رژیم های لاغری سریع – 3 افسانه که از کاهش موفقیت آمیز وزن جلوگیری می کند

رژیم های لاغری سریع معمولاً نوید کاهش وزن سریع در کوتاه مدت ، معمولاً یک تا دو هفته را می دهند. مشکل این است که بسیاری از آنها بر اساس 3 افسانه است که در واقع شما را از رسیدن به موفقیت طولانی مدت با کاهش وزن یا جلوگیری از چربی جلوگیری می کند.

در اینجا سه ​​ایده رژیم غذایی بدنام وجود دارد که به مرور زمان شکست خورده اند …

“مصرف کالری کمتر به چربی سوزی و کاهش وزن کمک می کند …”

حقیقت این است که رژیم های کم کالری می توانند به متابولیسم شما آسیب برسانند و باعث کاهش وزن یا چربی سوزی طولانی مدت نشوند. دلیل این امر این است که میزان کالری دریافتی شما مهمتر از میزان کالری است که در واقع مصرف می کنید.

این نوع رژیم ها ممکن است در کوتاه مدت حداقل نتایج را نشان دهند ، اما 99 of از رژیم گیرندگان نمی توانند چنین کالری محدودی را برای مدت طولانی حفظ کنند.

“رژیم کم چربی دارد …”

اشتیاق به رژیم کم چرب در واقع بیش از هر زمان دیگری باعث اضافه وزن و ناسالم افراد شده است. واقعیت این است که بدن شما برای چربی سوزی به چربی نیاز دارد. همه چیز در مورد خوردن چربی های غیر اشباع مناسب به جای چربی های اشباع است. این چربی های خوب به ثابت نگه داشتن قند خون و کنترل اشتها و همچنین کاهش کلسترول کمک می کند.

رژیم های کم کربوهیدرات راهی سالم برای کاهش وزن است … “

این رژیم های کربوهیدرات کم کربوهیدرات بدترین راه حل های تغذیه ای برای بدن شما هستند.

آنها با عوارض جانبی مانند سردرد ، دردهای عضلانی و حتی یبوست شدید احساس بدبختی می کنند. کربوهیدراتها به دلیل تأمین انرژی و فیبر ضروری هستند ، اما شما باید کربوهیدراتهای مناسب را انتخاب کنید … همه با هم برابر نیستند.

رژیم های لاغری سریع بر اساس این سه ایده باید به هر قیمتی اجتناب شود!

اگر می خواهید در سوزاندن چربی موفق شوید ، باید بدانید رژیم چربی سوزی چگونه کار می کند. از نظر تغذیه ای سالم است ، شما می توانید در هفته 5 کیلوگرم وزن کم کنید ، اشتها ، گرسنگی یا خستگی نخواهید داشت و بسیار شگفت انگیز است که بدن شما در صورت تغذیه مناسب چه مقدار چربی می تواند بسوزاند … برای کسب اطلاعات بیشتر برای تماشای فیلم رایگان در زیر

دیدگاهتان را بنویسید