طرح پیشنهادی برای کاهش وزن

برای کاهش وزن نیازی به خرید عضویت در باشگاه یا برنامه رژیم غذایی گران قیمت نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه ای داشته باشید و به آن پایبند باشید. اول از همه ، تصمیمی بگیرید که روزانه تمرین می کنید. شما می توانید تمرینات قلبی عروقی و وزنه را در یک تمرین ترکیب کنید ، یا می توانید یک روز تمرینات قلبی و روز دیگر تمرینات با وزنه را انجام دهید. برای ورزش های قلبی عروقی ، می توانید دوچرخه سواری کنید ، پیاده روی سریع کنید ، بدوید ، اسکیت بازی کنید یا به یک ورزش بسیار طبیعی بپردازید. ورزشهای خوب برای تمرینات قلبی ، بسکتبال ، راکت ، تنیس یا فوتبال خواهد بود. شنا همچنین یک تمرین عالی برای تمرینات قلبی عروقی و وزنه ای است زیرا ماهیچه های شما را تحریک می کند.

برای تمرینات با وزنه ، نیازی به هزینه مجدد ندارید. برای شروع می توانید مجموعه ای از وزنه های دست را با کمتر از بیست دلار خریداری کنید. آنها احتمالاً برای مدت طولانی کافی خواهند بود زیرا ایجاد قدرت و استقامت به زمان نیاز دارد. مهم این است که تمرینات با وزنه را از دست ندهید زیرا این کار شما را در معرض از دست دادن توده عضلانی قرار می دهد که باعث ضعف شما می شود. یک تصور غلط رایج این است که تمرین با وزنه منجر به توده عضلانی قابل مشاهده می شود. به من اعتماد کن؛ شما یک شبه بدنساز نخواهید شد.

دریابید که از خوردن چه غذاهایی باید پرهیز کنید و از آنها اجتناب کنید. به طور کلی ، شما باید از خوردن غذاهای سرخ شده ، غذاهای فرآوری شده ، غذاهایی که حاوی قند تصفیه شده هستند مانند محصولات پخته شده ، شکلات ، نان سفید و هر چیزی که با پنیر (به عنوان مثال سیب زمینی سرخ کرده) همراه است خودداری کنید. بر غذاهای سالم مانند میوه های تازه ، سبزیجات نپخته ، نان های سبوس دار ، برنج قهوه ای ، گوشت بدون چربی و ماهی تمرکز کنید. مطمئن شوید که مخلوطی از پروتئین (گوشت) و کربوهیدرات (ماکارونی و نان) مصرف می کنید.

برای بهترین نتایج کاهش وزن ، باید دو یا سه وعده غذا در روز را متوقف کنید و سعی کنید شش وعده در روز بخورید. خوردن بیشتر غذا به شما کمک می کند از پرخوری جلوگیری کنید زیرا هنگام نشستن احساس گرسنگی زیادی نخواهید کرد. همچنین باید تلاشی آگاهانه برای نوشیدن حداقل 8-8 اونس انجام دهید. لیوان آب هر روز آب به جلوگیری از نفخ کمک کرده و تمام سیستم های شما را بدون مشکل کار می کند. حالا این طرح تمام شب جواب نمی دهد. قبل از تصمیم گیری در مورد اثربخشی ، باید حداقل هشت هفته به برنامه پایبند باشید. اصول اولیه را به خاطر بسپارید و آن را ساده نگه دارید. کاهش وزن نباید پیچیده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید