سلامت مردان – خودآزمایی ضریب سختی آلت تناسلی

بدن بهتر، رابطه جنسی بهتر و سلامت کلی بهتر می خواهید؟ تست “سختی آلت تناسلی” خود را انجام دهید! آلت تناسلی شما فشارسنج شما برای سلامتی شماست. وقتی نعوظ شما فولاد سخت است، یک سنگ سخت – زندگی شما خوب است. هر چه نعوظ شما سخت تر باشد، سالم تر هستید.

محققان حقایق مهمی را ایجاد کرده‌اند و بین فعالیت‌های جنسی و سلامتی شما ارتباط برقرار کرده‌اند. اگر رگ های خونی شما الاستیک و سالم باشند، قلب و مغز شما به خوبی کار می کنند و در آزادسازی اکسید نیتریک مشکلی ندارند، بنابراین آلت تناسلی شما مانند سنگ سخت می شود. هنگامی که متوجه شدید که نعوظ و سلامت شما به هم مرتبط هستند، باید شروع به مراقبت از خود کنید.

نعوظ آلت تناسلی شما یک علامت هشدار اولیه مانند پرندگان قناری در معدن زغال سنگ است که خطر غیبی را هشدار می دهد. زمانی که آترواسکلروز ایجاد می‌شود، مدت‌ها قبل از اینکه در شریان‌های کرونر قلب و سایر رگ‌های خونی بدن شما ظاهر شود، در رگ‌های کوچک موجود در آلت تناسلی‌تان مسدود می‌شود. این یک هشدار جدی و نشانگر مشکل قلبی عروقی است که ممکن است در حال توسعه باشد.

برای تعیین پتانسیل قلب و جلوگیری از مشکل نعوظ، استیون لام، دکتر جرالد سکوور کوزنز، این تست سفت فاکتور سختی آلت تناسلی را در 3 مرحله توصیه می کند.

مرحله 1 # تست تغذیه – آنچه می خورید بر عملکرد شما در رختخواب تأثیر می گذارد.

کارهایی که باید در این تست تغذیه جنسی انجام دهید عبارتند از:

1. اندازه سهم را کاهش دهید. هر وعده غذایی 10 درصد کمتر یا حدود 500 کالری در روز (3 روز متوالی) بخورید.

2. غذاهای چرب و چربی های اشباع شده مانند زرده تخم مرغ، کره، خامه، گوشت قرمز چرب و روغن نارگیل را کاهش دهید.

3. هر روز 9 وعده میوه و سبزیجات بخورید تا سطح کلسترول خود را کاهش دهید.

4. چای سیاه یا سبز بنوشید

5. غذای تند بخورید

مرحله 2 # مکمل های جنسی

این مکمل ها را مصرف کنید:

1. فیکنوژنول برای افزایش جریان خون به قلب و آلت تناسلی

2. ال آرژنین برای افزایش تولید اکسید نیتریک که به معنای جریان خون بهتر به بدن شما و به ویژه آلت تناسلی شما است.

3. برای حمایت و محافظت از عروق، 3 گرم روغن ماهی مصرف کنید.

4. OPCs (پروانتوسیانیدین های الیگومر) برای افزایش فعالیت ویتامین C و E برای بهبود جریان خون

5. علف هرز بز شاخدار

مرحله 3 # تناسب اندام جنسی

بهترین راه برای افزایش سختی نعوظ، افزایش اشتهای جنسی، افزایش عزت نفس و افزایش فعالیت جنسی، فعالیت بدنی منظم است. در زیر تمریناتی آورده شده است که می توانید برای افزایش آمادگی جسمانی خود به خصوص عضلات درگیر در فعالیت های عشق ورزی خود انجام دهید.

1. 5000 قدم بیشتر به سم زدن روزانه خود اضافه کنید

2. حرکات کششی، فرهای شکمی و اسکات را اضافه کنید که شانه، سینه، باسن و پاهای شما را که در عشق ورزی مورد نیاز هستند، تقویت می کند.

3. حرکت کبرا یوگا را انجام دهید تا کمر، شکم، لگن و گردن خود را آرام کنید

4. حرکات کششی را هر روز انجام دهید

5. لانگ انجام دهید

وقتی این برنامه را کامل کنید، مطمئناً احساس متفاوتی خواهید داشت. شما به تغییرات قابل اندازه گیری در انعطاف پذیری، استحکام و سختی دست خواهید یافت. سختی یک سبک زندگی است، نه تغییرات سریع ۹۶ ساعته. ایده این است که همیشه از نظر احساسی و جسمی نسبت به خود احساس خوبی داشته باشید. این یک تصمیم سبک زندگی است.

اقتباس شده از The Hardness Factor: How to Achieve Your Health and Sexual Fitness در هر سنی، توسط Steven Lamm، MD، به همراه Gerald Secor Couzens، (c) 2005 HarperCollins.