رژیم ساده 3-2-1 موثر است (پوندهای اضافی را حل می کند)

من که بیش از نیمی از عمر یک رژیم غذایی هستم ، چند مورد را امتحان کرده ام. این به سادگی کار می کند زیرا ساده است. من انواع رژیم های غذایی را امتحان کرده ام و همه آنها در برخی مواقع از بین می روند ، عمدتا به دلیل سقوط عزم و اراده برای ادامه کار خوب اولیه. با این اصل ، این اصل اعمال می شود ، اما حداقل این رژیم ساده است.

سه: وعده های غذایی در روز. صبحانه ، ناهار و چای باید همه رعایت شوند و وعده های غذایی معمولی “یک وعده” یعنی نه “ثانیه” مصرف شود. هدف این است که فقط غذا را برای پر کردن معده بخورید اما آن را بیش از حد پر نکنید. ساعت مچی معمولی مقدار متوسطی دارد و می توانید از مقداری چربی لذت ببرید. اطمینان حاصل کنید که در این سه وعده غذایی حداقل دو وعده غلات و پنج وعده سبزیجات دریافت کنید.

دو: قطعات میوه در روز. من معمولاً از این ساعت ها بین وعده های غذایی حمایت می کنم تا بتوانیم منتظر چیزی باشیم که بتواند به مرز گرسنگی ما برسد. این میان وعده در این رژیم خارج شده است. خوردن میان وعده احتمالاً بدترین و خطرناک ترین ایده برای افرادی است که سعی در کاهش وزن دارند. تصمیم بگیرید که میان وعده را برای همیشه کنار بگذارید. این مهمترین مرحله در کاهش وزن است. غذا سوخت است و نباید برای رفع نیازهای راحتی مصرف شود.

آ: درمان در هفته. بدیهی است که نمی توان انتظار داشت مردم بدون کیک تولد ، بستنی یا مقداری شکلات بمانند. خوردن یک وعده در هفته به ما آسیبی نمی رساند ، اما ترفند این است که آنقدر نظم و انضباط داشته باشید که بتوانید با استفاده از قدرت تأخیر در رضایت ، این لذت واحد را تحمل کرده و از آن لذت ببرید.

کتاب فوق العاده از M. Scott Peck عقل از جاده کمتر سفر می کند از اصل تأخیر در رضایت به عنوان “فرآیند برنامه ریزی درد و لذت زندگی به گونه ای صحبت می کند که لذت با اولین ملاقات و تجربه درد و غلبه بر آن افزایش می یابد. این تنها راه با ارزش زندگی است.”[1]

در مورد این فرایند خیلی علمی عمل نکنید. برنامه ثابت ما برای هفته ها ، ماهها و حتی سالها بسیار مهمتر است. وزن اضافی که اکنون می توانیم حمل کنیم تنها در صورتی بدنمان را ترک می کند که عادت های مناسبی برای حفظ کاهش وزن داشته باشیم.

به غیر از این قوانین یا البته توصیه هایی که ممکن است از پزشک خود دریافت کرده باشید ، انعطاف پذیری بیشتری در رژیم غذایی خود ایجاد نکنید یا ایجاد نکنید. خود نظم و انضباط کلید است. آن را یک شبه و سپس یکبار دیگر اضافه کنید. قبل از اینکه بدانید عادت های جدیدی در شما ایجاد شده است و کاهش وزن نتیجه اجتناب ناپذیر خواهد بود.

حق چاپ © 2008 ، SJ Wickham. تمام حقوق در سراسر جهان محفوظ است.

[1] M. Scott Peck ، عقل از جاده کمتر سفر می کند (کانزاس سیتی ، کتابهای آریل – انتشارات اندروز مک کیل ، 2001) ، ص 28

دیدگاهتان را بنویسید