رژیم آلمانی – سریع 15 کیلو وزن کم کنید

رژیم آلمانی به شما کمک می کند 15 کیلو سریع و آسان وزن کم کنید. این رژیم غذایی توسط متخصصان تغذیه آلمانی برای زنان دارای اضافه وزن طراحی شده است تا مشکلات سلامتی خود را سریع و ایمن حل کنند. با استفاده از این رژیم آلمانی می توانید در عرض 13 روز 15 کیلو وزن کم کنید.

این رژیم بسیار ساده است ، اما احساس گرسنگی را به طور کامل از بین نمی برد ، اما همچنان احساس گرسنگی را به راحتی احساس خواهید کرد. اگر موافقت می کنید که هر از گاهی برای رسیدن به اهداف خود از گرسنگی رنج ببرید ، این رژیم برای شما مناسب است. از سوی دیگر ، شما بیداری انرژی را در خود احساس می کنید ، از آن برای فعالیت بدنی یا انجام برخی از تمرینات بدنی استفاده می کنید.

در اینجا برنامه رژیم غذایی است:

دوشنبه

صبحانه: 1 فنجان قهوه سیاه یا چای بدون شکر و 1 نان تست کوچک.

ناهار: 2 تخم مرغ آب پز ، 80 گرم اسفناج مخلوط با 1 قاشق چایخوری روغن نباتی و 1 گوجه فرنگی.

شام: 100 گرم سینه مرغ آب پز بدون پوست ، 150 گرم سالاد سبزیجات گوجه فرنگی و پیاز سبز مخلوط با 1 قاشق چایخوری روغن نباتی.

سهشنبه

صبحانه: یک فنجان قهوه سیاه یا چای بدون شکر و 1 نان تست کوچک نان قهوه ای.

ناهار: 200 گرم سالاد گوجه فرنگی و کلم سفید با 1 قاشق چایخوری روغن نباتی ، 1 پرتقال یا 2 نارنگی ، 1 سیب بزرگ یا چند آلو مخلوط شده است.

شام: 2 عدد تخم مرغ آب پز ، 200 گرم مرغ آب پز بدون پوست ، 80 گرم سالاد سبز.

چهار شنبه

صبحانه: 1 فنجان قهوه سیاه یا چای بدون شکر و 1 نان تست کوچک.

ناهار: 1 تخم مرغ آب پز ، 200 گرم هویج آب پز مخلوط با یک قاشق چای خوری روغن نباتی ، 100 گرم پنیر کم چرب.

شام: 250 گرم سالاد سیب ، نارنگی ، موز ، گلابی یا هر میوه دیگر.

پنج شنبه

صبحانه: 1 لیوان آب سیب طبیعی.

ناهار: 250 گرم سرخ شده (بدون روغن سرخ شده) یا ماهی آب پز ، 1 گوجه فرنگی ، 1 سیب.

شام: 150 گرم سالاد سبزیجات از هر سبزی و با 1 قاشق چایخوری روغن نباتی یا آب لیمو مخلوط کنید.

جمعه

صبحانه: 1 لیوان آب هویج طبیعی.

ناهار: 200 گرم مرغ کبابی (بدون روغن) ، 100 گرم سالاد سبزیجات از هر سبزی.

شام: 2 تخم مرغ آب پز ، 100 گرم سالاد هویج از هویج آب پز مخلوط با آب لیمو.

شنبه

صبحانه: یک فنجان چای بدون شکر و 1 نان تست نان قهوه ای.

ناهار: 200 گرم گوشت گاو سرخ شده (بدون روغن) ، 150 گرم سالاد کلم سفید مخلوط با آب لیمو.

شام: 100 گرم هویج مخلوط با 1 قاشق چایخوری روغن نباتی ، 150 گرم پنیر کم چرب.

یکشنبه

صبحانه: یک فنجان چای بدون شکر و 1 نان تست نان قهوه ای.

ناهار: 200 گرم مرغ آب پز بدون پوست.

شام: 300 گرم از همه میوه ها (سیب ، گلابی ، آلو ، پرتقال و غیره).

به مدت 6 روز دیگر برنامه رژیم را از روز دوم تکرار کنید.

لازم است رژیم آلمانی را بدون تغییر ترتیب غذاها یا منو به همان شکلی که است رعایت کنید. توصیه می شود قبل از هر وعده غذایی یک لیوان بزرگ آب بنوشید.

اگر فکر می کنید قادر خواهید بود از این رژیم غذایی پیروی کنید و برای شما بسیار آسان است ، رژیم آلمانی دیگری را امتحان کنید که به شما کمک می کند تا به طرز شگفت انگیزی سریع وزن خود را کاهش دهید ، اما همچنان توصیه می شود 1 رژیم غذایی آلمانی را که در بالا آمده امتحان کنید.

این بسیار ساده است اما یک رژیم یکنواخت است. اینجاست:

هر روز خوردن 4-5 عدد سیب ، 1 عدد پرتقال ، 80 گرم مرغ کم چرب ، 2 نان تست کوچک نان سیاه یا 2 تکه نان قهوه ای ضروری است. مدت زمان این رژیم 2 هفته است.

دیدگاهتان را بنویسید