راهی برای وارد کردن میوه و سبزیجات بیشتر به رژیم غذایی شما وجود دارد

وعده های میوه و سبزیجات:

زنان کوچک‌تر و افراد مسن‌تر که حدود 1600 کالری مصرف می‌کنند باید 2 تا 3 وعده در روز مصرف کنند.

زنان بزرگ‌تر یا فعال‌تر و مردان کوچک‌تر که حدود 2200 کالری می‌خورند، باید 3 تا 4 وعده در روز مصرف کنند.

مردان بزرگتر یا فعالتر که حدود 2800 کالری می خورند باید 4 تا 6 وعده در روز مصرف کنند.

هیچ میوه یا سبزی به تنهایی تمام مواد مغذی مورد نیاز شما در طول هفته را ندارد. شما باید انواع مختلفی از همه آنها را داشته باشید تا به آنچه بدن شما نیاز دارد، برسید. اینجاست که مکمل ها می توانند تفاوت را ایجاد کنند.

با مصرف مکمل‌ها می‌توانید فواید خوردن میوه‌ها و سبزیجات مختلف در روز را به بدن خود هدیه دهید. مکمل ها به تنهایی جایگزین غذاهای سالم طبیعی نمی شوند زیرا منبع واقعی مواد مغذی مورد نیاز بدن شما هستند. با این حال، آنها حاوی انواع ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی اکسیدان های طبیعی هستند که در غذاهای تازه ای که می خورید یافت می شوند. با مصرف مکمل‌ها در صبح و سپس خوردن وعده‌های غذایی متعادل در طول روز، می‌توانید مطمئن شوید که بدنتان دقیقاً آنچه را که برای عملکرد نیاز دارد دریافت می‌کند.

فواید سلامتی:

مصرف مقدار توصیه شده میوه و سبزیجات می تواند به کاهش خطرات ناشی از سنگ کلیه، از دست دادن استخوان، دیابت، بیماری قلبی، سکته مغزی و سایر بیماری های قلبی عروقی کمک کند. مکمل های میوه و سبزیجات همچنین حاوی فیبر، آنزیم های گوارشی و پروبیوتیک هستند که به هضم و سلامت روده کمک می کنند. این مکمل چند وجهی فواید سلامتی و انواع تغذیه‌های متعددی را در رژیم غذایی روزانه شما فراهم می‌کند.