رژیم لاغری 15 روزه کانادایی + برنامه رژیم غذایی و نکات بهداشتی


رژیم غذایی شدید باعث کاهش سریع وزن می شود در حالی که احساس گرسنگی زیادی نمی کنید. در همه رژیم ها ، رعایت رژیم غذایی با دقت و بدون کوچکترین تغییری بسیار مهم است. مصرف مایعات به ویژه آب در طول رژیم کاهش وزن بسیار مهم است و ورزش روزانه مانند 30 دقیقه پیاده روی با شدت متوسط ​​، علاوه بر حفظ سلامتی ، به تناسب اندام نیز کمک می کند.

رژیم لاغری 15 روزه کانادایی

رژیم لاغری کانادایی

آگاهی از برنامه رژیم غذایی و نکاتی در مورد آن ، می تواند تأثیر زیادی در رژیم کاهش وزن داشته باشد ، همچنین باید سلامت و نیازهای بدن برآورده شود. در ادامه مطلب رژیم لاغری کانادایی ما 15 روز را بیان می کنیم که می تواند وزن را 8 تا 10 کیلوگرم و اندازه آن را 10 تا 15 سانتی متر کاهش دهد.

اولین روز

برای صبحانه یک فنجان قهوه با یک حبه قند بنوشید. در این رژیم مراقب باشید خوردن صبحانه ضروری است.

برای ناهار ، توصیه می شود مقداری اسفناج پخته با گوجه فرنگی و دو تخم مرغ آب پز بخورید.

برای شام ابتدا کمی کاهو با آب لیمو ترش استفاده کنید و سپس 300 گرم گوشت پخته یا کبابی بخورید. تأکید می کنیم که نباید بلافاصله بعد از شام به رختخواب بروید ، زیرا می تواند مشکلات گوارشی ایجاد کند و همچنین باعث چاقی در اطراف شکم شود.

روز دوم

همین کار را برای صبحانه در روز اول انجام دهید.

در وعده غذایی توصیه شده ، ابتدا 1 لیوان ماست کم چرب بنوشید و سپس از 10 برگ سوسیس مرغ استفاده کنید.

از کاهو ، لیمو ترش و کدو بورانی برای شام مشابه روز اول استفاده کنید.

چند گل رز

در روز سوم صبحانه خود را با 1 لیوان آب ولرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بنوشید.

هنگام ناهار ، ابتدا مقداری کاهو بخورید و سپس نیمی از سینه مرغ پخته یا بو داده را بخورید. توصیه می شود به آرامی غذا بخورید و غذای خوب بجوید ، این امر باعث کاهش اشتها می شود.

سالاد کرفس ، کلم و گوجه فرنگی را با آب لیمو ترش برای شام سرو کنید.

روز چهارم

در صبحانه ، همان کار را در روز اول انجام دهید ، به جز اضافه کردن یک تکه نان تست.

در وعده ناهار باید ابتدا از ماست کم چرب و بعد از کمی وعده ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحاً آب سیب یا آب هویج استفاده کنید.

در وعده شام ​​ابتدا بورانی اسفناج بخورید. توصیه می شود در ابتدای شب شام بخورید و بعد از یک ساعت برای خوردن شام ، مقداری هویج رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

رژیم غذایی

روز پنجم

مانند روز چهارم صبحانه را آماده کرده و میل کنید.

برای ناهار از ماهی پخته با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید. توصیه می شود در این رژیم از غذاهای سرخ کرده خودداری کنید تا علاوه بر حفظ سلامت غذا ، کاهش وزن نیز به راحتی رخ دهد.

برای شام ، ابتدا سالاد کاهو را با آب لیمو و روغن زیتون میل کنید. سپس فقط بورانی کدو بخورید.

روز ششم

صبحانه این روز را مشابه روز سوم رژیم کاهش وزن آماده کرده و از آن لذت ببرید.

ناهار مشابه روز دوم را انتخاب کرده و استفاده کنید.

همانند شب قبل (روز پنجم) آماده و بخورید.

روز هفتم

روز هفتم رژیم لاغری کانادایی برای صبحانه ، یک فنجان قهوه با یک حبه قند و یک تکه نان تست بنوشید.

در وعده ناهار به ترتیب از کاهو ، برگ سوسیس و نان اسفناج استفاده کنید.

برای شام فقط از سالاد کلم با گوجه فرنگی و آب لیمو تازه استفاده کنید. یک ساعت بعد از غذا خوردن توصیه می شود میوه بخورید.

روز هشتم

صبحانه در این روز شبیه روز اول رژیم کاهش وزن است.

ناهار مشابه روز سوم بخورید و آب لیمو تازه به آن اضافه کنید.

برای شام از چراغ قوه استفاده کنید. همچنین سالاد کاهو را با آب لیمو سرو کنید. بعد از ساعت ها اشتیاق به این غذاها ، می توانید از میوه های زیادی استفاده کنید.

روز نهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر کم چرب استفاده کنید.

برای ناهار ، ابتدا سالاد کاهو را با آب لیمو ترش تازه به آرامی بنوشید و سپس از نصف سینه مرغ ، ترجیحاً بو داده استفاده کنید.

برای شام ، یک سالاد کاهو با خیار ، گوجه فرنگی ، آب لیمو ترش تازه تهیه کنید و لذت ببرید. سپس از یک تکه میوه به عنوان دسر استفاده کنید.

روز دهم

هنگام صبحانه ، همان کار را در روز اول انجام دهید ، به جز اضافه کردن یک تکه نان تست.

در وعده ناهار باید ابتدا از ماست کم چرب و بعد از کمی وعده ماست ، یک لیوان آب ، ترجیحاً آب سیب یا آب هویج استفاده کنید.

هنگام شام ، ابتدا 2 تخم مرغ آب پز بخورید. یک ساعت بعد از شام ، مقداری هویج پخته رنده شده با 200 گرم پنیر رژیمی بخورید.

روز یازدهم

هنگام صرف صبحانه نیز همانند روز قبل عمل کنید.

برای ناهار از ماهی پخته با یک قاشق چایخوری کره و کمی آب لیمو استفاده کنید.

برای شام باید از سالاد کاهو و کرفس استفاده کنید و در آخر کدو بورانی را سرو کنید.

روز دوازدهم

دوازدهمین روز رژیم کاهش وزن کانادایی را با 1 لیوان آب ولرم شروع کنید و سپس یک فنجان چای با 2 عدد خرما بخورید.

برای ناهار عدس و 1 هویج پخته شده بخورید.

برای شام ، شب قبل آماده کنید و بخورید.

رژیم لاغری کانادایی

این رژیم کاهش وزن دارای 12 روز تغذیه اولیه است و 3 روز به عنوان رژیم نگهدارنده توصیه می شود. توصیه می شود ابتدا رژیم را به مدت 15 روز دنبال کنید و سپس از غذا به طور معمول استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که باید از پرخوری خودداری کرد و همه گروه های غذایی باید در حد اعتدال مصرف شوند. اگر بعد از ماه ها رژیم گرفتن تنها 2 کیلو وزن اضافه کرده اید ، فقط باید 3 روز رژیم غذایی مجدد را انجام دهید.

رژیم نگهداری از رژیم لاغری کانادایی

روز سیزدهم

برای صبحانه فقط یک لیوان شیر استفاده کنید.

برای ناهار ابتدا سالاد کاهو را با گوجه فرنگی و آب لیمو ترش تازه سرو کنید و سپس کمی بورانی اسفناج استفاده کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب گوشت برای شام سرو کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

روز چهاردهم

صبحانه فقط یک فنجان چای با یک تکه نان تست و عسل بنوشید.

5 برش سوسیس مرغ ، 1 ترشی ، 2 تکه نان تست و گوجه فرنگی را برای ناهار آماده کنید.

برای شام ، ابتدا یک سالاد کاهو با خیار و گوجه فرنگی بخورید ، سپس نصف سینه مرغ بخورید و چند ساعت بعد از یک تکه میوه استفاده کنید.

پانزده روز

صبحانه یک وعده غذایی بسیار مهم است – می تواند روز شما را خوشایند یا مختل کند.

ناهار ابتدا سالاد گوجه فرنگی و خیار بخورید. سپس از لنز استفاده کنید.

2 نان تست را با آب مرغ یا آب شام سرو کنید. بعد از 2 ساعت شام ، 2 قطعه میوه بخورید.

منبع: دیر

برچسب ها:
رژیم غذایی

دیدگاهتان را بنویسید