طرز استفاده از دستور سس سبزیجات به روش های مختلف

بررسی ها نشان داده است که بسیاری از مردم از اینکه می توانند با این سبزیجات رنگارنگ از انواع غذاهای اصلی مانند برنج، سیب زمینی پخته، چنار و لوبیا سرخ شده، سیب زمینی و غیره لذت ببرند، آگاه نیستند، فکر می کنند این مواد فقط برای سالاد و برنج سرخ شده است. .

برای کسانی که مشکلات سلامتی مانند دیابت، فشار خون و غیره دارند، که آنها را از خوردن غذاهای سرخ شده، خورش های گوجه فرنگی و سوپ هایی که حاوی ادویه های زیادی هستند، باز می دارد، این یک جایگزین بسیار عالی، خوشمزه و سالم برای شماست تا از غذاهای اصلی خود لذت ببرید. از نظر ویتامین ها و مواد مغذی بسیار غنی است. من قصد دارم طرز تهیه و استفاده از آن را به نفع خود به شما آموزش دهم.

عناصر

برای تهیه یک خانواده پنج نفره به موارد زیر نیاز دارید:

· مرغ یا ماهی یا گوشت (در صورت تمایل)

· روغن نباتی یا هر روغن دیگری که ترجیح می دهید (2 قاشق غذاخوری)

· پیاز بهار 5 عدد

· 8 عدد گوجه فرنگی تازه آلویی (Jos Tomatoes)

· 8 عدد هویج متوسط

· کلم (1 پیاز کوچک)

· سیب زمینی – اختیاری (3 عدد متوسط)

· 1 فلفل دلمه ای قرمز (اختیاری)

· فلفل دلمه ای سبز 1 عدد

· نخود سبز (تازه)

· نمک واسه مزه، نمک برای طعم دادن

· چاشنی – اختیاری (2 مکعب به عنوان مثال Magi)

قبل از اینکه تو شروع کنی

1. گوجه فرنگی آلو، هویج، کلم و فلفل دلمه ای را بشویید و خرد کنید. فراموش نکنید که قبل از برش هویج ها را جدا کرده و کنار بگذارید.

2. سیب زمینی های ایرلندی را پوست بگیرید (این اختیاری است زیرا می توانید سوپ خود را بدون غلیظ شدن درست کنید)، بشویید و به قطعات کوچک برش دهید. به شکل خمیر غلیظی مخلوط کنید و کنار بگذارید. این به عنوان قوام دهنده سس سبزیجات عمل می کند.

جهت پخت و پز

– مرغ یا ماهی یا گوشت خود را بشویید و تکه تکه کنید، در قابلمه بریزید، پیاز خرد شده، حبه های خرد شده و پودر کاری را اضافه کنید. یک لیتر آب هم اضافه کنید و حدود 10 دقیقه بپزید.

– پس از اتمام، کمی از روغن مورد علاقه خود را اضافه کنید. روی آن را بپوشانید و به مدت 15 دقیقه بپزید.

– گوجه فرنگی های خرد شده را اضافه کنید و 5 دقیقه تفت دهید.

– حالا پوره سیب زمینی، هویج، فلفل دلمه ای خرد شده و کلم را اضافه کنید. هم بزنید، روی آن را بپوشانید و اجازه دهید به مدت 5 دقیقه روی حرارت زیاد بپزد. نمک را به مزه اضافه کنید و سس آماده سرو است.

می توانید با کم یا زیاد کردن مقدار پوره سیب زمینی اضافه شده، ضخامت سس سبزیجات را کم یا زیاد کنید. این مطابق سلیقه و انتخاب شما خواهد بود، اما نکته مهم این است که شما جایگزینی برای آنچه که نمی خواهید داشته باشید.

می دانم که از آن لذت خواهید برد.