شش نکته قدرتمند برای کاهش چربی شکم

رژیم غذایی تغییرات و محدودیت‌هایی است که در روال معمول غذا خوردن برای کمک به بدن برای مقابله با شرایط غیرطبیعی است. سندرم چربی شکم یکی از عوامل غیرطبیعی است که برای ارتقای بهبودی و طبیعی بودن نیاز به مراقبت ویژه دارد.

1. مالش شکم و انتقال حرارت

گرما عاملی است که تقریباً هر چیزی را که بیفتد سرکوب می کند. مولکول چربی نیز از این قاعده مستثنی نیست. مالش کف هر دو دست گرما تولید می کند که می تواند با لمس به هر قسمت از بدن منتقل شود. برای کمک به خلاص شدن از شر چربی های شکم، گرمای حاصل از مالش دست ها به پوست ناحیه شکم مالیده می شود. مالش صاف و تمرکز در اطراف ناف، گرما را به پوست منتقل می کند. این گرما مولکول های چربی غیر ضروری را متلاشی کرده و آن را برای دفع آماده می کند. مولکول های شکسته اکنون به راحتی در خون منتقل می شوند که در نهایت توسط اسیدهای مختلف در بدن دفع یا سوزانده می شود.

2. رژیم میوه

میوه سیب برای افرادی که چربی شکم دارند توصیه می شود. خوردن دو یا سه سیب در روز باعث آرامش می‌شود و ویتامین‌های اضافی که سیب تامین می‌کند، مکمل اضافی است.

3. پرش ترامپولین

ترامپولین یک سطح فنری و اسفنجی است که از مواد مصنوعی ساخته شده است. پریدن روی این سطح برای پاشنه ها خطرناک نخواهد بود و از این رو می توان آن را انجام داد. فعالیت پرش قطعاً فشاری را به ماهیچه های چربی شکم تحمیل می کند و در نهایت آنها را کاهش می دهد.

4. پیاده روی

به طور معمول پیاده روی با تنظیم متابولیسم بدن، بدن را از هر نظر تناسب اندام نگه می دارد. راه رفتن روی سطح شیبدار روشی منحصر به فرد برای مبارزه با چربی های شکم است. راه رفتن روی یک سطح شیب دار کشش گرانشی اضافی ایجاد می کند و از این رو فشار کمی بر عضلات شکم وارد می کند. تمایل باید فقط تا حد معینی محدود شود.

5. خوردن تخم مرغ

تخم مرغ سرشار از پروتئین به خصوص زرده است. اگرچه تخم مرغ هیچ تاثیر مستقیمی بر اثرات چربی های شکم ندارد، اما نقشی متضاد با اثرات مضر ناشی از مصرف غذاهای ناسالم دارد. خوردن تخم مرغ اغلب در روز ضروری است. مهم نیست حتی اگر تخم مرغ خام یا آب پز باشد.

6. بخوابید

خوابیدن ممکن است با تأثیرات ناشی از تمرینات بدنی مهم به نظر نرسد. این کاملاً درست نیست زیرا بدن به طور فعال در هنگام خواب درگیر متابولیسم (تجزیه) می شود. خوابیدن هفت تا هشت ساعت در روز بسیار اجباری است که متابولیسم بدن را تقویت می کند. با این حال، خواب زیاد فرآیند سوزاندن فعال ذرات غذا را مختل می کند.