راههای ساده برای سالم ماندن و سالم ماندن در سفر


البته اگر به دفعات سفر می کنید ، مراقبت خوب از خود می تواند مشکل باشد. اگر اغلب به کشورهای خارجی پرواز می کنید یا ترجیح می دهید انگلستان را با ماشین یا قطار کاوش کنید ، این هیجان انگیز ، هیجان انگیز است و واقعاً می تواند زندگی را بسیار لذت بخش تر کند. سفر کاری است که همه باید در صورت داشتن فرصت انجام دهند.

با این حال ، اگر دائماً در حال حرکت هستید و با افراد جدید زیادی در تماس هستید ، احتمال زیادی وجود دارد که بیمار شوید ، این بدان معناست که مجبور به قطع سفر یا برنامه های خود شوید. پس چه کاری می توان انجام داد؟ خبر خوب این است که روشهای فوق العاده ساده ای برای حفظ سلامتی در سفر وجود دارد. ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید کدامیک از آنها وجود دارد.

سالم ماندن هنگام سفر ، مدتها قبل از سوار شدن به هواپیما یا روشن کردن موتور خودرو شروع می شود. برای داشتن سلامتی هرچه بیشتر ، باید داروهای بدون نسخه ، بانداژ ، گچ ، دستمال مرطوب الکل و تجهیزات مفید اولیه را از داروخانه ای مانند داروسازی آنلاین آکسفورد تهیه کنید.

خرید این موارد از قبل گران نخواهد بود ، اما می تواند بسیار سودآور باشد. اگر یک کیت کمکهای اولیه کامل در کیف خود دارید ، می توانید بلافاصله با هرگونه مشکل سلامتی مقابله کنید و منتظر کمک نباشید ، این بدان معناست که موانع بسیار کمتری در سفر خواهید داشت. به علاوه ، آرامش روحی که با خود به همراه می آورید به شما این امکان را می دهد تا از زمان خود بسیار بیشتر لذت ببرید بدون اینکه نگران این باشید که در صورت صدمه دیدن یا بدتر شدن وضعیت سلامتی شما چه اتفاقی می افتد. امیدوارم هرگز مجبور نباشید از این چیزها لذت ببرید ، اما بهتر است آنها را همراه خود داشته باشید.

برای عملکرد صحیح ، بدن انسان باید همیشه در حالت هیدراتاسیون باشد. این بدان معناست که در هر کجا که هستید و هر کاری که می کنید آب زیادی می نوشید. همیشه یک بطری با خود داشته باشید و در طول روز از آن بنوشید و می توانید از بیماری خود به دلیل کم آبی جلوگیری کنید. این امر به ویژه در آب و هوای گرم یا هنگامی که به نقاط زیادی پرواز می کنید (یا در پرواز طولانی) بسیار مهم است ، اما اگر همیشه این را در نظر داشته باشید ، بسیار سالم تر خواهید ماند.

کم آبی بدن دارای چندین علامت ناخوشایند است ، از جمله سردردهای ناخوشایند ، ادرار دردناک ، اسهال ، ضعف عمومی و گیجی. در موارد شدید ، می تواند باعث نارسایی اندام و حتی مرگ شود. اگر می خواهید از مسافرت لذت ببرید ، می خواهید آب بدن خود را حفظ کنید.

هیچ کس درد و ناراحتی ناشی از آفتاب سوختگی را در هنگام غیبت در تعطیلات نمی خواهد ، صرف نظر از اینکه در کجا گرم هستند یا پیست های اسکی را دوست دارند یا در هر جایی بین آنها – مهم است که به یاد داشته باشید که خورشید می تواند قوی باشد و باعث آفتاب سوختگی شود ، حتی اگر اینطور نباشد. داغ

شما باید تا حد ممکن از خود در برابر نور خورشید محافظت کنید. ایده هایی برای این کار شامل پوشیدن کلاه ، استفاده از کرم ضد آفتاب ، حفظ رطوبت و پوشاندن خود در زیر نور مستقیم خورشید است.

در سفر ژل برنزه کننده یا آلوئه ورا همراه داشته باشید. بهتر است به هیچ عنوان سوزانده نشوید زیرا هیچ برنزه ای به درد و مشکلات احتمالی سلامتی دیگری که ممکن است آفتاب سوختگی ایجاد کند ، نمی ارزد ، اما اگر اشتباه می کنید ، مالیدن ژل ها و کرم های خنک کننده روی ناحیه آسیب دیده می تواند آن را تسکین دهد تا از دست ندهید. بیش از حد تفریح ​​شما

برای برخی از افراد ، فعال ماندن در مواقعی که از یک ماجراجویی دور هستید کار سختی نخواهد بود. در واقع ، این می تواند دلیلی باشد که شما به هر کجا که سفر کرده اید سفر کرده اید. می توانید در تعطیلات ، پیاده روی ، کوهنوردی ، کمپینگ یا ورزشهای آبی باشید.

با این حال ، اگر برای یک سفر کم تحرک تر برنامه ریزی می کنید ، به عنوان مثال ، اگر تعطیلات ساحلی را انتخاب کرده اید یا می خواهید تمام روز در کنار استخر هتل دراز بکشید ، باید برخی فعالیتها را در روز خود وارد کنید. ممکن است بیمار شوید

بسیاری از هتل ها و استراحتگاه ها دارای کلاس های آمادگی جسمانی برای پیوستن یا شاید یک باشگاه بدنسازی هستند. تنها نیم ساعت در روز برای سالم ماندن کافی است و احتمالاً می توانید بیشتر اوقات آن را در برنامه خود قرار دهید. به یاد داشته باشید که اگرچه در تعطیلات می خواهید استراحت کنید و استراحت کنید ، اما اگر از فعالیت به هیچ کاری روی نیاورید و بعد از بازگشت به خانه دوباره به فعالیت بازگردید ، بدن شما ممکن است در نتیجه آسیب ببیند.

نویسنده: تیم ساندرز

دیدگاهتان را بنویسید