غذاها، ویتامین ها و مکمل ها برای کاهش وزن سریعتر و حداکثر عضله

آیا نیاز به ساخت ماهیچه های بدون چربی دارید؟ حداکثر اندازه عضلات را می خواهید؟ ورزش به تنهایی کلید ساخت بدن شگفت انگیزی نیست که می خواهید. برای ساختن ماهیچه های مشخص و بدون چربی، به چیزی بیش از تمرینات هوازی نیاز دارید. شما به رژیم غذایی مناسب، تغذیه و تمرینات مقاومتی با وزن نیاز دارید. با انگیزه و فداکاری مناسب، به علاوه کمی اصلاح که در زیر به آنها توضیح می دهم، در عرض 9 تا 12 هفته لاغر و متناسب به نظر خواهید رسید. به‌علاوه، اگر به حجم زیاد نیاز دارید، می‌توانید بدون استروئید یا مواد شیمیایی مصنوعی عضله‌های عجیب و غریب به دست آورید.

من 28 سال است که یک مربی بدنسازی توده لاغر دارای گواهینامه هستم. من به شما کمک خواهم کرد تا عضله واقعی، هیکلی براق و مهمتر از همه قدرت بسازید. هیچ چیز بدتر از این نیست که مانند گاو ساخته شده باشید، اما قدرت کافی برای بلند کردن وزن 5 پوند را نداشته باشید. کیسه سیب زمینی سه دقیقه چون آبکش شده. پروسه 5 مرحله ای عضله سازی که من توصیه می کنم شامل ایروبیک، قدرت و استراحت است. بدون استراحت نمی توانید با موفقیت عضله سازی کنید. برای رسیدن به حداکثر حجم عضلانی نیازی نیست هر روز به باشگاه بروید. شما فقط به فداکاری، تمرکز، انگیزه و آموزش نیاز دارید.

عضله سازی بزرگتر مرحله 1: به باشگاه ورزشی نزدیک به خانه خود بپیوندید. اگر می خواهید عضله بسازید، باید وزنه برداری کنید. اگر قبلاً وزنه‌ها را ندارید، پیوستن به باشگاه ارزان‌تر است. به علاوه، ممکن است هرازگاهی به یک نقطه نیاز داشته باشید. اکثر باشگاه‌های بدنسازی دارای تجهیزات مختلف و انواع ویژه هستند که در دراز مدت باعث صرفه‌جویی در ثروت شما می‌شوند. اگر باور ندارید، فقط به آن فکر کنید. یک عضویت سه ماهه در باشگاه برای شما 65 دلار در مقایسه با یک هالتر 50 پوندی که بین 55 تا 65 دلار هزینه دارد، هزینه دارد.

عضله سازی بزرگتر مرحله 2: مصرف مکمل های عضله سازی را شروع کنید. غذا خوردن به تنهایی به اندازه کافی پروتئین موجود و مواد مغذی عضله ساز را برای ایجاد اندازه مورد نظر در یک دوره 3 تا 4 ماهه در اختیار شما قرار نمی دهد. چیزهای زیادی وجود دارد. اما، احتیاط کنید. برخی از مواد شیمیایی که دارای عوارض جانبی هستند، از مشکلات کلیوی گرفته تا اختلالات جنسی. بهترین مکمل های عضله ساز طبیعی توسط Bioneferin ساخته شده است. آنها بدون ایجاد ظاهر مرغ شکم پر به شما حجم و تعریف می دهند. اگر نیاز به کاهش وزن دارید، محصولات چربی سوز آنها را امتحان کنید. با این حال، توصیه می‌کنم مکمل‌های آمینو اسیدهای بیونفرین و گلوله‌های پروتئین بیونفرین را مصرف کنید. اسیدهای آمینه بسیار مهم هستند زیرا بلوک های سازنده پروتئین به ترمیم عضله، رشد عضلانی و پایداری عضلات کمک می کنند.

این مکمل ها را روزانه مصرف کنید. مطمئن شوید که حداقل 8 اونس گوشت بدون چربی مانند گوشت گاو یا مرغ میل کنید. از چربی زیاد گوشت خودداری کنید. از آنجایی که مقدار زیادی از گوشت با استروئیدها پمپاژ می شود و هورمون ها می توانند در چربی متمرکز شوند، با خوردن برش های بدون چربی از توده بدن خود محافظت کنید. شما توده اصیل می خواهید، نه توده مرغ. حتماً بلافاصله پس از ورزش مکمل های خود را مصرف کنید. با خوردن دنبال کنید. شما باید در زمانی که ماهیچه های خود را آماده می کنند تغذیه کنید تا با کیفیت ترین حجم عضلانی ایجاد شود.

عضله سازی بزرگتر مرحله 3: بالاتر از حداکثر خود بلند شوید. اگر وزنه‌های سبک‌تری بلند می‌کنید، این برای تقویت و تعریف عالی است. اما، اگر توده عضلانی خام را می‌خواهید، باید وزنه‌های سنگین‌تر و بزرگ‌تری بلند کنید. شروع به فشار دادن خود کنید. خود را به حد مجاز برسانید. من همیشه توصیه می کنم هر هفته 10٪ وزن اضافه کنید. اگر 200 پوند را نیمکت می کنید، هفته بعد 20 پوند اضافه کنید. باید هر هفته افزایش پیدا کنید. به خود فشار بیاورید و برای مدت طولانی راکد نمانید. بلند کردن وزنه های سنگین تر باعث افزایش وزن می شود. و با بلند کردن اجسام سنگین و مکمل های عالی، عضلات خود را به حداکثر می رسانید.

عضله سازی بزرگتر مرحله 4: شیر واقعی بنوشید. شیر سویا ننوشید. دارای مواد تقلید کننده استروژن است. شما نیازی به استروژن ندارید. شما به هر چیزی نیاز دارید که از استروژن دور باشد. اگر مشکلات گوارشی دارید باید شیر خام گاو بنوشید. می توانید آن را از هر فروشگاه مواد غذایی بهداشتی یا مزرعه محلی پیدا کنید. وقتی به شیر خام گاو تغییر می‌دهید، تفاوت طعمی را متوجه می‌شوید. اما برای ساخت فله بهتر است و همچنین دارای CLA خالص و بدون تقلب است. CLA برای توده بدون چربی عالی است. اگر می توانید طعم آن را تحمل کنید، یک قاشق کاکائو اضافه کنید تا طعم آن تغییر کند.

وقتی مردم را آموزش می‌دهم، شیر بز مخلوط با شیر شتر به آنها می‌دهم. هیچ چیز برای بدنسازی بهتر از شیر بز و شیر شتر نیست. اگر شروع به نوشیدن شیر بز و شیر شتر کنید، متوجه قوی تر شدن استخوان ها و دندان های خود خواهید شد. اگر حداقل 16 اونس در روز بلافاصله بعد از تمرین با مکمل های Bioneferin خود بنوشید، مشاهده خواهید کرد که اندازه ماهیچه های قفسه سینه، عضلات پشت، عضلات بازو، عضلات گردن و عضلات پایین تنه افزایش می یابد.

عضله سازی بزرگتر مرحله 5: هر شب حداقل 8 ساعت بخوابید. اگر ماه هاست که سعی کرده اید عضله به دست آورید و به نظر می رسد چیزی در حال تغییر نیست. احتمالاً خواب مداوم کافی ندارید. بدن شما برای بازیابی و رشد عضلانی به استراحت نیاز دارد. اگر برای خوابیدن به کمک نیاز دارید، 5HTP و ملاتونین را توصیه می کنم. هر دوی این مکمل‌ها برای متابولیسم، توده‌سازی و خواب عالی هستند. به کمک بیشتری نیاز دارید؟ کتاب بخوانید. چیزی نیست که سریعتر از خواندن کتاب شما را بخواباند.