شکم تا نوار آب میوه

آبمیوه گیری یک راه عالی برای وارد کردن وعده های مورد نیاز سبزیجات و میوه ها در رژیم غذایی شما است. انواع محصولات تازه وجود دارد که می توانید استفاده کنید و تعداد بی پایانی از ترکیبات آب میوه وجود دارد تا هرکسی بتواند چیزی را که دوست دارد پیدا کند. اگر دوست ندارید سبزیجات خود را بخورید، آب‌گیری آنها راه خوبی برای دریافت مواد مغذی مورد نیازتان است. آبمیوه گیری به بدن شما کمک می کند تا ویتامین ها را به راحتی و سریعتر از زمانی که بدن به طور طبیعی از طریق جویدن و هضم غذا تجزیه می کند، جذب کند. با آبگیری هر سلول در بدن شما برای سلامتی مطلوب تغذیه می شود. وقتی آبمیوه می گیرم به معنای واقعی کلمه احساس سوزن سوزن شدن می کنم، مثل اینکه بدنم با انرژی بیدار شده و طعم فوق العاده ای دارد.

مزایای سلامتی ناشی از خوردن میوه ها و سبزیجات تازه خام باورنکردنی است و آب میوه به شما کمک می کند تا این فواید را به دست آورید. مشکلات گوارشی برای بسیاری از افراد نگران کننده است. آبمیوه گیری به تمیز کردن دستگاه گوارش ما کمک می کند و به آن زمان برای استراحت و بهبودی می دهد. آبمیوه گیری به کاهش تجمع سم در بدن ما کمک می کند که تأثیر منفی بر سلامت ما دارد. دریافت مواد مغذی از آب میوه باعث افزایش عملکرد قلب و مغز می شود و سیستم ایمنی بدن ما را افزایش می دهد و از بیماری جلوگیری می کند. سبزیجات برگ سبز حاوی کلروفیل هستند که به بهبود زخم ها کمک می کند، کبد ما را تمیز می کند، از آسیب به سلول های ما جلوگیری می کند، گلبول های قرمز خون را افزایش می دهد و دارای مواد مغذی بسیار بالایی است. ویتامین‌هایی که از میوه‌ها و سبزیجات به دست می‌آیند حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی هستند که به جلوگیری از پلاک شریان یا افزایش کلسترول بد کمک می‌کنند. فواید سلامتی بسیار زیاد است زیرا ما آنچه را که بدنمان برای عملکرد و حمایت از اقداماتش نیاز دارد، تغذیه می کنیم. در اینجا تنها به چند مورد از مشکلات سلامتی که با مصرف سبزیجات کمک می شود اشاره می کنیم:

  • هویج- پوست، آرتریت کبد، مثانه، آسم، سرطان، قلب، چشم، سلامت روده بزرگ
  • کلم – قلب، مثانه، پوست، زخم، ریه، خستگی، یبوست
  • کلم پیچ، آرتریت، کبد، گردش خون، پوست، کم خونی، زخم، قلب، آب مروارید، سکته مغزی
  • پوست خیار (آکنه، پسوریازیس، اگزما)، مفاصل، آبرسانی، کلیه
  • کرفس-کبد، بی خوابی، کلیه، ریه، یبوست، ادرارآور
  • کاهو-کبد، بی خوابی، کم خونی، یبوست
  • تربچه-ریه، سینوس، پوست، تیروئید
  • سبزی شلغم- مفاصل، پوست، گردش خون، ریه ها، کبد، چشم ها
  • فلفل قرمز و سبز با گردش خون، پوست، چشم، مفاصل، قلب
  • ایمنی سیر، پوست، قلب، آنتی بیوتیک، کلسترول، باکتری ها و قارچ ها را از بین می برد
  • سیستم ایمنی و گوارشی زنجبیل، سرماخوردگی/مخاط
  • جعفری- ادراری، کم خونی، کبد، پوست، مفاصل، گردش خون
  • سبزی خردل- سلامت استخوان ها، شل کننده عضلات، آسم، یائسگی
  • اسفناج- کبد، چشم، پوست، کلیه ها، گردش خون، گوارش، تیروئید، قلب
  • گردش خون چغندر، پوست، مثانه، خستگی، کلیه ها، چشم ها
  • چغندر سوئیسی قلب، استخوان، آنتی اکسیدان، ماهیچه ها، کم خونی
  • پوست رازیانه، خون، حالت تهوع
  • کدو سبز – مثانه، آبرسانی، کلیه ها، پاک کننده روده بزرگ
  • علف گندم – آنتی اکسیدان، مفاصل، خستگی، زخم، هیپوگلیسمی، کبد، استخوان،
  • گوجه فرنگی-قلب، کلسترول، پروستات، سرطان، آنتی اکسیدان، قلب و عروق

من به دلیل داشتن قند زیاد میوه زیاد آب نمی گیرم. من از آن بیشتر برای افزودن شیرینی و ویتامین های بیشتر به آب سبزیجاتم استفاده می کنم. تعدادی از میوه‌هایی که استفاده می‌کنم و مشکلاتی که می‌توانند به آنها کمک کنند، فهرست شده‌اند:

  • سیب- دیابت، کلسترول، آنتی اکسیدان ها، تومورها، ویروس ها، سلامت استخوان، قلب، ریه ها
  • زغال اخته-قلب، حافظه، یبوست، قند خون، آنتی اکسیدان ها
  • انگور – آنتی اکسیدان، سلامت عروق، قلب، جریان خون، چشم، سنگ کلیه
  • کانتلوپ چشم، کلسترول، فشار خون، سیستم ایمنی
  • قلب مرکبات، پوست، اسکوربوت، فشار خون، ریه، سیستم ایمنی، روده بزرگ
  • انبه-هضم، آنتی اکسیدان ها، تیروئید، حافظه
  • هلو – هضم، یبوست، سرطان، سکته مغزی
  • آناناس- سلامت استخوان، سرماخوردگی، هضم غذا، اسهال
  • توت فرنگی-قلب، حافظه، اثر آرام بخش، سرطان
  • هندوانه-کلسترول، فشار خون، پروستات، سکته مغزی، کلیه ها
  • توت سیاه- سلامت مفاصل، آرتریت، قلب، فشار خون، ایمنی
  • کیوی کم خونی، سلامت دندان، قلب، زخم، ایمنی
  • گلابی – گلودرد، کلسترول، روده بزرگ، خستگی، التهاب
  • تمشک- مفاصل، پوست، آنتی اکسیدان

اینها فقط تعدادی از میوه ها و سبزیجاتی هستند که می توانید آب آنها را آب کنید، اما اینها مورد علاقه من هستند. شما می‌توانید این فواید سلامتی را دریافت کنید، چه محصول را کامل بخورید و چه آب آن را آب‌گیری کنید، اما برای تناسب با تمام نیازهای روزانه ما، آبمیوه‌گیری را مفید می‌دانم. همیشه محصولات خود را به طور کامل بشویید. من هویج و هر چیزی که پوست مومی دارد را پوست می‌گیرم تا محصول را حفظ کند، اما پوست را روی بیشتر چیزهای دیگر می‌گذارم. من پوست مرکبات را جدا کردم زیرا ممکن است تلخ باشند. میوه ها و سبزیجات را به شکل کامل بخرید. سبزی های برگ دار را با ساقه هایشان بخرید. از خرید سبزیجات از پیش بسته بندی شده و هویج، کرفس و غیره فرآوری شده (بریده شده یا خرد شده) خودداری کنید. یادم می آید که یک بار هویج رنده شده را خریدم چون در فروش بود. وقتی آب آن هویج ها را آب گرفتم به معنای واقعی کلمه آب نگرفتم. آنها چیزی جز تکه های خشک شده یک سبزی نارنجی نبودند. بنابراین همیشه تازه ترین محصولات کامل موجود و در صورت امکان ارگانیک را خریداری کنید. برخی از سبزیجات طعم تلخی دارند یا ممکن است چیزی باشند که شما هم دوست ندارید، بنابراین مقدار کمی میوه به آن اضافه کنید. سیب میوه مورد علاقه من برای اضافه کردن به آب سبزیجات است. آنچه را که برای شما خوشایند است و بدن شما تحمل می کند، آزمایش کنید. در اینجا چند پیشنهاد ترکیبی وجود دارد:

  • هویج، کرفس، چغندر، اسفناج، سیب – این مورد علاقه من است و روزانه مصرف می کنم
  • اسفناج، جعفری، هویج، کرفس
  • هویج، زنجبیل، سیب، کرفس
  • هویج، کرفس، سیر، جعفری
  • سیب، انگور، لیمو
  • هویج، سیب، چغندر
  • چغندر، انگور، سیب، لیمو
  • گوجه فرنگی، اسفناج، فلفل قرمز/سبز، جعفری
  • هویج، چغندر، لیمو، جعفری، کرفس
  • هویج، چغندر، کیک، کرفس، آناناس، زنجبیل، جعفری
  • سیب، زنجبیل، کرفس، جعفری، لیمو
  • سیب، چغندر، هویج، انواع توت ها
  • هویج، کرفس، کلم
  • کاهو، فلفل، کرفس، کاهو
  • گوجه فرنگی، هویج، اسفناج، کرفس، کلم، فلفل
  • اسفناج، مکعب، هویج
  • کرفس، چغندر، گشنیز، اسفناج
  • هویج، اسفناج، لیمو
  • هویج، سیب، کوک
  • اسفناج، مکعب، سیب
  • کوک، اسفناج، کرفس، جعفری، لیمو
  • کلم پیچ، کلم، کرفس، هویج، گوجه فرنگی، سیب، انواع توت ها، لیمو

ترکیب های مورد علاقه خود را پیدا کنید. از آنچه در فصل است و تازه به نظر می رسد استفاده کنید. اگر پزشک شما را به دلیل آلرژی یا داروهایی که مصرف می‌کنید محدودیت‌های غذایی را اعمال کرده است، از آن غذاهای خاص استفاده نکنید. اگر مطمئن نیستید همیشه با پزشک خود مشورت کنید. آب میوه های سبز کالری و قند کمی دارند. افزودن هویج و چغندر باعث افزایش محتوای قند می شود. یک آب میوه بیشترین میزان قند را دارد (لیمو و لیموترش اشکالی ندارد) و باید به مقدار کم مصرف شود، بنابراین فقط میوه را کامل بخورید.

آبمیوه های خانگی از میوه ها و سبزیجات خام استفاده می کنند، بنابراین آنزیم های زنده بیشتری دارند. این به بدن کمک می کند تا غذای ما را برای مواد مغذی که سلول های ما برای انرژی استفاده می کنند راحت تر هضم کند. آب میوه های خریداری شده را در فروشگاه نگهداری کنید، حتی اگر می گویند “طبیعی” فرآوری شده و حاوی مواد نگهدارنده هستند و به اندازه آبمیوه های خانگی برای شما مفید نیستند. آب تازه باید به محض تهیه آن مصرف شود. اگر نمی‌توانید فوراً آن را بنوشید یا می‌خواهید مقداری از آن را بعداً با خود ببرید، آن را در یک ظرف در بسته، ترجیحاً شیشه‌ای نگهداری کنید. آب میوه را بیش از 24 ساعت نگه ندارید زیرا ارزش غذایی، آنزیم ها و طعم آن کاهش یافته است.

سه نوع آبمیوه گیری وجود دارد:

  1. جویدن: این دستگاه غذا را خرد یا می جود و مقدار بیشتری از فیبر گیاهی را حفظ می کند.
  2. Triturating – آب میوه از غذا فشرده می شود.
  3. میوه ها و سبزیجات را به صورت گریز از مرکز آسیاب می کند تا آب آن استخراج شود.

من جک لالان پاور آبمیوه گیری لوکس دارم. من حدود شش سال است که آن را دارم. من دوستش دارم و اصلا مشکلی باهاش ​​ندارم. مانند هر آبمیوه گیری، بسیار مهم است که بعد از هر بار استفاده آن را به طور کامل تمیز کنید تا از ایجاد باکتری و کپک جلوگیری شود. چند دقیقه طول می کشد تا آن را تمیز کنید، اما من احساس می کنم که آب میوه بسیار ارزش آن را دارد. اگر نمی دانید کدام یک را بخرید (اگر قبلاً یکی را ندارید) از دوستان و خانواده خود بپرسید که کدام را دوست دارند. قیمت آنها متفاوت است، اما همیشه مجبور نیستید که گرانترها را بخرید تا کیفیت خوبی داشته باشید. من خودم را به قیمت حدود 100 دلار آنلاین خریدم. همیشه نظرات را بخوانید تا ببینید آیا موردی که به آن علاقه دارید ارزشش را دارد یا خیر. دستورالعمل‌های آبمیوه‌گیری خود را بخوانید تا بهترین نحوه استفاده و پیشنهادات بیشتر را ببینید.

امیدوارم که به شما الهام بخشیده و جهت شروع آبمیوه گیری را به شما داده باشم. آبمیوه گیری بسیار سالم است فقط زمانی که با یک رژیم غذایی سالم و منظم ترکیب شود. آب میوه دارای پروتئین بسیار کمی و بدون چربی است که هر دوی آنها در رژیم غذایی ما مورد نیاز است. اگر از آبمیوه برای ناشتا یا سم زدایی استفاده می کنید، پیشنهاد می کنم حداکثر چند روز این کار را انجام دهید. آبمیوه گیری به شما انرژی زیادی می دهد، این برای من این کار را می کند. لطفا داستان های خود را در مورد اینکه چگونه آبمیوه گیری سلامت شما را بهبود بخشیده و دستور العمل های آبمیوه مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید.