رژیم غذایی خام که می توانید با آن زندگی کنید – برنامه 60-40

برای بسیاری از ما ، تصور اینکه ما می توانیم مانند خرگوش (کاهو ، هویج ، سبزیجات خام) از خوردن احساس رضایت کنیم و از همه مهمتر ، بسیاری از ما معتقدیم که هرگز نمی توانیم از رژیم غذایی متشکل از این غذاها پیروی کنیم. مزایای بیشماری برای سلامتی و کاهش وزن برای رژیم های غذایی خام وجود دارد – مزایایی که ما در حالی که اجازه می دهیم یک شام کامل و سایر خوشمزه ها را تجربه کنیم.

در اینجا یک خبر خوب در مورد شروع یک رژیم غذایی خام وجود دارد: شما نیازی ندارید که آن را تبدیل به یک سبک زندگی کنید و مطمئناً نیازی نیست که در هنگام گرسنگی فقط به خوردن غذاهای خام محدود شوید. آنچه من پیشنهاد می کنم رژیم غذایی خام 60/40 نامیده می شود ، به این معنی که 60٪ از غذایی که می خورید خام و 40٪ غذای پخته و معمولی است. ساده … و بی باکΕ

من شخصاً با چندین زن ملاقات کرده ام که در رژیم غذایی خام 60/40 موفقیت های بزرگی کسب کرده اند زیرا اگرچه آنها از غذای یکسان (اگر نه بیشتر) از قبل استفاده می کنند ، اما 60 درصد از این کالری از غذاهای سالم تامین می شود. این بدان معناست که میزان مصرف چربی و کالری آنها در بیشتر روز به شدت کاهش می یابد و آنها می توانند این 40٪ از رژیم غذایی خود را برای یک غذای سالم اما پخته و پخته و شاید – اگر احساس جسارت می کنند – کمی شیرین و یک لیوان قرمز ذخیره کنند. شراب. پست

آنچه برنامه 60/40 برای خوردن غذاهای خام را بسیار لذت بخش می کند این است که شما هرگز مجبور به گرسنگی نیستید و علاوه بر این ، کالری دریافتی شما سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری برای بسته بندی بیش از یک آبنبات کم کربوهیدرات است. میله هایی که در طول روز برای رضایت از غذا به شدت از آنها استفاده می کردید. قندهای ساده طبیعی موجود در یک سیب یا موز به اندازه کافی به شما کمک می کند تا روز خود را درست شروع کنید و کالری و چربی موجود در اکثر غذاهای خام بسیار محافظه کارتر از انواع پیچیده و فرآوری شده است. قندهای موجود در بسیاری از خوراکی ها -حتی در میله های رژیم غذایی با نام تجاری.

اکثر زنانی که رژیم خام نسبی را امتحان کرده اند ، متوجه می شوند که بهترین سیستم برای آنها این است که همه غذاها را برای صبحانه و ناهار تهیه کنند و سپس ، تا شام ، وقتی میل به غذای سیرکننده تری دارند ، می توانند به میل خود میل کنند. شام کامل بدون در نظر گرفتن کالری یا چربی دریافتی.

آیا نگران چربی و کالری نیستید؟ چه طور ممکنه؟

زیرا اگر از قبل رژیم کم چربی و کم کالری دارید ، کالری و چربی های موجود در صبحانه ، ناهار و میان وعده ها احتمالاً فقط 40 درصد یا کمتر از کالری روزانه شما را تشکیل می دهند. این به شما فضا برای تنفس در وعده شام ​​می دهد (البته ، البته) و یک استراحت رضایت بخش و بسیار ضروری در غذاهایی است که در طول روز می خورید.

آن را امتحان کنید و خواهید دید که با رژیم غذایی متشکل از غذاهای تازه و سالم ، احساس بهتری دارید و هرگز گرسنه نیستید و می توانید از تجمل شام فوق العاده ، بیابان و شاید یک لیوان (یا دو دهه شبی) شراب لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید