رژیم کتو؟ در اینجا 10 ماده غذایی که باید در آشپزخانه خود داشته باشید آورده شده است

رژیم کتوژنیک یک برنامه کاهش وزن بسیار موفق است. این ماده به جای گلوکز از چربی زیاد و کربوهیدرات کم برای چربی سوزی استفاده می کند. بسیاری از مردم با رژیم اتکینز آشنا هستند ، اما طراحی کتو کربوهیدرات ها را بیشتر محدود می کند.

احاطه شدن به رستوران های فست فود و غذاهای فرآوری شده ، اجتناب از غذاهای غنی از کربوهیدرات می تواند چالشی باشد ، اما برنامه ریزی مناسب می تواند کمک کننده باشد.

حداقل یک هفته قبل منوها و میان وعده ها را برنامه ریزی کنید تا فقط درگیر گزینه های غذایی با کربوهیدرات بالا نشوید. در مورد این دستور العمل ها به صورت آنلاین تحقیق کنید؟ به اندازه کافی موارد خوب برای انتخاب وجود دارد خود را در این سبک زندگی غوطه ور کنید ، دستور العمل های مورد علاقه خود را بیابید و به آنها پایبند باشید.

برخی عناصر هستند که اجزای اصلی رژیم کتو هستند. مطمئن شوید این موارد را در دست دارید:

  1. تخم مرغ – مورد استفاده در املت ، کیشی (بله ، خامه سنگین در کتو مجاز است!) ، آب پز به عنوان میان وعده ، پوسته پیتزا کم کربوهیدرات و موارد دیگر. اگر به تخم مرغ علاقه دارید ، شانس زیادی برای موفقیت در این رژیم دارید
  2. بیکن – آیا من به دلیل نیاز دارم؟ صبحانه ، تزئین سالاد ، همبرگر ، BLT (البته بدون نان. BLT را در یک کاسه امتحان کنید ، در سس مایونز بریزید)
  3. پنیر خامه ای – ده ها دستور غذا ، پوسته پیتزا ، عمدتا ظروف ، دسر
  4. پنیر رنده شده – گوشت تاکو را در یک کاسه بپاشید ، با چیپس تورتیلا در مایکروویو ، سالاد بالا ، پیتزای کم کربوهیدرات و آنچیلادا بپاشید
  5. مقدار زیادی رومی و اسفناج – سبزیجات سبز را پر کنید. وقتی درد گرسنگی شروع شد ، مقدار زیادی برای یک سالاد سریع در دست دارید
  6. شیرین کننده مایع EZ-Sweetz – از چند قطره به جای شکر استفاده کنید. این شیرین کننده مصنوعی طبیعی ترین و ساده ترین استفاده ای است که من پیدا کرده ام
  7. گل کلم -کیسه های تازه یا یخ زده می توانید این سبزی کم کربوهیدرات را که در روغن زیتون ریخته و پخته شده ، خرد کرده یا خرد کرده و به جای برنج در ظروف اصلی ، در پوسته پیتزای کم چرب و چدار استفاده کنید. ، هنوز
  8. پیشنهادات مرغ منجمد – یک کیف بزرگ در دست دارید. سریع یخ زدایی کنید و کباب کنید ، تفت دهید ، با سبزیجات مخلوط کنید و سس سیر را به فر کم کربوهیدرات اضافه کنید ، در پیکاتا مرغ ، آلفردو مرغ ، تاکو ، آنچیلادا ، کره مرغ هندی و موارد دیگر استفاده کنید.
  9. گوشت چرخ كرده – یک همبرگر بزرگ درست کنید و انواع پنیر ، قارچ تفت داده شده ، پیاز کبابی را اضافه کنید … یک بشقاب کاهو ، آووکادو ، پنیر ، خامه ترش را برای سالاد تاکو بدون تورتیلا اضافه کنید
  10. بادام ها (ساده یا طعم دار) – این یک میان وعده خوشمزه و سالم است. با این حال ، مطمئن شوید که آنها را هنگام خوردن اندازه گیری می کنید ، زیرا کربوهیدرات ها به آن اضافه می کنند. طعم ها شامل هانابرو ، نارگیل ، نمک و سرکه و موارد دیگر است.

برنامه کتو یک راه انعطاف پذیر و جالب برای کاهش وزن است ، با بسیاری از گزینه های غذایی خوشمزه. این 10 مورد را در یخچال ، فریزر و پارچه خود نگهداری کنید و آماده خواهید بود که بلافاصله برخی غذاها و تنقلات خوشمزه کتو را با هم مخلوط کنید.

دیدگاهتان را بنویسید