دیابت نوع 2 – پنج ایده ساده برای صبحانه برای افراد مبتلا به دیابت

بارها شنیده اید که می گویند؛ صبحانه مهم ترین وعده غذایی روز است. اولاً این موضوع بسیار قابل بحث است. دوم، نباید اجازه دهید این ایده شما را متقاعد کند که صبح‌ها یک وعده غذایی بزرگ بخورید. احتمالاً شما همچنان ناهار و شام را می خورید و احتمالاً در بین این وعده ها غذا می خورید. اگر دیابت نوع 2 دارید یا می خواهید وزن کم کنید، مهم است که کمتر غذا بخورید و دفعات غذا خوردن را کاهش دهید.

صرف نظر از این، یک “راه درست” برای صبحانه وجود دارد. در حالی که چیزی به نام رژیم دیابتی وجود ندارد، وعده های صبحانه برای افراد مبتلا به دیابت نوع 2 مناسب است. اجازه دهید به برخی از آنها بپردازیم …

1. تخم مرغ اجازه دهید با گزینه سنتی شروع کنیم. تخم مرغ به چند دلیل انتخابی عالی برای صبحانه است…

  • آنها مملو از مواد مغذی هستند،

  • آنها پر می شوند، و آنها

  • را می توان به روش های مختلفی مطابق با ذائقه شما تهیه کرد.

این شایعات گمراه نشوید که تخم مرغ گزینه سالمی نیست. بله، آنها حاوی کلسترول هستند، اما فقط اگر سطح کلسترول شما بیش از حد باشد، مشکل ساز است. بدن شما در حال حاضر کلسترول را برای عملکردهای فیزیولوژیکی تولید می کند که بدن شما هنگام مصرف آن را تنظیم می کند.

ممکن است مشکل کلسترول داشته باشید، در این صورت باید ورزش کنید زیرا تفاوت قابل توجهی ایجاد می کند. با این حال، می توانید هر چند وقت یکبار تخم مرغ بخورید. فقط بیکن را کنار بگذارید.

2. غلات. غلات غذایی است که باید مراقب آن باشید. اکثریت قریب به اتفاق آن مملو از قند هستند که برندها سعی می کنند با توجه به ویتامین ها و مواد معدنی موجود در آنها – چندین بار در مقادیر کم – آن را پنهان کنند.

با این حال، اگر بتوانید یک جعبه غلات پیدا کنید که …

  • کاملاً غلات کامل،

  • قندهای کم افزوده و

  • دارای فیبر بالا،

شما یک گزینه قابل اعتماد برای صبحانه دارید. یک کاسه غلات و شیر می تواند شروع خوبی برای روز باشد.

3. بلغور جو دوسر. بلغور جو دوسر بسیار شبیه به غلات است – از انواع قند بی نیاز خودداری کنید، کمی شیر اضافه کنید و لذت ببرید. بلغور جو دوسر بهتر است گرم یا گرم مصرف شود و می توانید میوه، عسل یا دارچین را اضافه کنید. بلغور جو دوسر می تواند به کاهش کلسترول شما کمک کند و یک کربوهیدرات با کیفیت بالا است که تا زمانی که از نوع فوری آن اجتناب کنید، قند خون شما را آسان می کند.

4. شیک های پروتئینی. بعدی یک شیک پروتئینی است. چه با شیر باشد و چه مخلوط با میوه، شیک های پروتئینی نه تنها یک گزینه بعد از تمرین هستند، بلکه انتخاب خوبی برای اولین بار در صبح هستند، زیرا معمولا کم کالری هستند.

5. میوه. چه کسی گفته است که برای صبحانه باید یک وعده غذایی کامل بخورید؟ میوه برای بسیاری از افراد یک انتخاب عالی است. در پیگیری آن با شیک پروتئین دریغ نکنید – به این ترتیب تا ساعت ها نیازی به خوردن احساس نخواهید کرد.

اکثر مردم گزینه های فوق را برای بهبود رژیم غذایی خود کافی می دانند. فقط به یاد داشته باشید، ناهار و شام همچنان مهم هستند، بنابراین مطمئن شوید که در طول آن وعده‌های غذایی نیز خوب غذا می‌خورید.