سینه های خود را با این ویتامین ها و مواد معدنی رشد دهید

آنچه می خورید می تواند بر اندازه بدن شما تأثیر بگذارد. این امر به ویژه در مورد رشد طبیعی سینه ها صادق است. اشتباه نکنید شما نمی توانید خودتان را با چیزی پر کنید. بهترین غذاها آنهایی هستند که دارای تعادل مناسبی از ویتامین ها و مواد معدنی هستند. در زیر هفت ماده معدنی و ویتامین برتر و فواید آنها را برای کمک به بزرگتر کردن سینه های خود مشاهده خواهید کرد.

1. داشتن مقدار مناسب ویتامین A باعث می شود سیستم ایمنی بدن شما سالم بماند. ویتامین A همچنین مسئول حفظ سلامت سلول‌های بدن است. یکی دیگر از فواید ویتامین A این است که با صاف و نرم نگه داشتن پوست از پیری جلوگیری می کند. این برای زمانی که می خواهید سینه بزرگتری داشته باشید مفید است زیرا می تواند از افتادگی سینه ها و ایجاد چین و چروک جلوگیری کند. این ویتامین خاص معمولا در غذاهای لبنی مانند شیر تازه و تخم مرغ یافت می شود. وگان ها نباید نگران باشند، اگرچه ویتامین A در میوه ها و سبزیجاتی مانند خربزه طالبی، سیب زمینی شیرین و هویج نیز به وفور یافت می شود.

2. ویتامین B6 به ویژه موثر است زیرا مسئول کارآمد نگه داشتن سیستم گردش خون شما است. گلبول های قرمز سالم نیز از وجود B6 سود می برند. اطمینان از اینکه گردش خون شما خوب کار می کند، اثربخشی تکنیک ماساژ سینه را برای داشتن سینه های بزرگتر افزایش می دهد. ماساژ باعث جمع شدن سلول های خونی در سینه ها می شود که به نوبه خود آنها را بزرگتر می کند. اگر نیاز به افزایش مصرف B6 دارید، باید موز، سیب زمینی، دانه ها و آجیل بخورید.

3. اگر می خواهید رشد سالم بافت های عضلانی خود را ارتقا دهید، ویتامین C در رژیم غذایی شما ضروری است. هنگامی که از تکنیک های مختلف ورزشی برای رشد سینه خود استفاده می کنید، ویتامین C به ماهیچه های پشت سینه اجازه می دهد تا به درستی رشد کنند. تقویت سینه‌ها سینه‌ها را بلندتر می‌کند، این باعث می‌شود آنها سفت‌تر و گردتر شوند. مرکبات منبع خوبی از ویتامین C هستند، اما اگر ترجیح می دهید می توانید اسفناج و کلم بروکلی بخورید که هر دو غنی از ویتامین C هستند.

4. ویتامین دیگری که به حفظ سلامت سلول های خونی شما کمک می کند، ویتامین E است. اگر می خواهید سینه های بزرگتری داشته باشید، سلول های خونی سالم ضروری هستند. ویتامین E همچنین به کاهش سطح کلسترول در بدن شما نیز کمک می کند. آجیل و سبزیجات سرشار از ویتامین E هستند. مانند آووکادو.

5. روی در سیستم برای تقویت سیستم ایمنی بدن مورد نیاز است. رشد بافت های جدید را تقویت می کند. هر کسی که در مورد بزرگ کردن سینه های خود جدی است باید این را درک کند. صدف و گوشت بره دو ماده غذایی با منبع غنی روی هستند. شکلات تلخ حاوی روی نیز هست. هرگز فکر نمی کردید که شکلات برای چیزی غیر از کمک به افزایش وزن شما مفید باشد.

6. وظیفه سلنیوم در بدن ترمیم سلول های درون بدن و کمک به رشد سلول های جدید است. اگر می خواهید سینه خود را بزرگ کنید، این عامل مهم دیگری است. سلنیوم را می توان در ماهی کاد، ماهی تن، گوشت گاو و آجیل برزیلی یافت.

7. ویتامین B9 یا اسید فولیک باعث تشکیل بافت ها و سلول های سالم می شود. معمولاً در غذاهایی مانند جگر، مارچوبه و لوبیای خشک یافت می شود.

ممکن است برای شروع یک کوکتل از مواد معدنی و ویتامین ها برای رشد سینه خود هیجان زده باشید، اما مراقب باشید زیرا مصرف بیش از حد ویتامین می تواند اثرات منفی بر آنچه انتظار دارید داشته باشد. تکمیل رژیم غذایی با مکمل ها ایده خوبی است، با این حال تحقیق کنید و در مقدار توصیه شده روزانه باقی بمانید.

برای به دست آوردن حداکثر سود از این ویتامین ها، استفاده از آنها در کنار ورزش های مختلف یا ماساژهای فوق العاده سینه است که می توانید در آنها شرکت کنید. بسیاری از لوسیون ها و معجون های موجود حاوی اکثریت این ویتامین ها هستند. بنابراین مطمئن شوید که مقادیر مناسبی را دریافت می کنید و به زودی باید سینه های خود را به طور طبیعی بزرگتر کنید.