رژیم مرطوب: چگونه الکل می تواند رژیم غذایی را خراب کند

ما در گذشته درباره اهمیت کشف چربی ها و کالری پنهان در غذاهایی که می خوریم بحث کرده ایم. من نشان داده ام که چگونه یک سالاد ، یک ساندویچ یا هر نوع غذای معمولی دیگر می تواند به سرعت چربی و کالری خود را در هنگام افزودن ترکیبات اشتباه دو برابر کند. با این حال ، مواردی وجود دارد که بدون آنها برخی از ما نمی توانیم زندگی کنیم. با این کار من در مورد لیوان روزانه شراب ، آبجو بعد از کار یا نوشیدنی ترکیبی شیک همراه با شام صحبت می کنم. به نظر می رسد جذابیت یک کوکتل خنک (یا دو) در هر راهی از زندگی ما در انتظار ماست. برای چای فروشان مشکلی وجود ندارد. اما بقیه ما ، این نوشیدنی می تواند به سرعت به یک افزودنی تبدیل شود که رژیم را از بین می برد.

مشکل مشروبات الکلی سه چیز است:

اول ، الکل بسته بندی شده و تقریباً کالری هر نوع آب میوه ، نوشابه یا مخلوط کن را دو برابر می کند.

میانگین یک اونس یک نوشیدنی سفت حاوی حدود 70-75 کالری با برخی نوشیدنی های تیره تر مانند بوربون و براندی کمی بیشتر است. دوز مایع را به چند اونس تونیک یا کولا اضافه کنید و تعداد کالری ها صدها است. و آن تابلوهای تبلیغاتی عجیب و غریب یا گل های مروارید می توانند حتی بالاتر قرار بگیرند. به هر میزان ، یک نوشیدنی هیچ رژیم غذایی را خراب نمی کند ، با این حال یک نوشیدنی به ندرت یک اتفاق معمول است.

دوم ، یک نوشیدنی معمولاً منجر به دو نوشیدنی می شود.

طعم یک نوشیدنی خنک و رضایت بخش است. دومی حتی بهتر است و همینطور پیش می رود. به ندرت در هر محیط اجتماعی که الکل مصرف می شود ، e به یک کوکتل منفصل می شود. الکل میزان مهارهای ما را کاهش می دهد ، که گاهی منجر به الکل بیشتر و در نتیجه کالری بیشتر می شود. و سپس یک نوشیدنی دیگر تقریباً همیشه در بدترین حالت به پایان می رسد …

سوم ، الکل تقریباً همیشه منجر به پرخوری و پرخوری می شود

الکل و اثرات آن معمولاً زمینه را برای پرخوری فراهم می کند. تنها با دو نوشیدنی ، بدن شما به دنبال یک نوع کرایه سنگین تر و رضایت بخش تر است و شما حدس زده اید ، حتی کالری بیشتری. چرخه کالری تقریباً هرکسی تحت تأثیر چند نوشیدنی می تواند یک فاجعه پنهان غذایی باشد. پرخوری مطمئناً در پی خواهد آمد.

ذهنیت چرب نوشیدن می تواند ما را به جهات غلط زیادی بکشاند. تصورات غلط رایج در مورد الکل منجر به استفاده بیش از حد و مصرف ناشناخته صدها (اگر نه هزاران) کالری در یک شب می شود. اشتباه شماره 1 افرادی که مشروب می خورند و سعی می کنند وزن خود را کاهش دهند این است که مشروبات الکلی را به عنوان یک مایع تلقی می کنند و بنابراین به رژیم غذایی آنها آسیبی نمی رسانند. من نمی توانم به اندازه کافی بر این واقعیت تأکید کنم … که الکل منجر به چربی می شود. “روده آبجو” برای زنان یک افسانه نیست ، واقعاً وجود دارد. هرکسی که رژیم کاملی را دنبال می کند ، اما اغلب مشروب می خورد ، مطمئناً وزن خود را افزایش می دهد.

بهترین درمان برای کسانی که از الکل استفاده می کنند این است که خود را در مورد میزان کالری مصرفی خود آگاه کنند: اکثر شراب ها در هر لیوان حدود 90-100 کالری دارند. بیشتر آبجوهای تمام بدن حاوی 140 تا 200 کالری در هر لیوان 12 اونسی هستند ، با این که آبجوهای سبک 100-110 کالری در لیوان منطقی تر هستند. باز هم ، اکثر نوشیدنی های شفاف حاوی حدود 70 کالری در هر اونس هستند ، بنابراین آنها را برای بهترین انتخاب نوشیدنی های الکلی با جوش شیرین یا جوش شیرین ترکیب کنید. بهترین جایگزین ها شراب یا آبجو سبک است. از نوشیدنی های مخلوط مضر و آبجو کامل پرهیز کنید.

نکته مهم دیگری که در نوشیدن الکل باید به آن توجه کنید این است که به دفعات انجام آن توجه کنید. یک لیوان شراب روزانه یا چند آبجو اینجا و آنجا اضافه می شود. برای پیگیری میزان مصرف الکل ، برنامه ای تنظیم کنید. در صورت تمایل یک یا دو شب در هفته به خود نوشیدن دهید تا بیش از حد در این لذت های تغذیه ای غرق نشوید.

سرانجام ، و گاهی اوقات از همه مهمتر ، آماده باشید که بعد از نوشیدن چند کوکتل می خواهید بخورید. اما مقدمات را از قبل آماده کنید. بعد از یک شب کوکتل ، یک میان وعده سالم و سبک آماده خوردن داشته باشید. به این ترتیب از وسوسه انگیزترین گزینه ها پس از مصرف الکل اجتناب خواهید کرد. به طور کلی ، یک شب نوشیدن مقدار زیادی کالری غیر ضروری را در بدن شما بار می کند. تمام تلاش خود را بکنید تا از کوکتل های سنگین تر در بار و کرایه های سنگین بعد از آن اجتناب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید