طعم های پاییزی و سبزیجات سبز بهترین هستند


پاییز فرا رسیده است ، و در اینجا تعدادی از بهترین سبزیجات سبز رنگ آمده است!

تهیه محصولات محلی و در فصل اغلب به این معنی است که ما سبزیجات را در تازه ترین و خوشمزه ترین کیفیت خریداری می کنیم. سبزیجات سبز تیره و سبز مانند فصول سرد رشد. چارت ، اسفناج و کلم را به خاطر بسپارید. این سبزیجات در دنیای غذا قدرتمند هستند. سرشار از ویتامین ها برای محافظت از سیستم ایمنی بدن ، به جذب متابولیسم آهن و پروتئین کمک می کند. سبزیجات همچنین حاوی منیزیم ، پتاسیم ، آهن و فیبر هستند. نوشیدن پتاسیم بیشتر می تواند به شما در کنترل فشار خون کمک کند.

سبزیجات برگ دار سرشار از مواد مغذی هستند – از لوتئین و زآگزانتین گرفته تا ساپونین ها و فلاونوئیدها. این مواد به عنوان آنتی اکسیدان در بدن عمل می کنند. آنها بدنبال رادیکالهای آزاد در بدن هستند – ذرات ناپایداری که در طول متابولیسم طبیعی تولید می شوند ، که می تواند به سلولهای سالم آسیب برساند و آنها را بی ضرر کند.

مانند همه سبزیجات غیر نشاسته ای ، سبزیجات برگ دار کالری و کربوهیدرات کمی دارند. به عنوان مثال کلم کلم تنها 33 کالری و 6 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد ، در حالی که 133 درصد ویتامین A و 134 درصد از ویتامین C مورد نیاز بدن روزانه را تامین می کند. Chard تنها 35 کالری و 7 گرم کربوهیدرات در هر فنجان دارد.

بیشتر سبزیجات را می توان جوشانده ، بخارپز ، سرخ کرده یا سرخ کرد. کلم نت های روستایی و دلچسب را به سوپ ها و خورش ها می افزاید. در سالاد ، می توانید اعضای خانواده کاسنی ، مانند کباب فرنگی یا فریز را اضافه کنید. با این حال ، مراقب باشید ، سبزی های کاسنی معمولاً تلخ هستند ، بنابراین برای تضاد آنها به فویل شیرین یا نمکی مانند پیاز یا هویج نیاز دارند.

اگر امسال سیب و کدو تنبل خود را ذخیره می کنید ، مطمئن شوید که با سبزیجات برگ دار موجود در بازار کشاورزان محلی و معمولاً هفتگی خود آشنا شده اید و برای سلامتی بهتر از محدوده راحتی معمول فراتر رفته اید.

و در صورتی که سبزیجات برگ دار فنجان چای شما نباشند ، کلم بروکلی ، برده کلم بروکلی ، گل کلم ، جوانه بروکسل سبزیجات فوق العاده مفیدی هستند که می توانند نصف یک بشقاب را پر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید