پمپاژ قلب است. نباید از 120 میلی متر جیوه تجاوز کند و برخی از متخصصان توصیه می کنند که سطح زیر یا زیر 110 میلی متر جیوه باشد.

وزن ایده آل اکثر افراد باید شاخص توده بدنی (BMI) بین 18 تا 25 داشته باشند. این وزن بر حسب کیلوگرم تقسیم بر قد بر متر مربع محاسبه می شود و به راحتی با ماشین حساب آنلاین که فقط به قد و وزن نیاز دارد ، یافت می شود. اندازه گیری میزان چربی با استفاده از سونوگرافی تصویر بهتری را ارائه می دهد ، اما این در بیشتر موارد کاربردی نیست.

ورزش هوازی نوعی است که باعث می شود نفس و قلب شما سریعتر از حد معمول بتپد. فعالیت های بدنی مانند …

  • رقص ،
  • دوچرخه سواری و
  • اجرا کن

به عنوان ورزش هوازی طبقه بندی می شود.

تمرین یا مقاومت عضلانی ، شامل حرکت علیه نیرویی مانند …

  • وزنه برداری یا
  • هل دادن به دیوار

کالری در ساعت برای فعالیت های هوازی زیر هزینه می شود در فردی با وزن 160 پوند …

  • پیاده روی … 438
  • گلف ، حمل چوب … 314
  • رقص رقص … 219

کالری مصرف شده در ساعت برای فعالیتهای مقاومتی زیر …

  • وزنه برداری متوسط ​​… 224
  • 224. استفاده از مناطق مقاومت

ورزش مزایای زیادی دارد ، اما بزرگترین آن برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 این است که کنترل قند خون را آسان تر می کند. و وزن بدن شما

دیدگاهتان را بنویسید