سیب و ورزش باعث کاهش چربی بدن بعد از جراحی کاهش وزن می شود

همه ما شنیده ایم که دونده های ماراتن شب قبل از مسابقه 26 مایل در چیزی که معمولاً “بارگیری کربو” نامیده می شود ، ماکارونی سنگین می خورند. این یک تلاش برای تامین کربوهیدراتهای کارآمد در بدن است که صبح روز یک منبع آماده برای سوخت خواهد بود. اما برای افراد معمولی که برای کاهش وزن یا کنترل وزن فعالیت بدنی متوسطی انجام می دهند ، چنین میزان کربوهیدرات برای تلاش های ما مضر است. در واقع ، موارد بسیار کمی وجود دارد که فرد برای انجام فعالیت بدنی به انرژی نیاز داشته باشد ، که یک وعده کربوهیدرات را توجیه می کند.

بیماران مبتلا به جراحی کاهش وزن (WLS) که از دستورالعمل های مربوط به چاقی خود پیروی می کنند می دانند که برای کاهش وزن و حفظ این کاهش وزن باید روزانه ورزش کنند. با کاهش وزن ، استقامت و شدت فعالیت بدنی به طور طبیعی افزایش می یابد. علاقه مندان به فعالیت بدنی سنتی اغلب بیماران WLS را تشویق می کنند که قبل از ورزش از میان وعده های پرانرژی و کربوهیدرات بالا استفاده کنند. اینها می توانند فواید کالری ورزش را برای بیمار نادیده بگیرند و در صورت توقف کاهش وزن یا افزایش وزن منجر به دلسردی شوند.

برای بسیاری از بیماران WLS راه حل بهتر این است که حدود 30 دقیقه قبل از ورزش یک سیب مغذی بخورند. سیب از نظر قند خون پایین است * به این معنی که خوردن یک عدد به جای یک نوار انرژی گلیسمی بالا میزان انسولین مورد نیاز برای هضم آن را کاهش می دهد. این امر باعث می شود چربی سوزی برای بدن راحت تر شود و هنگامی که میان وعده کم قند خون به دنبال ورزش باشد ، بدن تا چند ساعت آینده به سوزاندن چربی بدن ادامه می دهد. هدف ما در کاهش وزن این است که چربی بدن را از دست بدهیم و نه عضله ، بنابراین ترکیب یک میان وعده قند خون پایین با ورزش برای رسیدن به این هدف مفید است.

سیب در تمام طول سال در دسترس است و مقرون به صرفه است. آنها دارای محتوای بسیار بالایی از آنتی اکسیدان ها هستند که می تواند آسیب ناشی از رادیکال های آزاد را که محصول ناخوشایند ورزش روزانه است جبران کند. همچنین سرشار از ویتامین C و پتاسیم است. یک سیب متوسط ​​حدود 81 کالری و تقریبا 4 گرم فیبر دارد. برخی از فیبرهای موجود در سیب پکتین است که می تواند به کاهش کلسترول خون کمک کند. قبل از ورزش ، یک پای سیب را بریده و برش ها را با کره بادام زمینی یا کره بادام (2 قاشق چای خوری) آغشته کنید. این یک تعادل کامل پروتئین و چربی به میان وعده سالم قبل از تمرین با قند خون پایین اضافه می کند.

در بازار به دنبال سیب های سفت و بدون جوهر باشید. اکثر سوپر مارکت های ما در حال حاضر سیب های کمتری را همراه با انواع معروف Golden Delicious و Red Delicious ارائه می دهند. سیب های Empire ، Fuji ، Jonagold یا Crispin را امتحان کنید. اما موارد مورد علاقه قدیمی ، از جمله تارت و آب نبات گرانیت اسمیت را فراموش نکنید.

* غذاهای دارای قند پایین نسبت به غذاهای دارای شاخص گلیسمی بالا تأثیر کمتری بر قند خون شما دارند. غذاهای دارای GI بالا باعث افزایش سطح گلوکز می شوند ، در حالی که غذاهای با GI پایین باعث افزایش خفیف می شوند. غذاهای مختلف حاوی کربوهیدرات می توانند کاملاً متفاوت در بدن رفتار کنند. برخی از آنها در حین هضم به سرعت تجزیه می شوند و به سرعت گلوکز را در جریان خون آزاد می کنند. برخی دیگر به تدریج تجزیه می شوند و به آرامی گلوکز را وارد جریان خون می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید